Veel üks tundmatu nahk
#1

Õnn saabus eile mu õuele tundmatu looma naha näol...
Arvatavasti on aiste vahel olnud 98ccm Sachs´i mootor. Porilauad on suure tõenäosusega originaalvärvi all (punane krunt all). Esituli on vene toodang. Esimene ots on säilinud suhteliselt komplektsena. Huvitav on ka omanäoline seisuhark. Küsiks ka, et mis otstarbega see F&S kirjaga hoova on?
Nagu ma eelmistest Sachs´i teemadest tean, on sellise masstoodangu identifitseerimine suhteliselt keeruline. Kuid loodan, et kellelegi tuleb tuttav ette. Raaminumber on suhteliselt "väike" (neljakohaline) 7683.

Detailsemad pildid

[Pilt: orig_25891588_LYao.jpg]

[Pilt: orig_25891586_oZJy.jpg]

[Pilt: orig_25891592_9eid.jpg]

Vasta
#2

F&S kirjaga hoob võiks olla käiguvahetuse heebel/kang.
Vasta
#3

(08-10-2011, 21:13 PM)kass Kirjutas:  F&S kirjaga hoob võiks olla käiguvahetuse heebel/kang.

Ma mõtlesin seda jullat paremat kätt:

[Pilt: orig_25890597_8YZm.jpg]

Too arvatavasti pöidlaga käitatav, võib-olla segurikastuse jaoks?
Vasta
#4

Mina mõtlesin ka seda jullat. F & S mootori karburaatoril ei ole seda segu kusagilt kaugjuhtimisega reguleerida. Kas selle jullaga ei saa trossi 2 eri pikkusega asendisse fikseerida?
Nagu peale vihast vaidlemist öeldakse - ega mina katea või mis see minu asi on? Toungue aga miks teised ei kirjuta? Ega kõik ka Saksamaal ei ole?
On mul ka F & S osade (mootori) kataloog, paraku ei leia üles siis kui vaja, nagu ikka. Sad See julla võib ka jalgratta käiguvaheti olla, igatahes kusagil selliseid näinud, omal ajal ülimasslevinud......
Vasta
#5

Mõnel diislil on nn. sussklapp. Ehk kasutati ka sellel, et hoo pealt käivitamisel mitte üle koormata sidurit.
No pakkusin kuna nõuate, ärge siis kohe naerma hakake.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

(09-10-2011, 20:01 PM)aavu Kirjutas:  Mõnel diislil on nn. sussklapp. Ehk kasutati ka sellel, et hoo pealt käivitamisel mitte üle koormata sidurit.
No pakkusin kuna nõuate, ärge siis kohe naerma hakake.

Se on tore, et pakutakse! Hea nalja vastu pole minul küll kunagi midagi! Smile

Vasta
#7

Peaks tõesti olema Sachsi toodetud (rummusisese käiguvahetuse) käiguvahetaja. Huvitav, kas lisaks mootori käigukasti käikudele sai neid ka rummus vahetada (mis oluliselt suurendaks ülekandekombinatsioonide hulka) ?

Postitan pildi ühest hilisemast 3-käigulise hoovast.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#8

(09-10-2011, 21:51 PM)kass Kirjutas:  
(09-10-2011, 20:01 PM)aavu Kirjutas:  Mõnel diislil on nn. sussklapp. Ehk kasutati ka sellel, et hoo pealt käivitamisel mitte üle koormata sidurit.
No pakkusin kuna nõuate, ärge siis kohe naerma hakake.

Se on tore, et pakutakse! Hea nalja vastu pole minul küll kunagi midagi! Smile

Küsida ikka võib? Mis asjapulgad on kahel siit foorumist võetud pildil? Kas mitte sussklapid?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#9

Ilmselt pean mina vastama. Jah, need on need klapid küll. Pigem kasutati neid klappe küll pakutud mootorite väljasuretamiseks ja vb läbipuhumiseks aga klapid on täitsa olemas, seda kohe kindlasti, ilmtingimata! (ilma naljata!)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne