(18-06-2010, 21:42 PM)aksel123 Kirjutas: Kuidas kontrollida süütejärjekorda ja tektoliithammasratast?
Tööjärjekord on 51 mootoril 153 624.
Esimese silindri õige asendi leidmiseks võtta maha esimene küünal ja ja vändaga mootorit keerata kuni sõrmega on küünlaaugust survet tunda.
Nüüd keerata edasi kuni jagaja rootor jõuab mingi jagaja kontakti kohale ja see panna esimeseks.
Teised juhtmed siis jagaja pöörlemissuunas(järgmine 5 silindrile jne.).
Hammasratta kontrollimiseks peab eest kaane maha võtma ja nukkvõlli otsapoldist võtmega loksutades ei tohi südamik liikuda.
Hammasratta kallale pole siiski mõtet minna muidu, kui sõites jõud väga kõrgetel pööretel tuleb.
Pigem leiaks õhuklapile sellise asendi, et mootor käib ja siis laseks kollektori liitepindadele käivituseetrit ja kui pöörded muutuvad, siis tihendada lekkivad kohad.
Kui lekkeid ei ole ja tühikäigu segukruvid on peaaegu välja keeratud ja tühikäiku ikka ei ole, siis jätta kruvid lahti ja hakata veerandi pöörde kaupa lahti keerama kahte karburaatori kaanest välja ulatuvat düüsi.
Kui nüüd õnnestub saada tühikäik, siis kas tuleb lisaõhku karburaatori jala ja kere vahelt või on karburaatori küljel korkide all olevad õhudüüsid liiga suured.
On need pikad düüsid ikka kindlasti puhtad?