08-12-2010, 20:20 PM
kuna minu jaoks peaks olema juba 7nda talveralliga, siis kavatsen valmistuda nagu ka enne ehk stardile eelneval neljapäeval auto lumest puhtaks rookida ja tüv teha, ning siis starti

(08-12-2010, 16:20 PM)PlyVal64 Kirjutas: Midagi peab ette võtma ka lahtise tagadiffriga, näiteks maa-alt välja kaevama romustunud kerega LSD-sillaga 2,2i E2 vaguniVihjed oleks teretulnud
![[Pilt: lsd.jpg]](http://www.elbe.ee/products/lsd.jpg)



(10-12-2010, 18:26 PM)nymmik Kirjutas: Kui palju oli eelmine aasta Talverallil seisakuid, sest tee oli kinni, kuna keegi kraavis. Musklis mehed tõstsid või tõmbasid masinad inimjõul välja.Seda minagi, lisaks me ju ei räägi millestki sellisest, mis tabab tänu soojale Golfi hoovusele ja ülikülmale arktilisele õhumassile tihtipeale Norra polaaralasid:
![[Pilt: snowroad.jpg]](http://www.fjords.com/snowroad.jpg)

Oleks vaid õigel päeval täpselt sama ilm!!! Aga tuleb vähemalt 2 ringi veel teha, turismiraja valmis Legend kontrollida ja sportklasside raja lisakilomeetrid "joonistada". Pigem isegi 3 korda läbi sõita et ka lisakatsed täpselt paika joonistada... ühesõnaga, tuleb meil neid kilomeetreid "trenni" veel omajagu juurde!

