mälu mööda oli volga-foorumis seltsimeeste poolt neid Rafikuid ka pikemalt kajastatud. Kasutaja seal pole ja otsida ka ei viitsi. Mõni lahke sm. on kindlasti kiirelt avitamas lisateadmistega.
Kui mu mälu mind väga alt ei vea, siis olid taolised autorongid VDNH-l ka vanemat tüüpi RAF-ide (st RAF-977) baasil. Aasta võis siis olla 1973-1974. Minu mäletamist mööda polnud need sadulautod, vaid esimene oli midagi poollahtise RAF-bussi taolist, selle järel aga umbes samamõõdulised vagunid (2-3 tk).
Sadul-RAF-ist sai juba juttu tehtud, GAZ 69 sadulversioonist on vist juba kõik niigi pilte näinud. Aga suur oli minu üllatus, kui avastasin, et eksisteerib ka sadul-null-seitse... Oh neid venelasi küll
No on ikka"mäkk-Aivareid" maailmas Pildid on kogutud ilmselt netist ja kõik looming pole venelaste väljamõeldis.Mõni päris asjalik ja naljakas.
Sihukest vitste-klambrite,plekkpurgi,savi ning tatiga parandatud summuteid olen küllalt näinud(otse saksast tulnud autodel)
Krt.kas neil (nt.saksas) pole siis tõesti niipalju raha,et asi normaalselt ära parandada? Ei tahaks öelda et eestlased on"autopeded" aga sihukest janti ikka naljalt ei kohta.
Pean su maailmapilti veidi segama ilmselt, nimelt saksas ei ela ammugi enam inimesed keda saaks sakslasteks kutsuda selle söna traditsioonilises möttes.
(20-08-2011, 08:41 AM)Basilio Kirjutas: Väikesi autoparandusnippe idanaabritelt http://auto.fishki.net/comment.php?id=41370
Isiklik lemmik on piimapudelist esilatern. Selles on stiili...
Mulle meeldib see autonoomse generaatortoitega konditsioneer, kuna on idee poolest NII haige, et tundub juba omamoodi lahe. Ei imestaks, kui tüübil oleks salongi kütteks tagaistme asemele harilik 10 ribiga malmradiaator monteeritud .
tere,lisame suvelõpu-sügisootusesse paar anektooti,mis teeb äkist päeva säravamaks.
1) juhtub nii,et kaks pedet satuvad lennukis õhulennuajal istuma kõrvuti,jutu käigus teeb üks pede teisele ettepaneku,et kuule ma pole seda asja lennu ajal lennukis teind,äkist proovime,jääb mälestus igaveseks,teine vastu punnima kuule inimesed näevad,äkist tuleb jama,inimesed magavad kõik,ei jäta esimene jonni,no uuri järgi kas ikka magavad.Tõusebki siis esimene pede püsti ja hüüab üle lennuki;kas coca-colat on kellelgi,järgneb vaikus,no näed magavad kõik,hakkavadki siis oma asja ajama ja saabki asi aetud.Lõpuks hakkab lend lõpupoole jõudma ja salongi astub stjuardess ja pärib reisijate käest,no kas olete lennuga rahul,lühikese vaikuse peale üks vanahärra lausub,et veidi jahe oli nagu,stjuardess kohe vastu,et miks te minu käest tekki ei küsind endale peale panna,vanahärra selle peale jälle,et üks mees küsis siin lennu alguses coca-colat ja selle eest trukiti teda pea tund aega pe----se.
2)pereisa läheb kalale ja püüab kinni kuldkala,kala kohe paluma lase mind vabaks,täidan su pereliikmete kolm soovi.Viibki kala koju ja esimesena lausub oma soovi perepoeg, mina soovin omale hamstrit,pereisa kuuleb ja lausub tigedalt selle nii lihtsa soovi kohta;hamstrit put---i,pereema seda kuuldes lausub kiirelt oma soovi;hamster put---st välja.
Polegi just otseselt nali, aga seda pilti vaadates omandab mõiste "suure load" (=C kat. juhiluba) hoopis sügavama tähenduse. Kahjuks mul pole head pilditöötlusprogrammi arvutis, muidu joonistaks sinna Euclidi kabiini kohale jutumulli tekstiga: "Hei, korista oma pirukakäru eest ära!"
Jutt puuduvast programmist tuletas meelde, kuidas kunagi arvutifirmasse sõbra jutule tuli ähmi täis klient. Jutt oli umbes selline, et appi, ma kustutasin kogemata ühe ikooni ära. Kust nüüd uue saab?!! Sõber, va krutskimees, kratsis mureliku näoga kukalt ja ütles et siis on pahasti küll. Meil sind raske aidata, aga õigeusu kirik asub naaberkvartalis!
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.