Postitused: 2,005
Teemad: 234
Liitus: Jan 2003
Maine:
3
Sakslastega asju ajades ei tasu ära unustada, et nende teadmised piirnevad Oderi jõega, see kõik mis siin pool Oderit on neile tume maa.
Dad.
Postitused: 439
Teemad: 156
Liitus: Mar 2005
Maine:
0
Sakslased on nii suur rahvas,et Nad ei peagi teadma,mis teiselpool Oderit toimub.
To Kass:Mul on juba aastaid esihark mille päritolu Ma ei teadnud,paistab,et küllalt sarnane TWN omaga.
:I M Back
Postitused: 4,944
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
145
Eks esihargid kipuvad laias laastus ikka sarnased olema, pole uurinud kui palju selle 200K hark kattub teiste väiksemate sama ajajärgu TWN-ide omadega. Kui on huvi, võib seda hargi asja täpsustada.
Sellest mudelist tean veel, et saksa TWN-i foorumis on keegi slaavi nimega tegelane ühte 200K-d müüa pakkunud. Vene raamatus Mootorrataste Entsüklopeedia ühe isendi tänapäevane pilt. Kurtnas küsisin ühelt vanemalt -targemalt lätlaselt, tema Lätis ei teadnud olevat. Eestis on vähemalt 4-st eri kohast tulnud 200K osi, vb kattuvad masinad, aga vähem. 3 tk ilmselt siin liikunud. Minu käes olev küllaltki komplektne, kahjuks puudu tagaülekanne. Eraldi saadud ülekande välimine karteripool, puudu "nui ja taldrik" ja rattapoolne karteripool, piduripedaal, embleemid (kasutati 250 BMW dokumentidega ja embleemidega), selleks oli ka kõik TWN kirjad karterilt jm maha käiatud, paagi põlvetoed-kummid, tagatuli jms. Ratas pärit Märjamaa kandist. Kui keegi teab või omab midagi seostuvat........
Postitused: 313
Teemad: 64
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Soomlaste andmebaasis on üks TWN B200 aastast 1936. Ma ei tea palju B-mudel K-mudelist erineb, ei ole selle margi vastu huvi tundnud.
Postitused: 4,944
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
145
Tänan jällegi Heikit viite eest! Paraku K200 on täiesti omaette mudel, ei kattu teiste TWN mudelitega eriti ja valmistati väidetavalt 997 tk nagu olen maininud. B-seerias oli 200, 250 JA 350 ccm mootoriga masinad (kui õigesti mäletan) ja sarnase käiguosaga ka järgmine 250 ccm mudel.
Lähim teadaolev K200 peaks olema siiski Peterburis.
Postitused: 2,538
Teemad: 259
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
K200 on jah kardaaniveoga ja vänt kah pikiasetusega, lisaks veel iseloomulik generaator vända otsas. Sellise lahendusega mootorit ja jõuülekannet kasutati üldiselt väga vähe ja sedagi suurema kubatuuriga mootoritel. Ja minu mootor jõudis väga ammustel aegadel sõber Kassi varakambrisse.
Enam ei mäleta täpselt, aga mulle tundub, et minu käigukast oli kuidagi teistsugune ....? Paremal küljel tundub olema mingi luuk ....? Kas mul on valesti meeles või oligi minu käigukast tiba teistsugune?
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Hello.
I am owner of TWN k200 and I am from Poland. My motorcycle has some lacks, but I am planing restauration (I have no front fork, lamp and disk break). I am looking for contact with other TWn k200 owner for cooperation.
For contact write fino@poczta.fm english or russian language
Fino
Postitused: 5,780
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
TWN ehk Triumph Werke Nürnberg. Triumphi asutas Inglismaal Saksamaalt välja rännanud ärimees, kes hiljem rajas tehase oma kodulinna Nürnbergi.
1913 eraldus aga Saksa Triumph emafirmast ja alustas tööd kaubamärgi TWN all.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 93
Teemad: 12
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Esmalt seondub sõnaga Nürnberg minul Ardie van Nürnberg - selline 350 cc on mul ka - päris kena tsikkel aga tahab kokkupanemist. Kroomid tehtud.
Aga ega oma Triumphi kohta oskagi öelda on ta Inglise või Saksa toodang. Vist 350 cc ja tagant kõgele tulevate summutitega ...nagu enduro oleks. Oskab keegi ehk väita kelle toodanguga tegemist. Väljalase arvatavalt +- 40-ndad.
Postitused: 5,780
Teemad: 734
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Siin peab alustama sellest, et kas kaks või neli takti, foto jne. Siis ehk lootust identifitseerida. Kirjeldusega sobiks S350 näiteks.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!