Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
to cuda:
paar artiklit saan küll sisse skännida, aga tehaseinstruktsiooni küll pole aega ära teha.
miks kroomitud? midagi ei paista välja, sest käepidemed hakkavad ju kohe amorditoru küljest. aga muidu on see toruosa kroomitud jah, kuigi kummide alla jääb. ainuke jama on selles, et selle kinnituseosa (amortide külge) pead uuesti mustaks värvima, kuna see on kukkudes kriimustada saanud. 100 eeku paar.
ja pole probleem see kinnitamine, peab laskma ühe metallrõnga treida, mis kinnituse ja amorditoru vahele läheb.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
ja ärgem unustagem seda, et võimsuse määramisel kasutati ka siinmail mitmeid meetodeid: gost, din, sae jne. need ei lange mitte kokku. minu mäletamist mööda oli nende seos selline, et kui ühel mootoril määrata võimsused erinevate normide järgi, siis kõige suurem tulemus saadakse sae järgi, siis gost ja siis din. kahjuks pole enamasti tuvastatav, mis meetodit mingi mudeli puhul kasutati. arvan küll, et gosti enamasti, aga näiteks planeta spordi puhul oli see kindlasti sae. ehk teab keegi sellest rohkem?
Ma ei tea, mis ulmenumbreid te siin kirjutate, igatahes vene kunagine Miilitsa soolo Urali kiirendus nullist sajani on ametlikel andmetel 24 s! Kaldun arvama, et 10 s vene 350 kuubikulisel tsiklil nullist sajani on liig mis liig loota
Shadow of Me
Registreerimata
kui hj ja kg suhe välja arvutada,siis ega siin midagi nii mystilist ole
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
pool minutit kiirendab? ei usu nagu, isegi autod kiirendavad paremini kui pool minutit sajani
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
kui võrrelda teatud vanuse ja hinnaklassi autot ja teatud vanuse ja hinnaklassi tsiklit siis on tavaliselt ikka tsikkel üle.
Postitused: 1,295
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
12
Vanema tüübi 350-sel jawal oli passis kirjas 0-100 11sek.
Postitused: 267
Teemad: 28
Liitus: May 2003
Maine:
1
Andmed K-750 tehasepassist:
Max kiirus.......90 km/h
Ise pole üle 65 km/h välja pigistanud - muutuks vanakese piinamiseks. Kuna on tavaline ülekanne, siis selle kiirusega tuksub mootor kõige ilusama häälega. Kiire ülekandega sõidetakse 80 km/h.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Jutt on ilmselt SUMBUTI ära võtmisest. Mitte kõlakoja. Need kaks iseasja. Nn. sumbuti koosneb kahest osast. Esimene on kahetaktilisel mootori töö tõhustamiseks ja teine pool heli sumbutamiseks. Võidusõiduratastel esimene osa eriti arendatud ja teine minimaalne.
Päris suure tõenäosusega on viimased andmed siin vene raskete mootorrataste kohta tootud ära koos külkkorviga. Dnepri lõppkiirus koos külgkorviga ongi passi järgi 95. Nii et siis on need arvud veel kuidagi rohkem mõistetavad
On keegi ka seda proovind, kui palju kõrge tuuleklaas küttekulu/kiirust muudab, kui ta on õige kaldega?
Ma suvel panin korra Jawale selle tuuleklaasi ette, kuid krt hakkas moonutama. Kuna pidevalt kruusateedel sõidan, siis teeauke ei näind enam õigel ajal ning võtsin uuesti eest ära. Suurtel kiirustel on seal taga aga küll mõnusalt vaikne ja tuulevaba olla...:yes