Kütusepaagi jootmine
#1

Seoses oma lollusega jooksin ühe LR (diisel) paagiga pisut ummikusse.

Enne haavlipritsi paak pidas ja ei lekkinud ja sellega seoses tünga saingi.
Pärast pritsimist on välja tulnud umbes 6 pisikest roosteauku, kust leke oleks ilmne.

Seest (diisline) pesta ei saa, sest väljast läheb kohe rooste. Väljast enne jootmist, aga ära värvida ei saa (nagu alul plaanis oli)

Bensukate paake olen mitmeid jootnud, aga enne ikka seest survekaga läbi pesnud, põhjalikult päevaksese soojas toas või päikese käes kuivatanud ja siis alles tuld andnud...

Huvitav, kas pesemata diislipaak on jootmise puhul pomm või mitte?
Äkki on kellelgi kogemus...
Vasta
#2

Paned tolmuimeja toru sisse puhuma või toru sumpsi otsastja joodad.
Vasta
#3

(12-08-2010, 12:23 PM)ahtos Kirjutas:  Paned tolmuimeja toru sisse puhuma või toru sumpsi otsastja joodad.
Väljalaskegaasidega lasta, kuni paak soe, siis ei tee kindlasti pauku. Aga tolmuimejaga puhumisega....Oleks huvitav kommentaari lugeda küll!

Tervitab Veteran.
Vasta
#4

Härra Veteranil õigus - nii kõige lihtsam ja ohutum.
Vasta
#5

(12-08-2010, 12:41 PM)Veteran Kirjutas:  Väljalaskegaasidega lasta, kuni paak soe, siis ei tee kindlasti pauku.

Krt, sumpsiotsa riputamine on küll hea mõte - vaevalt, et mu 4,2 liitrit ja 30a vana bensukas tühikäigul mingit hapnikku eraldab.
Paagi võib ju koos mingi alusega õue tõsta ja las tossab...
Cool
Vasta
#6

Diisli aurud toatemperatuuril tegelikult ei plahvata, diisli "flash point" on kuskil 50-60 kraadi kandis ja lisaks on õiget AFR-i suht raske saavutada, kuna kütust peab "jõuga õhku toppima", ta ei taha väga üldse aurustuda. Samas see on siiski tõenäosuslik värk, kui õnnetu juhuse läbi pauk siiski käib, on ta sama kole kui bensuga.

Samas summuti tundub mulle sellise koleda, kuuma ja veidra lahendusena, CO2 balloon on ju keevituse küljes ka täitsa olemas.
Vasta
#7

See kole, kuum ja veider värk aurustab igasugu jäägid paagist ära. Tavaliselt olen seda aurutamist teinud küll diiselmootori abil. Mina midagi muud peale selle ei tihka kasutada ja nagu näha siis olen mina elus, minu isa on elus ja ka ksf! Veteran on elus - järelikult järeleproovitud ja töökindel lahendusSmile
Sellest kõigest oli ka kusagil mujal vist pikemalt juttuRolleyes
Vasta
#8

A okei, kui sedasi teha et paagil on teisest otsast ka mingi auk lahti, siis küll.
Vasta
#9

Te võite siin naerma hakata,kuid mina lasen bensiini ja diisli paagid vett täis ja siis tinutan ja teen muid trikke!Ei mingit ohtu ja üleliigseid kulutusi.Soovitan soojalt.
Vasta
#10

Viimase variandi puhul on ainuke halb asi, et joodetava pleki jahutab vesi ära. Väga võimsa soojaallika puhul tehtav, aga ilma veeta on kasulikum, saab vähema soojaga hakkama.
Vasta
#11

(12-08-2010, 18:05 PM)Timm Kirjutas:  Viimase variandi puhul on ainuke halb asi, et joodetava pleki jahutab vesi ära. Väga võimsa soojaallika puhul tehtav, aga ilma veeta on kasulikum, saab vähema soojaga hakkama.

No ega päris kurguni pea vett täis laskma.Õllega sama asi...
Vasta
#12

Vastupidiselt bensupaagile saab diislipaagi auke keevitada CO keevitusega ilma igasuguse eelneva tuulutamiseta.
Vasta
#13

Tsitaat:Vastupidiselt bensupaagile saab diislipaagi auke keevitada CO keevitusega ilma igasuguse eelneva tuulutamiseta
saab
vanaisa rääkis ,et ta keevitas kunagi veoauto paake gaasiga suuremaks ilma mingisuguse tuulutusega.
Vasta
#14

Mitte midagi ei juhtu, kui diisli paaki enne tinutamist ei pese ega muul viisil aurudest ei puhasta.
Täna sai tegeldud selle asjaga.
Ja tilga kütet jätsin kah vahepealse kontrollimise käigus sisse, sest ei saanud enam välja valada. Põhjus lihtne - leidus veel pisikesi ussiauke, mis joodisega katmist vajasid ning polnud mingisugust tahtmist paaki väljastpoolt rasvase ollusega tühjendamise käigus üle lödistada. Vältimatu mäkerdamine jäi seega ära.
Jahh, nats suitsust auru ta küll ajas, kuid seda vaid hetkeks, kuniks töödeldav koht seestpoolt kuivaks muutus.

Kaks paaki sedasi ää lapitud.
Vasta
#15

(12-08-2010, 12:58 PM)stihl Kirjutas:  Krt, sumpsiotsa riputamine on küll hea mõte - vaevalt, et mu 4,2 liitrit ja 30a vana bensukas tühikäigul mingit hapnikku eraldab.
Paagi võib ju koos mingi alusega õue tõsta ja las tossab...
Kui mootor peaks üksjagu vahele jätma siis võib juhtuda sama asi, mida püütakse ära hoida. Kunagi punaarmee lonkava mootoriga GAZ66 kuivatina pruukides oli parandamist vajav paak lõpuks täiesti ümar ja keevisõmblusest lõhki.
Vasta
#16

aga mis võiks olla sobiv vedelik kütusepaagi kontrolliks pärast liivapritsi? Esiti mõtlesin tööstusliku piirituse peale, aga kust jaekaubandusest seda (juurde) saab?
paralleelse mõttena tuli silme ette roostemuundur. Tundub tegelikult oma peamisest sihtostarbest tuleneva lisafunktsionaalsuse võtmes lausa hea mõte. Või on veel paremaid mõtteid? Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#17

ma diisle paake keevitand küll. Midagi pole sisse pand. Rõhu all tahavad nad plahvatada, kui nad hõredad, st ilma korkide jms Siis ei tohiks ju miskit juhtuda



Vasta
#18

Tööstuslikku piiritust saab ehituspoest. Viimsis vähemallt on, teistes pole uurinud. Kõlbab ka kleepsujälgede eemaldamiseks.
Paake on klassikaliselt kontrollitud siiski petrooleumiga.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#19

Mina kontrollisin keevitatud diislipaaki nii: toppisin kütusepaagi kõik augud kinni ja lasin ühe kütusevooliku kaudu suruõhku paaki. Samal ajal pintseldasin keevitustele seebivett. Kui kuskilt lekkis, tekkis sinna ilus seebimullike. 
Vasta
#20

... ja radikaid kontrollitakse veevanni uputatuna. Kerge õhusurve sees, nii 0,5 bar. Kui jõuad paagi vanni suruda, kõlbab ka see meetod.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne