07-09-2010, 09:06 AM
Murelapseks väike Chevy Blazer. Nimelt on selle aparaadi euroversioonidel kruvitud tiivasevade peale plastikust laiendid, mis aga kipuvad väga kiiresti enda sisemusse mudakänkrad koguma. Peale eemaldamist avastasin esitiibade servadest üsna ulatusliku roostekahjustuse, mis küll saab lähipäevadel välja lõigatud ning asendatud. Küll aga oleks oodatud ideed, mida teha, et rooste sinna tagasi enam ei tekiks.
Enda ideed: klassika happekrunt-epo-pinnavärvist. Selle peale kanda suhteliselt liberaalne kiht kaitsevaha? Või vaha asemel mõnusalt paks kiht kautðukipõhist kivikaitset?
Enivei parim lahendus oleks vist paar-kolm korda aastas laiend eemaldada ning laiendi alune puhtaks pesta. Huvitav on seejuures see, et tagumised tiivaservad on täiesti veatud, kuigi laiend katab samamoodi nii tiiva alumise serva kui liibub tihendiga ülevalt vastu keret. Tundub, et kuidagimoodi siiski pääseb niiskus nende alt välja.
Enda ideed: klassika happekrunt-epo-pinnavärvist. Selle peale kanda suhteliselt liberaalne kiht kaitsevaha? Või vaha asemel mõnusalt paks kiht kautðukipõhist kivikaitset?
Enivei parim lahendus oleks vist paar-kolm korda aastas laiend eemaldada ning laiendi alune puhtaks pesta. Huvitav on seejuures see, et tagumised tiivaservad on täiesti veatud, kuigi laiend katab samamoodi nii tiiva alumise serva kui liibub tihendiga ülevalt vastu keret. Tundub, et kuidagimoodi siiski pääseb niiskus nende alt välja.