09-01-2011, 01:42 AM
Jah, kui oleks sula ilm, saaks isegi proovida. Seda paraku pole. Ja võibolla parem ongi. Niipalju, kui sai sügisel proovitud MB1-ga ajada suisa halli vesist lund, siis umbe küll ei läinud kordagi. Pigem jäi asi mootori võimsuse taha. Kui praegu ikka 30 cm-ne sulalume kiht maha peaks sadama, siis... Teine asi, mis võib jama tekitada on see, et pealt on lumi sula ja alt külmunud. Siis hakkab ilmselt küll lumekiht teo labade külge jäätuma. Täis sulaga seda probleemi pole.
Kas ta võtab siis MF-i puhuril lumeviskelondi täispikkuses kinni? Äkki saab liiga kõvasti kätte? Proovi, et sarvedest tõmbad jõuga tagasi, et poole aeglasemalt masin edasi liiguks või lase ainult veerand laiusega. Mis siis teeb? Veel võiks proovida äkki suunaja äravõtmist. Äkki suunaja halva kujuga.
Kuigi võib veel üks tõsine viga peituda. Leidsin väiketraktorite raamatust ühe mõtlema paneva asja MF70-e kohta. Seal on öeldud, et kui väntvõll teeb 3500Rpm, siis jõuvõtuvõll teeb 700Rpm. Kuna ühes teises teemas selgus, et see vahereduktor ka pöördeid ei muuda, siis väntvõllilt viskerootorile ülekandesuhe täpselt 5. Samas sain veits aega tagasi uudistada ühte Partneri kaheastmelist puhurit. Silma järgi oli rihmarataste ülekanne kuskil üks kahele mootorilt viskerootorile. Nii et äkki viga peitub üldse MF puhuri viskerootori liigmadalates pööretes? Sulalumi võibolla ei saa piisavalt hoogu sisse, et jõuaks korralikult väljuda? Näiteks USSR V4 sapaka mootoriga lumepuhuril on see ülekande suhe suisa üks ühele.
Muidugi, ega seda nii väga lihtsalt testida ei saa, kuna esiteks tuleks vahele panna mingi kiirendav reduktor ja suurem probleem tekib ilmselt siis sellega, et mootor jääb ka lahjaks.
Kas ta võtab siis MF-i puhuril lumeviskelondi täispikkuses kinni? Äkki saab liiga kõvasti kätte? Proovi, et sarvedest tõmbad jõuga tagasi, et poole aeglasemalt masin edasi liiguks või lase ainult veerand laiusega. Mis siis teeb? Veel võiks proovida äkki suunaja äravõtmist. Äkki suunaja halva kujuga.
Kuigi võib veel üks tõsine viga peituda. Leidsin väiketraktorite raamatust ühe mõtlema paneva asja MF70-e kohta. Seal on öeldud, et kui väntvõll teeb 3500Rpm, siis jõuvõtuvõll teeb 700Rpm. Kuna ühes teises teemas selgus, et see vahereduktor ka pöördeid ei muuda, siis väntvõllilt viskerootorile ülekandesuhe täpselt 5. Samas sain veits aega tagasi uudistada ühte Partneri kaheastmelist puhurit. Silma järgi oli rihmarataste ülekanne kuskil üks kahele mootorilt viskerootorile. Nii et äkki viga peitub üldse MF puhuri viskerootori liigmadalates pööretes? Sulalumi võibolla ei saa piisavalt hoogu sisse, et jõuaks korralikult väljuda? Näiteks USSR V4 sapaka mootoriga lumepuhuril on see ülekande suhe suisa üks ühele.
Muidugi, ega seda nii väga lihtsalt testida ei saa, kuna esiteks tuleks vahele panna mingi kiirendav reduktor ja suurem probleem tekib ilmselt siis sellega, et mootor jääb ka lahjaks.