Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Tere, kuna tekkis vajadus vahetada ploki kaane tihendit, siis sellega seoses mõned küsimused, kuna sellist tööd ainult mossedel teinud. Kuna mootor on tõukurvarrastega, siis kuidas kõige lihtsam eemaldada ? Klappide reguleerimine pärast, klapivahe mõõtu tean, aga ükski tark raamat ei anna mulle informatsiooni, mis järjekorras seda teha. Järel pingutus plokikaanele, kas teha kohe peale esimest käivitust ja soojaks laskmist, või sõitta ennem mingi 500 km ?
Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Ploki kaane pingutuse järjekorra leidsin ka ühest raamatust. Samuti ka klapi vahe külmast peast, sisselase 0,35 ja väljalase 0,45, aga mis järjekorras klappe reguleerida, jällegi olen teinud seda mossel ja ladal, mõlemil oli hoopis erinev reguleerimis järjekord. Niiet kui keegi teab oleks väga tänulik?
Postitused: 3,633
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
klappidel reguleerimisjärjekord? Milleks see? Ehk abistavad raamatud lihtsalt (silindrite) tööjärjekorraga ning on kiiremaks tegemiseks, mitte "õigemaks tegemiseks"? Samas "mosul" ja ladal on ju tööjärjekord sama?
küsin hoopis juurde - paneme käesoleva lause lõppu vähemalt muu märgi, kui eelnevatele.
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Moskvitsil käib esimene kolb üss, siis reguleeritakse 1 silindri sisse ja väljalaske klapp, pool pööret ja siis kolmanda silindri klapid jne. Ladal aga neljanda silindri kolb üss ja siis reguleeritakse neljanda silindri väljalaske klapp ja kolmanda silindri sisselaske klapp. Ehk siis kaks täiesti erinevat reguleerimis järjekorda. Mina soovin teada kuidas see klappide reguleerimine volgal käib? Millise silindri kolb üss? Ja siis milliste silindrite klapid sellises asendis reguleerida? Pool pööret edasi ja siis milliste silindrite klapid reguleerida? Ja nii edasi kuni kõik klapid saavad reguleeritud.