MTZ 05 ja Neva MB-2

Hmm, kas 966 on "muhk"?
Vasta

(02-01-2012, 22:08 PM)veix__ Kirjutas:  Hmm, kas 966 on "muhk"?

Мемз 966 peaks olema 30Hj mootori mark. Kasutati nii Zaz 965 (muhk), kui ka Zaz 966 peal. Viimane enam ei ole "muhu" kujuga.

Vasta

Siin lehel vajalik inff olemas: http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?mo...lay&ceid=9
Huvi korral saab siit alla tõmmata värvilise ja väga hea remondiraamatu. Kõik puust ja punaselt!
Vabandan offtopicu pärast, kuna teema on siiski motoblokid. Aga mine tea, ehk mõni võtab tuld ja panebki oma motoblokile ZAZ mootori peale!

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(02-01-2012, 22:20 PM)meli666 Kirjutas:  
(02-01-2012, 22:08 PM)veix__ Kirjutas:  Hmm, kas 966 on "muhk"?

Мемз 966 peaks olema 30Hj mootori mark. Kasutati nii Zaz 965 (muhk), kui ka Zaz 966 peal. Viimane enam ei ole "muhu" kujuga.

Ok, netist leidsin, et Мемз 966 on 27 hj. Мемз 966A on 30 hj.

Vasta

et mul endal on motoplokk mb1 ja minul oli vene ud1 silindrine mootor peale pandud ja raskused ka ja läbivus oli super hea. väga raske ooper oli sellega tuli rihmarattad vahetada ja raud plaat alla panna ja igasune jama oli sellega.
mul on veeel isegi mõned pildid alles kui keegi näha tahaks.

ükskord panin raud rattad alla ja läksin mutta möllama. ja kusagilt tuli suur raskus taha ja tõmbas motoploki mb1 sees keti puru. selle tegin korda .ja tollest ajast pole vene mootorit peale pannud.

ja mul on teine mootor veel samasugune. et kui kellelgi on soovi neid kahte vene mootorit osta. kahe mootori hinnaks oleks 60 euri .
üks mootor on kokku pandud ja teine on natuke lahtisem seal on karpa ja sumps maas ja silindri kaan maas.
või kui keegi varuosadeks tahab saab ka anda.

ja ande palun teada kui teate kedagi kellel oleks töökorras originaal motoploki mb1 mootor. olen nõus selle ära ostma. sest mul praegu seisab ilma mootorita.
Vasta

(04-02-2012, 17:48 PM)qwerty123 Kirjutas:  ...mul praegu seisab ilma mootorita.
Meditsiinilisest vaatekohast päris tubli saavutus! Big Grin
Aga tõsisemalt rääkides - kui oled valmis mootori eest pappi välja käima, siis äkki mõtled pigem hiinaka peale?
Vajasin hiljuti hädasti võimsat veepumpa ja leidsin sellise koha: http://www.flintkaubandus.ee/?p=21&id=178
Asuvad Viljandimaal, aga kaheksa Roopaliidu rubla eest pandi pump ELS-i peale ja järgmisel hommikul oli mul käes. Suhtlemine oli igati OK, julgen soovitada.
Ära ainult suures kitsiduses liiga lahjat mootorit osta! Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(04-02-2012, 21:35 PM)Basilio Kirjutas:  Vajasin hiljuti hädasti võimsat veepumpa ja leidsin sellise koha: http://www.flintkaubandus.ee/?p=21&id=178

Motobloki huvilisena oleks võinud ikka MB-1 külge käiva veepumba soetada: http://www.rauakaubad.com/minitraktor.htm
Oleks muudkui käru taga sõitnud ja pumbanud Big Grin.
Hind on küll paraku enam vähem täpselt samasse auku, mis Flindi võimsam veepump koos mootoriga, aga kõrgkvaliteet maksabki Rolleyes.
Mõni aeg tagasi oli juttu, et lumepuhureid Eestisse enam tuua ei saa, kuna pole sertifikaati. Tundub, et piirid on jälle avanenud või on lausa siinsamas mõni vabrik neid vorpinud. Kaks viimast või ka sellise hinnaga äkki esimest veel saada.


Vasta

Sportlikust huvist tahaks teada selle MB-1 pumba tootlikkust. Sealt lehelt ei avanenud rohkem midagi. Lihtsalt pump ja kõik.
Vaevalt see küll ületab minu soetatud hiinaka oma. Võtsingi selle suurema variandi. Reservi peab ju olema! Wink

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(04-02-2012, 23:51 PM)Basilio Kirjutas:  Sportlikust huvist tahaks teada selle MB-1 pumba tootlikkust.

Njah, 4 korda jääb venelase oma alla: http://www.miniagrotehnika.ee/main.php?p...=3&info=15
Aga seda Flindi pumpa lammutades saaks lausa kaks asja. Mootori põka peale ja järelejääv pumbakorpus tuleks leiutada motobloki ette pulga külge käivaks nagu vene originaal. Pumbal vast võll olemas, mootoripoolele vaja kinnitada lihtsalt rihmaratas.

Vasta

(05-02-2012, 00:26 AM)meli666 Kirjutas:  Aga seda Flindi pumpa lammutades saaks lausa kaks asja. Mootori põka peale ja järelejääv pumbakorpus tuleks leiutada motobloki ette pulga külge käivaks nagu vene originaal. Pumbal vast võll olemas, mootoripoolele vaja kinnitada lihtsalt rihmaratas.
Ei taha head uut asja küll lammutama hakata, obeseid ka teisel vähevõitu. Põka jaoks on mul tänu lahkele ksf! Nastikule varumootor olemas. Aga pumbaga on plaanis uputuste ajal pumpamisteenust pakkuda. Mitte et ma loodaksin sellega rikkaks saada, aga kui pump oma hinna pikapeale tagasi teeniks, siis oleks OK. Praegu on ta kompaktne ja kerge, kaalub vaid 15 kg. Hea sülle võtta ja viia kuhu vaja. Põka kaalub 100kg ja autoga kaasa vedada tülikas.
Kui põkale kunagi mingit muud mootorit aretama hakkan, siis ikka karmi! Cool

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

tahaksin vastata Basiliole.
väga soolased hinnad on. ma nägin seal 14 hp jõulist mootorit tahaks osta endale motoplokile. ma juba mõtlen kuidas masin liiguks selle mootoriga.
aga kas keegi teaks kust saada kasutatuid 1 silindrilisi mootorid sama võimsusega et äkki saaks poole odavamalt kätte.

ja mul onul oli mõte et panna väikese auto diisel mootor koos käigukasitiga. see oleks väga suure esiotsaga olnud.CoolRolleyes

ja siis tahaks veel teada kas need originaal motoploki mootorid mb1 mootorid on 10 hobujõulised või veel nõrgemad.Sad
Vasta

sooviksin teatada teile fännidele sellisest mootorist. vaadake Toungue

http://www.hortulus.ee/index.php?lang=es...uct_id=713

kas sellise mootoriga saaks mb1 motoplokist juba võimsama jõuga masina. kuna diisel plahvatab ju jõulisemalt.ma arvan.
otsisin mootoreid ja leidsin sellise kodulehekülje.
9 hobust aga diisel ju. paned sinist sisse ja lõbu laialt.Big GrinRolleyesCool



siin siis ka video umbes samasugusest.



http://www.youtube.com/watch?v=-zS4YLjwj...re=related

selline oleks normaalneCool[/u]
või siis selline


http://www.youtube.com/watch?v=pm4WfH6v004


Cool
Vasta

unistuse mootor motoplokile.
kui vaid saaks selle mootori eestist ma oleks selle ostmiseks kõik välja pannud.


http://engines.honda.com/models/model-detail/gx690
CoolCoolCoolSmileSmileSmileCoolCoolCoolSmileSmileSmileToungue
Vasta

(05-02-2012, 10:25 AM)qwerty123 Kirjutas:  väga soolased hinnad on. ma nägin seal 14 hp jõulist mootorit tahaks osta endale motoplokile. ma juba mõtlen kuidas masin liiguks selle mootoriga.
aga kas keegi teaks kust saada kasutatuid 1 silindrilisi mootorid sama võimsusega et äkki saaks poole odavamalt kätte.

Kavalam vaadata Saksa Ebay poole. Näiteks maksab 9 Hp Honda kloon seal 199.- + Eestisse saatmine 18.- http://www.ebay.de/itm/9-PS-270-ccm-Benz...6428220154
Võrreldes samavõimsa Flindis müügil oleva hinnaga tuleb juba 130.- säästu.
Või kui see nõrk, siis 18 HP ka olemas: http://www.ebay.de/itm/Benzinmotor-4T-43...%26ps%3D63
Diisleid ka liigub siinse hinnaga võrreldes omajagu odavamalt: http://www.ebay.de/itm/Motor-Diesel-engi...3360b23915
Olen ise ka vahepeal seal kasutatud Yanmar või Hatz originaal mootoreid silmanud, aga hinnad kipuvad minema ikka sinnani, kust algavad hiina diiselklooni hinnad uuestpeast. Ega midagi pole imestada ka, originaal Hatz maksab seal kuskil vähemalt 2000.- kanti.
Mõni aeg tagasi nägin endist koolivenda ühe pinnasetamperiga töötamas, millel 11 Hp Hatzi diisel peal. Töökindluselt parim saadaolev mootor ja kütet pidi ka tunnis vaid klaasitäie kulutama.

Vasta

kas keegi teab miks mb1 käiguvälja viskab. sõidan natuke aega viskab teise käigu välja. ja esimest käigust pole mõttet rääkidagi, esimese käigu viskab iga 10 sekundi tagant välja ja see ajas nii vihale ja närvi.
kas keegi oskaks soovitada.
ja muideks mul oli keti juba ühe korra puruks tõmmanud et üksi käik ei läinud sisse. sellle tegin korda panin uue lüli vahele ja asi korras.


Smile

Big Grin

Sad

LawnmowerRolleyes
Vasta

(11-02-2012, 15:08 PM)qwerty123 Kirjutas:  kas keegi teab miks mb1 käiguvälja viskab. sõidan natuke aega viskab teise käigu välja. ja esimest käigust pole mõttet rääkidagi, esimese käigu viskab iga 10 sekundi tagant välja ja see ajas nii vihale ja närvi.
kas keegi oskaks soovitada

Kas käigu fiksaator toimib korralikult? See tähendab, et kui lülitad käiku nupust, siis peab käima klõps.
See käigu lülitus on tehtud minu arust nii lollikindlalt, et katki seal minna ei ole midagi.
Siiski, ühte asja peab silmas pidama. Kui käiku lülitada, peab veetav rihmaratas seisma. Käega keerates otsid selle koha ja siis lülitad. Muidu võib see lõhik, kuhu selline risti pulga kujuline asi peab sisse minema, lihtsalt pikapeale kaldu ära kuluda.
Vasta

klõps käib küll.
aga mul pole ära aimugi mis võib viga olla.
ehk kui soojemaks läheb teen mõne video ka kui mõne mootori peale saan.
sest siis oli mul veel mingi ud vene mootor peal aga see oli lihtsalt nii suur ja käivitus oli ka jama.
käigud läksid ilusti sisse ja selline mõnus krõks käib ka nagu käik ikka sisse läheks .
nagu mõnel motikal või nii.
aga hüppavad välja. ma ei tea kas see on mingi needus või ma ei tea.



mtz 05 võib tõesti parem olla vaata näiteks käigukasti.

LawnmowerRolleyes
Vasta

(11-02-2012, 19:09 PM)qwerty123 Kirjutas:  Ehk kui soojemaks läheb teen mõne video ka kui mõne mootori peale saan.
Käigud läksid ilusti sisse ja selline mõnus krõks käib ka nagu käik ikka sisse läheks .
Nagu mõnel motikal või nii.
Mtz 05 võib tõesti parem olla vaata näiteks käigukasti.

Pole MTZ-05 käigukast midagi parem. Onu on jama sellega küllalt näinud. Pildus osasid käike samuti välja. Seal on käikude lülitamine lahendatud kuulidega, mis vastava käigu korral siis hammasratta ära fikseerib. Mitte just parim lahendus.
MB-1 emba kumba käiku lülitad nii, et keerad käega rihmaratast ja otsid koha, mil lülituspulk läheb hammasratta lõhesse. Siis peab käima klõps ja lülitusvõll ära fikseeruma. Mootorratta käigukastiga seda võrrelda ei saa. Täiesti erinevad asjad.
Mõistlik oleks asi lahti võtta ja vaadata, mis viga. Videot tehes ja asja edasi lõhkudes lähevad kahjustused ainult suuremaks.
Leidsin kunagi tehtud pildi ka arvutist.
Vedaval võllil on sees ristküliku kujuline ava, millest käib läbi lülituspulk. See lülituspulk asub omakorda käigu lülitamise võlli otsas. Vastavale poole seda pulka hammasratta lõhedesse lülitades saabki vastava käigu.
Pildil on kahe veetava hammasratta vahelt puudu torutaoline vahetükk. See on vajalik neutraalasendi jaoks.
Nagu pildilt näha, siis minu omal ka see lülituspulk nurkadest kannatada saanud. Aga välja ei ole kunagi veel visanud. See muidu esimesena soetatud põka käigukast, mis on ka palju vett ja vilet näinud.
Arvan, et sinul ongi see lülituspulk või hammasrataste lõhe servad lihtsalt nii palju kaldu kulunud, et viskabki välja. Selle vea tekkimisele ilmselt palju ikkagi kaasa aidanud see, et on pöörlemise pealt käiku raksti lülitatud.




Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

aga tahaks teada ka miks mul telje juurest õli välja tilgub. kui masin ei liigu siis hakkab õli välja immitsema. kui mul kett katki läks siis oli mingi selline väntvõlli saale sugune asi seal ümber. kui ma lahti võtsin. ühel pool oli see asi teisel pool mitte.
lihtsalt immitseb õli välja.

LawnmowerRolleyes
Vasta

(11-02-2012, 20:41 PM)qwerty123 Kirjutas:  aga tahaks teada ka miks mul telje juurest õli välja tilgub.

Neid telgesid seal mitu, millisest täpsemalt?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 33 külali(st)ne