28-05-2011, 01:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2011, 12:55 PM ja muutjaks oli denis23.)
Kuulge rahvas, kas vahepeal tehti mingi alternatiivset autofoorumit, kuhu kolisid kõik vanade autode omanikud?
Ma iga päev teen automotofoorumi lahti lootuses midagi lugeda vanade autode kohta - ja võta näpust.
Ei, teemasid on palju, kirjutatakse kümnete lehede kaupa näiteks valgevene motoblokide test-drive`st, saksa imetraktorist, iseliikuvast sassist, puugaasist, Anu Saagimist ja Jaan Tatikast, mopeedidest, jalgratastest, ühistransportist, matrjoskatest, tööpinkidest, adradest ning lüpsmisseadmetest ning minu pärast olgu need teemad kõik siin alles, kuid huvitaval kombel ei ole ma ammu ühtegi sõitvast uunikumist või restaureerimisprotsessist ühtegi uut teemat näinud.
Selles mõttes ma tahan otseselt öelda kui need "kõrval" teemasid moodustasid viiendiku, olgu siis isegi poole kogu foorumist - oli ok. Aga nüüd see on kuidagi hakkab juba masendust tooma. Seda enam, et vanad autod ei ole kuhugi kadunud. Lihtsalt et nende omanikud ei viitsi ilmselt tekitama uued teemasid Riga 13 ja Delta testdraivide kõrvale.
Isegi Stihl raisk kui kirjutab, siis mitte oma neljast sõitvast uunikumist või oma töökoja projektidest vaid Ford Capri roostes ja dokumenditeta kerest, mis seisab juba 10 aastat garaazis tal.
Ühe sõnaga kurb lugu, jah. Kas tõesti keegi ei tee midagi enam, või lihtsalt ei viitsita kirjutada?
Ma arvan et peaks mingid meetmed võtta nende uunikumite omanike suhtes kes ei viitsi midagi kirjutada - näiteks mingi üldkasuliku töö neile määrata või mida iganes. Või siis igaühele jagada motobloki ja RIGA-13 ning kohustada korraldada neile nuts and bolts restaureerimise.
Ma iga päev teen automotofoorumi lahti lootuses midagi lugeda vanade autode kohta - ja võta näpust.
Ei, teemasid on palju, kirjutatakse kümnete lehede kaupa näiteks valgevene motoblokide test-drive`st, saksa imetraktorist, iseliikuvast sassist, puugaasist, Anu Saagimist ja Jaan Tatikast, mopeedidest, jalgratastest, ühistransportist, matrjoskatest, tööpinkidest, adradest ning lüpsmisseadmetest ning minu pärast olgu need teemad kõik siin alles, kuid huvitaval kombel ei ole ma ammu ühtegi sõitvast uunikumist või restaureerimisprotsessist ühtegi uut teemat näinud.
Selles mõttes ma tahan otseselt öelda kui need "kõrval" teemasid moodustasid viiendiku, olgu siis isegi poole kogu foorumist - oli ok. Aga nüüd see on kuidagi hakkab juba masendust tooma. Seda enam, et vanad autod ei ole kuhugi kadunud. Lihtsalt et nende omanikud ei viitsi ilmselt tekitama uued teemasid Riga 13 ja Delta testdraivide kõrvale.
Isegi Stihl raisk kui kirjutab, siis mitte oma neljast sõitvast uunikumist või oma töökoja projektidest vaid Ford Capri roostes ja dokumenditeta kerest, mis seisab juba 10 aastat garaazis tal.
Ühe sõnaga kurb lugu, jah. Kas tõesti keegi ei tee midagi enam, või lihtsalt ei viitsita kirjutada?
Ma arvan et peaks mingid meetmed võtta nende uunikumite omanike suhtes kes ei viitsi midagi kirjutada - näiteks mingi üldkasuliku töö neile määrata või mida iganes. Või siis igaühele jagada motobloki ja RIGA-13 ning kohustada korraldada neile nuts and bolts restaureerimise.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.