Küsimus:Kuidas tihvt välja saada zazi veovõllist.
#1

Äkki vanemad härrad oskavad öelda,kuidas omal ajal zaz/luazi pooltelje otsa kinni hoidvat tihvti eemaldasid?

Ise tegin katse,5mm puuril lõikasin saba tagant ja proovsin pressi all,kuid pulk läks kõveraks.Teise katse ajal andsin kuuma ka,kuid ikka EI.
ava läbimõõt on 5mm.
Lisan foto ka siis kergem.
[Pilt: large_26094065_ZtuS.jpg]

Ootan ideesid.
Äitah
Vasta
#2

Kui vähemalt 10 T press, võiks veovõlli torusse panna, pressida nii et lõikaks maha tulles tihvti läbi. Tihvtijupid on eraldi palju kergemini kättesaadavad.
Vasta
#3

Proovi puurida
Vasta
#4

välja tuleb ühte pidi vaid, teistpidi veidi koonuses ja miskit nuut oli ka vist. Kruustangide vahel lüües tuli peale paari korraliku obadust välja.



Vasta
#5

"pen.skar "press on nii võimas ,et hiljem ei saaks aru millega tegu on.
proovi ei julge teha,see ots võlli otsas suht tihedalt,et kas annab järgi tihvt`?äkki annab veovõlli ots,mis toestatud pressi all on.

"Praktik " tavaliselt kisub ikka puur kõrvale-algul läheb õiges suunas kuid lõpus on suunda muutnud.

"Jossu"Kas võllist on ava läbi?On kuidagi võmalik ühelt poolt välja pressida?

Kui veovõlli vaadata,siis ühelt poolt on tihvt sile tasapinnaga,kuid teiselt poolt pole,(tihvt puuduks veovõlli otsa seest)

Vasta
#6

risti läbi võlli ikka see pulk, löö sealt otsast, mis paistab seespool



Vasta
#7

Ma väga ei saa aru, miks teemaalgataja tahab seda tihvti välja pressida. Pole küll konkreetset tihvti välja võtnud, aga siiani on kõikvõimalike muude kinni jäänud asjade puhul aidanud kaks asja:
1) kuuma ja külmaga mängimine (tundlikumas kohas fööniga, robustsemal juhul leeklamp)
2) äkiliselt suurema jõu rakendamine ehk mutrivõtme järsem nõksuga keeramine või tõmmatavate/läbilükatavate asjade puhul koputusmeetodi praktiseerimine (antud juhul oleks minu nägemus asjadest ikkagi torn ja vasar, aga mitte hüdropress).
Vasta
#8

Ma ka annan hääle et pooleks pressida aga toetama peab alumisest randist.
Kui ikka kinni, siis otsale surumine surub tifti laiemaks ja jääb veel kõvemini kinni.
Enne pressimist võib ka 4mm augu sisse lasta et jõudu vähendada.
Luazil neid 4 tk lahti võetud ja ainult üks tuli välja.
Vasta
#9

Omal ajal, kui muhk oli, sai neid tihvte välja järgmiselt : asi petrooliga üle valada või lausa likku.Siis natuke tihvti pealt sügavamaks puurida, et lüües laiali ei läheks. Suurem torn sai parajaks käiatud, et täpselt auku sobiks.
Edasi oli vaja paar matsu vasaraga ja asi ants.
Vasta
#10

Sain siis ühe tihvti tervelt,kuid kõveralt välja,selleks kulus kaks firma torni-uskumatu,et katki läksid(sonic omad).
Selle pooltelje sain ainukesena osadeks,vähemalt saan uue laagri ja simmri mõõdud.
[Pilt: large_26095669_Rqij.jpg]
[Pilt: large_26095673_r13l.jpg]
[Pilt: large_26095675_ZAuW.jpg]
Ülejäänud kolmel pooltelje tihvtid välja ei tulnud,peksad vastu rauda.
puurisin siis pooltelje otsa seest tihvtid välja,kuid otsasid maha ei saanud,eks üritan pressi all otsad ära saada.
Ja siis kuidagi võlli seest tihvtid kätte saada.

Küsimus,millest uued tihvtid teha ja kuidas?et nad koonuses oleks?
Vasta
#11

Tere.

