Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
12-08-2010, 11:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-08-2010, 12:04 PM ja muutjaks oli
stihl.)
Seoses oma lollusega jooksin ühe LR (diisel) paagiga pisut ummikusse.
Enne haavlipritsi paak pidas ja ei lekkinud ja sellega seoses tünga saingi.
Pärast pritsimist on välja tulnud umbes 6 pisikest roosteauku, kust leke oleks ilmne.
Seest (diisline) pesta ei saa, sest väljast läheb kohe rooste. Väljast enne jootmist, aga ära värvida ei saa (nagu alul plaanis oli)
Bensukate paake olen mitmeid jootnud, aga enne ikka seest survekaga läbi pesnud, põhjalikult päevaksese soojas toas või päikese käes kuivatanud ja siis alles tuld andnud...
Huvitav, kas pesemata diislipaak on jootmise puhul pomm või mitte?
Äkki on kellelgi kogemus...
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Paned tolmuimeja toru sisse puhuma või toru sumpsi otsastja joodad.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Härra Veteranil õigus - nii kõige lihtsam ja ohutum.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Diisli aurud toatemperatuuril tegelikult ei plahvata, diisli "flash point" on kuskil 50-60 kraadi kandis ja lisaks on õiget AFR-i suht raske saavutada, kuna kütust peab "jõuga õhku toppima", ta ei taha väga üldse aurustuda. Samas see on siiski tõenäosuslik värk, kui õnnetu juhuse läbi pauk siiski käib, on ta sama kole kui bensuga.
Samas summuti tundub mulle sellise koleda, kuuma ja veidra lahendusena, CO2 balloon on ju keevituse küljes ka täitsa olemas.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
A okei, kui sedasi teha et paagil on teisest otsast ka mingi auk lahti, siis küll.
Postitused: 5,366
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Te võite siin naerma hakata,kuid mina lasen bensiini ja diisli paagid vett täis ja siis tinutan ja teen muid trikke!Ei mingit ohtu ja üleliigseid kulutusi.Soovitan soojalt.
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Viimase variandi puhul on ainuke halb asi, et joodetava pleki jahutab vesi ära. Väga võimsa soojaallika puhul tehtav, aga ilma veeta on kasulikum, saab vähema soojaga hakkama.
Postitused: 755
Teemad: 23
Liitus: Sep 2004
Maine:
13
Vastupidiselt bensupaagile saab diislipaagi auke keevitada CO keevitusega ilma igasuguse eelneva tuulutamiseta.
Postitused: 2,283
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
65
Mitte midagi ei juhtu, kui diisli paaki enne tinutamist ei pese ega muul viisil aurudest ei puhasta.
Täna sai tegeldud selle asjaga.
Ja tilga kütet jätsin kah vahepealse kontrollimise käigus sisse, sest ei saanud enam välja valada. Põhjus lihtne - leidus veel pisikesi ussiauke, mis joodisega katmist vajasid ning polnud mingisugust tahtmist paaki väljastpoolt rasvase ollusega tühjendamise käigus üle lödistada. Vältimatu mäkerdamine jäi seega ära.
Jahh, nats suitsust auru ta küll ajas, kuid seda vaid hetkeks, kuniks töödeldav koht seestpoolt kuivaks muutus.
Kaks paaki sedasi ää lapitud.
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
aga mis võiks olla sobiv vedelik kütusepaagi kontrolliks pärast liivapritsi? Esiti mõtlesin tööstusliku piirituse peale, aga kust jaekaubandusest seda (juurde) saab?
paralleelse mõttena tuli silme ette roostemuundur. Tundub tegelikult oma peamisest sihtostarbest tuleneva lisafunktsionaalsuse võtmes lausa hea mõte. Või on veel paremaid mõtteid?
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
ma diisle paake keevitand küll. Midagi pole sisse pand. Rõhu all tahavad nad plahvatada, kui nad hõredad, st ilma korkide jms Siis ei tohiks ju miskit juhtuda
Postitused: 6,907
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
95
Tööstuslikku piiritust saab ehituspoest. Viimsis vähemallt on, teistes pole uurinud. Kõlbab ka kleepsujälgede eemaldamiseks.
Paake on klassikaliselt kontrollitud siiski petrooleumiga.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 147
Teemad: 25
Liitus: Dec 2009
Maine:
1
Mina kontrollisin keevitatud diislipaaki nii: toppisin kütusepaagi kõik augud kinni ja lasin ühe kütusevooliku kaudu suruõhku paaki. Samal ajal pintseldasin keevitustele seebivett. Kui kuskilt lekkis, tekkis sinna ilus seebimullike.
Postitused: 4,446
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
50
... ja radikaid kontrollitakse veevanni uputatuna. Kerge õhusurve sees, nii 0,5 bar. Kui jõuad paagi vanni suruda, kõlbab ka see meetod.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.