Postitused: 160
Teemad: 46
Liitus: May 2010
Maine:
1
Teha saab küll jah, aga kuidas sa relakaga nii täpselt lihvid...? Treipingis vast parem ja täpsem ikka. Sai kunagi ühe nissani mootorit näpitud, oli ka kepsu keegi kunagi keevitanud, aga pidama ei jäänud, oli ikka ringi tõmmanud saale. Tegu oli muidugi ka 3 liitrise 2 turboga bensiinimootoriga, aga noh, diisli pauk ju peaks veel suurem olema...
See kepsu keevitamine siuke õnnemäng vist rohkem mulle tundub!
Taivo
55624799
Postitused: 1,192
Teemad: 105
Liitus: Nov 2004
Maine:
8
Probleem tegelt suurem.
Nimelt kepsud on kaalus.
Ja siiamaani vähemalt mina ei ole tahtnud ühekaupa kepse vahetada.
Hiljem kaalu ajada on veel keerulisem kuigi.
Teisalt ega kepsud odavad ka pole. Mõelda vaid panna poole kuu palk kepsude peale. Saaled ja väntvõlli taastus teine poole kuu palk. Nälga jääb traktorist Vova. Ülemus vaid kepib ajusid takka.
Sealt need kepsukeevitajad tulevadki.
Teisalt probleem ka see, et turborusil peaks kepsud olema tugevamad kui tavalisel 82l. Ühesõnaga kasutatuna pole ka saada kepse.
Kolmandaks on kepsude hankimine. Maaletooja, ja 3 mitteametliku maaletoojat ei oma otse letis tavaliselt neid kepse. St tellimine 2 nädalat miinimum otsa veel.
2 nädalat traktori seismist on traktoristile veel omakorda poole kuu palk.
Tulemus see: kas jääda ise nälga või keevitada kepsud ära.
Vene ruleti mängimine võib õnnestuda või ka mitte kuid proovida tahaks kui võimalus kasvõi pisike et asi töötab.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Postitused: 160
Teemad: 46
Liitus: May 2010
Maine:
1
Jah, loomulikult saab teha ja kui vaja siis kasvõi sitast saia! Isegi küla vahel käia peal käigukasti võlle ``treinud`` ja liivahunniku otsas kasti ära remontinud et auto tee pealt ära saaks! Kõik oleneb sellest, mis selle asja motivaatoriks on. Kui ajapuudust ei ole ja võimalus asja siiski korralikult teha, siis loomulikult teeks korralikult. Igatahes müts maha meeste ees kes oskavad aretada ja teha!
Taivo
55624799
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
05-03-2011, 14:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2011, 14:51 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Kaasiku viimane lause sobib kindlasti Talupoeg T. kohta. Olen näinud tema enne esimest EW pärineval treipingil tehtud detaile, millega 1K62 omanikud hakkama ei saanud. Ja T-16 kastisilindri mansette tegi abinõus jahtuval köögipliidil- hommikuks valmis! Kõigile elamus tema sinist Ford-veoautot Viljandi vahel sõitmas näha. Meie majandi töökojas oli keerulise elulooga treial "Maestro"- Vernik Harry, kelle hoolde võis usaldada lootusetud tööd. Arvutas, treis, freesis, karastas ja hommikul kutsus vaatama- ära tegin! aga nüüd lähen poodi ja toon ühe... Rääkis oma tööst Heinkeli tehases- katsetööks anti teha polt ja mutter. Milles küsimus , viis kümne minuti pärast meistrile. See lasi tilga õli keermele ja lõi näpuga mutri veerema. Tagasi- õige mutter pidi hooga alla välja jooksma ja samas mitte loksuma! Tööks sai neile tsentrifuugi detalide valmistamine. Räägiti neile, et tsentrifuugides saadakse kartulivartest kiudainet sõjaväe vormiriide valmistamiseks. Probleemiks olla tsentrifuugide vastupidavus suurtel pööretel. Minu arvamine kisub sinna Iraani ja tsentrifuugide poole- eks aadugi vajas rikastatud uraani... Maestrole olid hiljem Siberi söekaevandused tuttavaks saanud, ülekuulamistele hambad jäänud...