Õhupuhasti kindlasti külge .
Aga tegelikult pole nagu midagi lisada. Aitaks ehk, kui võtaksid mõne custom-chopperi ja sellelt "insipireeriksid".
Samas, kui juba küsiti, siis ehk esituld natuke muuta ja mõned korralikud summutid teeks ehk asja silmapaistvamaks.
(04-02-2012, 23:04 PM)Tsärrjov Kirjutas: fack, see masin vajab total make overit
vaidlen vastu! pole olemas koledat tsiklit...kui ta just roosaks värvitud ei ole. ja roosa värvi vabandaks ka välja kui lenksu taga kobe mutt oleks
Nokitsema peab
masin ei ole veel valmis (postituse teema oligi ,et mida veel juurde teha ja mis valesti tehtud ) iluravi tuleb korralik.masin sai teha aastaid tagasi põhikooli ajal. kuna olin nii noor ja ei osand kõike.see aasta lõpetan projekti ära.
Ei saa hetkel aru, kuidas see tagaporikas on kinnitatud? Lihtsalt rehvi kohale illustratiivselt asetatud? Kui on plaan see porikas kinnitada kiige külge, siis tuled ja numbri soovitan igatahes kinnitada kuhugi mujale. Praeguses asendis tagaporikas garanteerib sulle märja ilmaga s*****se selja.
Tagapiduri varras paistab minevat otse sillast pedaali külge - pole just hea lahendus, kuna amortide kokkusurumisel (n. sõidad august läbi ja/või võtad seljakoti tagaistmele) tõmmatakse pidur peale.
Karpad soovitaksin vahetada vähe kobedamate vastu, n. k68 - säästad oma närve käivitamisel, bensukulu väiksem, minek parem.
Kui on plaan paberid ka korda teha, siis soovitan paigaldada suunatuled, peegli ja mingi spidomeetri sarnase asja.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Pildil on taga porikas lahtiselt aga kinnitan ta istme külge. eks ta kuivailma sõiduk rohkem ole. Aga suured tänud ,et pidurivardale tähelepanu juhtisite (ise ei osanudki seda ette näha) mõttes mõlgub taha ketaspidur paigaldada aga kuidas ja milline ei kujuta veel täpselt ette.
Uued karpad on juba soetatud k68 ,aga puudu veel vahetükid.
Paberid tahaks kunagi ikka korda ajada.Tuleb veel uurida,mida jälgida ratta ehitamisel,et Arkis kõik libedalt läheks!
(05-02-2012, 15:43 PM)MartinS Kirjutas: Pildil on taga porikas lahtiselt aga kinnitan ta istme külge. eks ta kuivailma sõiduk rohkem ole. Aga suured tänud ,et pidurivardale tähelepanu juhtisite (ise ei osanudki seda ette näha) mõttes mõlgub taha ketaspidur paigaldada aga kuidas ja milline ei kujuta veel täpselt ette.
Uued karpad on juba soetatud k68 ,aga puudu veel vahetükid.
Paberid tahaks kunagi ikka korda ajada.Tuleb veel uurida,mida jälgida ratta ehitamisel,et Arkis kõik libedalt läheks!
Karpa vahetükke peaks saama igast vene tsiklitega tegelevast motopoest (teletorni ja tondi motopoed Tallinnas). Vahetükkide paigaldamisel hoolitse, et tihendid saaks korralikud - kui vahelt õhku hakkab saama, siis pole headest karpadest s******gi kasu.
Ketaspiduri paigaldamine dnepri tagarattale on mõtetu ajaraiskamine. Tagaratas pidurdab soolotsiklil väga vähe, kuna enamus tsikli massi kolib pidurdamisel esirattale. Seega säästa oma raha ja tee pidurid lihtsalt korda. Dnepri tagasilla puhul vaata, et kõik liikuvad osad käiksid vabalt, ei omaks lõtke (ei loksu pesas ja on määritud) ning et tagasilla tihendi vahelt ei jookseks õli klotsidele. Kui piduritrummel on roostes, lükka liivapaberiga lahtine rooste maha. Seejärel pane klotsid külge, ratas alla. Peale seda keera 8 võtmega klotside reguleerimiskruvi (tagasilla välisküljel, õlivardast pisut allpool) kuni klotsid hakkavad kergelt vastu trumlit käima.
Nüüd võta ratas alt ära ja mõõda klotside diameetrit n. sirkliga. Seal kus klotside diameeter on suurem, lihvi katet maha. Ratas alla tagasi, keera kruvi, kuni klotsid jälle vastu hakkavad käima ning korda mõõtmist.
Paar korda nii klotse sättida ja ongi tehtud - nagu naela taga.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.