Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
ega see ju ometi street legal ei ole...
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Tziklivend: pane kogu kupatus teinekord samasse postitusse!
Mis puutub turbomootoritesse, siis on olemas R4 dragster 2,0 mootoriga, 2000Hj
Postitused: 144
Teemad: 12
Liitus: Feb 2002
Maine:
0
arvatavasti kohe väga väga palju läheb sellise mootori tegemine.
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
kuskilt kunagi kuulsin et kogu kupatus läks 60 k maksma
Postitused: 62
Teemad: 27
Liitus: Nov 2001
Maine:
0
üldiselt on siis tegemist autoga, millest päris paljudes foorumites suht põhjalikult räägiti, sh selles foorumis. Kahjuks ei suutnud ühtegi põhjalikku teemat leida. Allolev tekst on pärit ühe SR foorumi teemast.
Tegemist on moskvitð 2140-ga aastast 1980.Omanik on soomlane Ville Oksanen.Kuus aastat tagasi ostis ta mosse täieliku romuna,kasutamiseks kõlbas sisuliselt ainult kere.Paar aastat kulus ehitamiseks ja nüüd on auto juba neli aastat täielikus võistluskorras püsinud.Autol istub kapoti all 1,5 liitrine mosse mootor.Masinale annavad minekut juurde kaks järjestikust vahejahutitega turbot ,mis pärinevad kaheksaliitriselt Volvo b18-lt,kolvid on sammuti sellelt Volvolt,klapivedrud on vahetatud tugevamate vastu,kuid enamik detaile on mosse algupära.Hobujõude arvab omanik leiduvat 550-600.Parim kiirendusrajal saavutatud aeg on 10,5 sekki.Tagasild on pärit Toyota Hiace´ilt,Katust on 9 sentimeetrit madaldatud ja kliirensit 11 sentimeetrit,kokku on mosse 20 senti madalam.Autole konstrueeriti uus esiots ja pandi alumiiniumist uksed.Kütusena kasutab auto bensiini oktaanarvuga 98.Raha kulus auto ehitamiseks 65 000 eeki,summa ei sisalda töörahasid
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
huvitav palju siuke mootor kestab ?
Darkstalker
Registreerimata
Tsitaat:...ja nüüd on auto juba neli aastat täielikus võistluskorras püsinud...
Viisakal kasutamisel ei näe põhjust, miks ta kestma ei peaks - mosse plokk on ju küllaltki tugev ning liikuvad osad suuremalt jaolt välja vahetatud vastupidavamate vastu.
Selle ehitamise hinna kohta niipalju, et kas see omanik mitte ei arvestanud sinna hinna sisse ka enda tööaega? 100% kindel ei ole aga kusagilt nagu oleks meelde jäänud selline asi (et siis kui enda aega ei arvestaks, tuleks vast odavam...)
Tegelikult - tal on ju ametlikud soome numbrid peal. Kas soomes on siis võimalik saada autole numbreid ka ilma, et ta \'\'street legal\'\' oleks? Natukene kahtlen...aga parandage mind. Ja eesti kiirendusvõistlustel oli ju ka vist nõue, et auto oleks arvele võetud?
Postitused: 631
Teemad: 84
Liitus: Aug 2002
Maine:
1
Mul siin praegu ees Autolehe(3. oktoober 2002)artikkel selle imelooma kohta. Mis siis veel lisaks \"biggio\" öeldule lisada: tippkiirus peaks omaniku arvates küündima üle 300 km/h ja veerandmiili lõpus pidavat olema kuskil 260.
Kasutatud paljude erinevate masinate juppe, turbolaadurite juures isegi caterpillari osasid. Tagasild Hiace (4,375), kardaan ümbertehtud mosse omast. Kast Fiat Mirafiorilt. Ülekandeid on muudetud, mistõttu saab kasutada vaid nelja käiku. Sidur Saab 9000 Turbolt.
Bensiini 98 kulub umbes liiter sõidu kohta, toitesüsteemiks elektrooniline sissepurse (pritse siis) Omanku teada on see põhjamaade ainuke järjestikturbodega varustatud mootor mis töötab.
Igati raju masin ju, loodan et saab seda ka sel aastal Eesti kiirendusradadel näha. Nagu TQHQ-st olen aru saanud, ei pea enam kiirendusmasin registreeritud olema, aga siis võistleb vabaklassis. (kus vastaseks kohe vist Lauri Kuriks)
Parandage kui eksin.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Postitused: 44
Teemad: 2
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Minu mäletamist mööda pidi autol olema 400 hp-d ja mootor pidi ühe võistluse vastu pidama kunagi postimehest meelde jäänud
Postitused: 3,121
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Mis tähendab \"vastu pidama\"? Loomulikult tehakse sellisel tasemel võisteldes pärast igat võistlust terve rida kontrolle, aga valdav osa mootorist peab kindlasti suurusjärgu võrra kauem vastu.