Soovitan osta koonustihvti DIN 1 järgi. Neid müüvad pea kõik kinnitustarvikute müüjad. Enne paigaldamist võiks ava töödelda üle koonushõõritsaga. Töödelda tuleks siis kui flants on võlli küljes Tulemus on korrektne.
Kui nüüd tõsisemat sorti tegemise huvi on siis võib vabalt teha selle tihvti teras 45-st, sest tal on lihtsalt paigalhoidmise funktsioon ja suuri lõikejõudusid mängus ei ole. Lõikejõu (pöördemomendi) võtab enda peale nuutühendus. Treida saab treipingis. Kindlasti ots toestada tsentripukiga. Support tuleb keerata nurga alla ja siis saad käsiajamiga keerates liigutada ülemist kelku (jutt Treipingi 1K62 põhjal). Küsimus on ainult õige nurga tabamises. Natuke katsetamise asi ka.


Lugupidamisega
Marko

Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.
Vasta
#12

(27-11-2011, 00:04 AM)Baracus Kirjutas:  Tere.

Soovitan osta koonustihvti DIN 1 järgi. Neid müüvad pea kõik kinnitustarvikute müüjad. Enne paigaldamist võiks ava töödelda üle koonushõõritsaga. Töödelda tuleks siis kui flants on võlli küljes Tulemus on korrektne.
Kui nüüd tõsisemat sorti tegemise huvi on siis võib vabalt teha selle tihvti teras 45-st, sest tal on lihtsalt paigalhoidmise funktsioon ja suuri lõikejõudusid mängus ei ole. Lõikejõu (pöördemomendi) võtab enda peale nuutühendus. Treida saab treipingis. Kindlasti ots toestada tsentripukiga. Support tuleb keerata nurga alla ja siis saad käsiajamiga keerates liigutada ülemist kelku (jutt Treipingi 1K62 põhjal). Küsimus on ainult õige nurga tabamises. Natuke katsetamise asi ka.


Lugupidamisega
Marko

Miks nii keeruliselt teha?
Auk 6 või 8mm peale ja torutift sisse.
Imelihtne ja igavene kui veel väiksem tift sisse lüüa.
Vasta
#13

(27-11-2011, 01:56 AM)2715 Kirjutas:  
(27-11-2011, 00:04 AM)Baracus Kirjutas:  Tere.

Soovitan osta koonustihvti DIN 1 järgi. Neid müüvad pea kõik kinnitustarvikute müüjad. Enne paigaldamist võiks ava töödelda üle koonushõõritsaga. Töödelda tuleks siis kui flants on võlli küljes Tulemus on korrektne.
Kui nüüd tõsisemat sorti tegemise huvi on siis võib vabalt teha selle tihvti teras 45-st, sest tal on lihtsalt paigalhoidmise funktsioon ja suuri lõikejõudusid mängus ei ole. Lõikejõu (pöördemomendi) võtab enda peale nuutühendus. Treida saab treipingis. Kindlasti ots toestada tsentripukiga. Support tuleb keerata nurga alla ja siis saad käsiajamiga keerates liigutada ülemist kelku (jutt Treipingi 1K62 põhjal). Küsimus on ainult õige nurga tabamises. Natuke katsetamise asi ka.


Lugupidamisega
Marko

Miks nii keeruliselt teha?
Auk 6 või 8mm peale ja torutift sisse.
Imelihtne ja igavene kui veel väiksem tift sisse lüüa.

Tere.

Väga õige märkus. Käis endalgi see torutihvti mõte peast läbi aga tont teab, miks ma seda kirja ei pannud. Koonustihvt on õigustatud seal, kus on vaja täpset positsioneerimist. Antud juhul ei ole see aga vajalik. Torutihvt antud olukorras oleks veel parem ja kiirem lahendus. Igaveseks ei ole vast vaja teha seda ühendust. Siis võiks juba keevitadaSmile. See torutihvt seisab niisama ka hästi sees.

Lugupidamisega
Marko

Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.
Vasta
#14

Suur tänu kõigile abi eest.
Veovõllid taastatud ja värvitud
Torutihvtid läksid käiku.
[Pilt: large_26103753_8rau.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne