Postitused: 53
Teemad: 9
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
Tere. Mul ka jama mootori jukerdamisega.

Astra G 1,4 Ecoteh hakkas vaikselt vahele jätma, algul keskmistel pööretel ühtlasel sõidul, nüüd töötavad kõik neli pütti ainult külmast peast ja soojast ühtlase vast veerand gaasiga. Algul oli tunne, justkui küünlad õhtal. Sai vahetatud, kuigi vanad veel ok. Aga ei midagi. Kuna sellel isendil puuduvad küünlajuhtmed, sai vahetatud süütekassett. Ei mingit muutust. Üle sai käidud pistikud ja juhtmekimbud, ei midagi. Õlid filtrid ok,rihma ressurs poole peal. Kütusekulu ka tunduvalt suurem. Samas surved ok ja ühtlased. Vast pihustid või mõni andur.
Ehk on lugupeetud kaasfoorumlastel kogemusi sel teemal või sama mure?
GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Postitused: 121
Teemad: 24
Liitus: Apr 2004
Maine:
0
üks variantidest oleks lamda ... seda tasuks kontrollida kohas kes antud asjas ka pädevad on ... seda oskavad enamus töökodades kontrollida kas andur töötab või ei ... kui aga andur annab valet infot siis sellega jäädakse jänni ja tihtipeale jääb probleem tuvastamata ...
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Kas "surved ühtlased" tähendab bensusurvet vöi silindrite oma?
Kui külmalt töötab siis saab ta rohkem bensiini, temperatuuriandur?
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 53
Teemad: 9
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
Jah, ühtlased surved on silindrites, bensupumba survet ei tea, vast kui on madal, siis ei saaks ju n.ö bentsu peale, mootor puterdaks ja bensukulu poleks eritri suurem, pigem jõudu vähem (seda nalja tegi mul üks teine liiklusvahend). Lamdaga on nii, et võtsin korra pistiku lahti, lõi vea tule põlema, aga muutusi ei olnud. Väga võimalik, et mõni andur (temp. aga kus see on, kas termoka juures või mujal?). Või koguni aju on otsad andnud (auto oma muidugi).
Ehk teab keegi head ja usaldusväärset diagnostika kohta.
Igatahes tänud senise info eest, muidu ju targemaks ei saa, kui ei küsi...
Cyllionu
GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Postitused: 1,858
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
17
Kinnijäänud EGR võib mootori puterdama panna, aga kõigepealt ikka veakoodid välja lugeda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Postitused: 449
Teemad: 34
Liitus: Jul 2006
Maine:
5
Nende ooplitega ongi ainuke variant diagnost!