02-01-2012, 22:08 PM
Hmm, kas 966 on "muhk"?
(04-02-2012, 17:48 PM)qwerty123 Kirjutas: ...mul praegu seisab ilma mootorita.Meditsiinilisest vaatekohast päris tubli saavutus!
(04-02-2012, 21:35 PM)Basilio Kirjutas: Vajasin hiljuti hädasti võimsat veepumpa ja leidsin sellise koha: http://www.flintkaubandus.ee/?p=21&id=178
(04-02-2012, 23:51 PM)Basilio Kirjutas: Sportlikust huvist tahaks teada selle MB-1 pumba tootlikkust.
(05-02-2012, 00:26 AM)meli666 Kirjutas: Aga seda Flindi pumpa lammutades saaks lausa kaks asja. Mootori põka peale ja järelejääv pumbakorpus tuleks leiutada motobloki ette pulga külge käivaks nagu vene originaal. Pumbal vast võll olemas, mootoripoolele vaja kinnitada lihtsalt rihmaratas.Ei taha head uut asja küll lammutama hakata, obeseid ka teisel vähevõitu. Põka jaoks on mul tänu lahkele ksf! Nastikule varumootor olemas. Aga pumbaga on plaanis uputuste ajal pumpamisteenust pakkuda. Mitte et ma loodaksin sellega rikkaks saada, aga kui pump oma hinna pikapeale tagasi teeniks, siis oleks OK. Praegu on ta kompaktne ja kerge, kaalub vaid 15 kg. Hea sülle võtta ja viia kuhu vaja. Põka kaalub 100kg ja autoga kaasa vedada tülikas.
(05-02-2012, 10:25 AM)qwerty123 Kirjutas: väga soolased hinnad on. ma nägin seal 14 hp jõulist mootorit tahaks osta endale motoplokile. ma juba mõtlen kuidas masin liiguks selle mootoriga.
aga kas keegi teaks kust saada kasutatuid 1 silindrilisi mootorid sama võimsusega et äkki saaks poole odavamalt kätte.
(11-02-2012, 15:08 PM)qwerty123 Kirjutas: kas keegi teab miks mb1 käiguvälja viskab. sõidan natuke aega viskab teise käigu välja. ja esimest käigust pole mõttet rääkidagi, esimese käigu viskab iga 10 sekundi tagant välja ja see ajas nii vihale ja närvi.
kas keegi oskaks soovitada
(11-02-2012, 19:09 PM)qwerty123 Kirjutas: Ehk kui soojemaks läheb teen mõne video ka kui mõne mootori peale saan.
Käigud läksid ilusti sisse ja selline mõnus krõks käib ka nagu käik ikka sisse läheks .
Nagu mõnel motikal või nii.
Mtz 05 võib tõesti parem olla vaata näiteks käigukasti.