19-12-2003, 03:19 AM
Ilmselt on M-ide puhul üheks keerulisemaks osiseks numbrid, mitte tehnika ise.
Anyway. Mure selline: sain \'70 aasta K-650. Nõukogude aegne must nr. küljes, teh. pass olemas, kõik nagu ok. Teh. passis märkuste lehel veel kirje \'79a vahetatud uus mootor MT-9. Omanik ise ütles, et jah, vahetasin ära sest tahtsin kindlasti tagurpidi käiku ka. Super. Aga: teh. passis on kirjas et kere ja raami nr on üks ja seesama viiekohaline number? On see võimalik? Kui ei, siis kuidas seda seletada? Et GAI mees ei viitsind otsida ja lõi mootoribloki pealt suurelt silmatorkava mootori numbri ka kerenumbri lahtrisse? Samas küsimus, et kust peaks leidma kerenr: kas esilenksu juurest selle plaadi pealt mis kinnitud kahvli otste peale suunaga nö. juhi näo suunas? Samas, tsiklit on värvitud ja värvi alt kraapisin natuke välja seda nr. See aga ei paista olevat seesama mis passis kirjas ja pealegi võiks raaminr olla ju raami enese küljes kuna on võimalus et kahvel on ära vahetatud? Ja samas, kus peaks olema mootori nr? Mootor on vahetatud, ja passis kirjas ka uus nr. aga vaskaul pool mootoribloki peal on suurelt kirjas ikkagi esimese mootori number. Seda ei saa ka olla, et mingil ajal on vana mootor tagasi vahetatud, sest tagurpidi käik on täitsa olemas. Probleem tekkis seoses ARKs registreerimiseelse üv. (\"punane akt\") tegemisega. Lahendusena mõtlesin lihtsalt lüüa selle vene teh. passis oleva kerenr. löögirauaga kuhugi raamile kuna seda passis olevat nr. ei suutnud leida. Soovitage kust võiks seda veel otsida. Tsikkel ei ole EV registris olnudki. Kurioosne lugu.
Mihkel

Mihkel