DKW nr 9 on 250 cm3 klassi võitnud poolakas Leopold Baron.
Külgkorvidest sõitsid siis viis masinat, 25 oli Salben, 24 Harald Perten (Gillet), Juhan Nõlvak (Harley-Davidson), lätlane Teodors Jansons (NSU) ja Albert Adorf (Standard). 54 on esihargi järgi otsustades Harley-Davidson.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2011, 17:57 PM ja muutjaks oli emsa.)
Lisatud kaardil on stardikoht Metsakalmistu väravas. Sealt lähtuti nii Eesti Suursõitudele, kui ka Kalevi Suursõitudele peale II MS. Ilmselt on Maanteeameti pildil tõesti Metsakalmistu park.
(16-03-2011, 17:54 PM)emsa Kirjutas: Lisatud kaardil on stardikoht Metsakalmistu väravas. Sealt lähtuti nii Eesti Suursõitudele, kui ka Kalevi Suursõitudele peale II MS. Ilmselt on Maanteeameti pildil tõesti Metsakalmistu park.
See on üsna tõepärane oletus -kõik maastikumärgid klapivad
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2011, 11:26 AM ja muutjaks oli Maanteemuuseum.)
No näedsa, kohe mitu asja leidsid lahenduse ...
ja veel üks motovõistluse pilt.
Enda arvamuse järgi (vihjeks suunaviidad ja post) pilt siis sõjajärgsest ajast
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2011, 12:15 PM ja muutjaks oli Aspelund.)
Ümberehitatud IZ-350, ajast peale 1948 aastat, kui välismaiste ratastega sõitmine keelati.
Kohta ja sõitjat ei oska pakkuda. Igatahes küllaltki järsk vasakpööre. Mäo Tartu poolne nukk?
[edit]1955.aasta Eesti NSV meistrivõistlustel oktoobris sõitis nr 40. all 350 cm3 klassis Rein Remmik (Tööjõureservid). Mäo oli siis juba kasutuses ja Tööjõureservid pidasid seal nii oma treeninglaagreid kui võistlusi. Kui ma õieti mäletan, siis ühed Truda meistrivõistlused olid seal 1955.aasta mais. Aga vabalt võib see ka mõni muu aasta olla, kõiki kavasid sellest perioodis pole hetkel vabalt käepärast.[edit]
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
(17-03-2011, 11:22 AM)Maanteemuuseum Kirjutas: No näedsa, kohe mitu asja leidsid lahenduse ...
ja veel üks motovõistluse pilt.
Enda arvamuse järgi (vihjeks suunaviidad ja post) pilt siis sõjajärgsest ajast
Muuhulgas ka Eesti maastikku ja teid tundva inimesena julgen kaasfoorumlase Aspelundi Mäo-väite najal pakkuda kohta.
Oletan, et tegu on selle ristmikuga, mis asus Mäo kolmnurga põhjapoolse tipu juures. St mootorrattas sõidab Tallinna suunas ja see tee, mis vasakule ära keerab, läheb Paidesse. Pildil võsa tagant paistev maja lammutati ära mõned aastad tagasi, kui hakati rajama Statoili.
Viitadest esimene (lühem sõna) on Tartu ja alumine (pikem sõna) on Põltsamaa. 1950ndatel võidi seda teed kutsuda veel Põltsamaa maanteeks kuna toona ei olnud Tartu maantee nimetus veel ainukinnistunud sellele teele (Piibe maantee kõrval).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Kes oskab kosta Nõmmel, Suusa tänaval läheduses paikneva ehitise kohta? Asub siis endisest kitsarööpmelise tammist nö. Mustamäe suunal. Meenutab punkrit paljuski, luugid maapeal ja uksed. Nõuka ajal olnud aed ümber, rohkelt valgustaud ja pidev valve, samas paiknenud ka kolmnurkse põhiplaaniga kahekordne ehitis.
(20-04-2011, 22:18 PM)Regardman Kirjutas: Kes oskab kosta Nõmmel, Suusa tänaval läheduses paikneva ehitise kohta? Asub siis endisest kitsarööpmelise tammist nö. Mustamäe suunal. Meenutab punkrit paljuski, luugid maapeal ja uksed. Nõuka ajal olnud aed ümber, rohkelt valgustaud ja pidev valve, samas paiknenud ka kolmnurkse põhiplaaniga kahekordne ehitis.
Igasugune info on teretulnud!
AS Tallinna Vesi põhjavee pumpla, üks paljudest Nõmme puurkaevudest
(20-04-2011, 22:18 PM)Regardman Kirjutas: Kes oskab kosta Nõmmel, Suusa tänaval läheduses paikneva ehitise kohta? Asub siis endisest kitsarööpmelise tammist nö. Mustamäe suunal. Meenutab punkrit paljuski, luugid maapeal ja uksed. Nõuka ajal olnud aed ümber, rohkelt valgustaud ja pidev valve, samas paiknenud ka kolmnurkse põhiplaaniga kahekordne ehitis.
Igasugune info on teretulnud!
AS Tallinna Vesi põhjavee pumpla, üks paljudest Nõmme puurkaevudest
(15-03-2011, 10:53 AM)Maanteemuuseum Kirjutas: panen siis veel mõned pildid sellest ringrajast ja seal sõitnud tsiklitest välja . Üle raja tõmmatud loosung kuulutab et START.
(19-09-2011, 12:19 PM)Maanteemuuseum Kirjutas: Veel üks ehitis elik täpsemini selle varemed. Mulle tundub nagu Toolse moodi, aga põhjaeestlased ehk oskavad paremini määrata ...
(19-09-2011, 12:19 PM)Maanteemuuseum Kirjutas: Veel üks ehitis elik täpsemini selle varemed. Mulle tundub nagu Toolse moodi, aga põhjaeestlased ehk oskavad paremini määrata ...
(19-09-2011, 12:19 PM)Maanteemuuseum Kirjutas: Veel üks ehitis elik täpsemini selle varemed. Mulle tundub nagu Toolse moodi, aga põhjaeestlased ehk oskavad paremini määrata ...
Loomulikult Rakvere! Enne 1970-80ndate korrastamist (mille käigus palju müüre kõrgemaks laoti ja osa ehitiseosi lausa uuesti tehti)
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Esinesin täna Eesti Maanteemuuseumis toimunud teedeajaloo konverentsil ettekandage siinsest muinas- ja keskaegsest teedevõrgust, esitades omakoostatud vastava mudeli. Juuresolev skeem (slaid minu ettekandest) on minu rekonstruktsioonskeem siinsest teedevõrgust AD 1400 - lisaks tähtsamatele teedele on peal tollased linnad, linnused, kirikud ja olulisemad kindlusmõisad.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
njah, üldise kuluaariarvamuse kohaselt oli Valdo ettekanne päeva parim, ehkki muidugi on selle komplekse nägemuse tõestamine tõeliselt probleemne.
Meie, ajaloolased, kipume pisiasjadesse (täpsemalt faktide puudumisse) takerduma aga Valdo oma laia haarde ja reaalala mehe loogikaga suudab sellest üle olla ja tervikpildi kokku panna!
Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee