Postitused: 17
Teemad: 20
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Tere! Mure selline, et mu mtz 52 ei käivitu eriti hästi. Ilma eelsüüteküünaldeta ja käivitusmootoriga masin on.
Pihustid lasin korda teha. Plokikaane võtsin maha, uued klapipesad freesitud ja uued klapid sees, uus plokikaane tihend.
Teine kütusepump on küljes, alguses "uue pumbaga käivitus paremini", kuid täna niiii pikalt. See paganama etteandepumba ostsin uue, kuid nagu ei löö seda vurtsu ikka üles vist. vana etteandepump lausa vigises kui surve üleval, kuid lekkis. Süüdet kontrollisin nii, et panin selle poldi sinna paremale sidurikotta hoorattasse ja samal ajal hakkas 1 pihustisse kütust pumpama.
Selline küsimus, et mul ei ole hetkel tagasivool viimase silindri juurest kuskile edasi ühendatud, st et tagasivool lõped atmosfääris kuid sealt ei tule tilkagi välja. Kas sealt võib näiteks õhk sattuda küttesüsteemi?
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kõik õige ,eelpõlemiskambriga ei lähegi külmaga kohe käima.Sellepärast ka starteriga varjandil küünlad,muidu ei saagi käima.
Postitused: 5,366
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
74
Kui küttepump ikka pihustitest jõuab läbi lüüa,siis peaks käivituma. Muidugi talvel tuleb ikka pajatäis kuuma vett teha. Sellest ei pääse!
Ega muidu ei lööda 50 mootoril kaan,kolvid ja muud asjad pealt ja pannakse 80 osad asemele..... Samas oli kuulda,et vällamaal ei tahetud 80 mootorit,kuna lärm hulga suurem,kui vanal mahedal 50 -l.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Seda et, mismoodi Sul see käivitamise protsess välja näeb? Saan aru, et käiad käivitusmootoriga niipalju, kui jaksu on
aga kas kütte lased kohe peale ( st. kas gaas on algusest peale põhjas ? )
Nimelt vanal diislil on tihtipeale abiks, kui ketrad algul veitsa ilma kütteta ja siis lased käiamise ajal kütte peale.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 17
Teemad: 20
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Kuidas siis selle mootori tagasivooluga on ?
Mul pole hetkel seal mitte midagi, pm nagu pihustitel polegi tagasivool kuskile ühendatud, kuid sealt ei tule tilkagi välja.
Postitused: 4,692
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
22
Kas kuumaõhupuhurit pole?Sellega lasta max võimsusel sooja kollektorisse ja aitab kenasti.Diisel nõuab sooja.
Postitused: 264
Teemad: 10
Liitus: Dec 2004
Maine:
2
Mina lasen strtgaasiga käima. Kulub nii gaasi kui närve vähem. Käivitub koheselt. Ja mootoriga ei ole ka juhtunud midagi 15 aasta jooksul.
Postitused: 10,751
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Remont ei tähenda midagi - ennegi asju kehvemaks parandatud. Surve 20+ei ole just kiita... Ikka 30 tuuri peaks olema. Kuigi käima peab ka sellega minema.
Aga kui ajab valget, on kas surve ikkagi madal või pritse hiline. Pigem hiline.
Normaalne on paar minutit. Veerand tundi on selgelt liiga palju. Samas alla minuti oeks kah tänase ilmaga asjatu loota.
Käivitusgaasiga minagi oma paduhõredat hübriidrussi käivitan. Aga sellega peab ettevaatlik olema-kui palju saab, on kahjustus kindel.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
omal ka selline mure tuttav,et d´50L tahab kurja nuiamist talvel.Kevadel läks plokikaane tihend läbi ja tarkade söprade soovitusel vahetasin kolvid+plokikaan+pihustid d 240 omade vastu.Suvel käivitades ajas valget tossu ja käima läks visamalt kui enne.Enne panin kuuma vee sisse talvel ja u.20 sek.käivitus,nüüd läheb 5 min vähemalt.KÜSIMUS siis selline...Kumma mootor ta nüüd mul on,kas süütenurga pean panema d50 vöid240 järgi?
Postitused: 90
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
Sa ei kirjutanud, et pumpa oleksid reguleerinud. Ka see on vaja lasta seada ümber d-240 mootori järgi. Lühikestel ja pikkadel pihustitel on töösurved erinevad.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
03-02-2012, 14:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2012, 15:19 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Lubage tähendada, et pumbast tööśurvet muuta ei saa. Küll aga võiks sissepritsenurka muuta hea. ergu mootorihääleni.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Tänan.Kui ilm miinus 10 kanti läheb siis katsun süüdet seada, praegu jääb käsi metalli külge kinni vist.Aga kas teemaalgataja on omal vea üles leidnud?Või oli see külmaga seotud?