Kes remondiks 3-sil kõrgsurvepumba ja pihustid?
#1

Tere,

Otsin usaldusväärset diislimeest või -firmat, kes uue pumba hinda ei kooriks.
Mure Rumeenia traktoriga UTB Universal V-445. Kõrgsurvepump tilgub ja ilmselgelt tõmbab ka õhku sisse, seepärast käivitamine on päris raske ettevõtmine.
Ma pole ise ühtegi pumpa lahti harutanud ja kuna teist sellist võtta pole ning endal stendi ka mitte, loovutaks selle töö spetsialistile. Kahtlustan, et tillgub mõne hoovavõlli mõranenud tihendi vahelt. Kontrolliks pumba surved ja pihustid.

Kõik vihjed ja soovitused on oodatud, nii avaliku tekstina kui ka PS.

Tänades, IP
Vasta
#2

jaga sellest pumbast mingit pilti. Ehk on mõnele abiks. Puudub absoluutne ettekujutus, millisesse stendi seda riputada saab. Millised peavad olema vahetükid jne. Ise küsimus veel, mida sinna sisse panna, kui kummirõngasteks asi "kaugemale" peab minemaSad
Vasta
#3

Tere,

Sellest traktorist on mitut erinevat varianti. Algselt oli ta FIAT, siis rumeenlased ostsid litsentsi ja hakkasid UTB Universal V-445 nime all tootma, mingil ajal jõudis sama traktor ameerika mandrile LONG 445 nime all. Olen otsinud manuaale, aga palju targemaks pole saanud. FIATi oma on päris ülevaatlik, koos testitabelite ja juhenditega failina olemas.

Ei tea, kas BalkanCari tõstukitel on midagi sarnast peal? Nende pumpasid väidetavalt Tartus remonditakse.

Tervitades, IP

Panen siia paar fotot:

[Pilt: large_26357791_k8J3.jpg]

[Pilt: large_26357787_0S7v.jpg]

[Pilt: large_26357789_yMiK.jpg]
Vasta
#4

Nuh, herr IsaPull, uus projekt vä? Smile
Arvatavasti oled leidnud, mis uus maksab.. ma nägin miskit 850 dolarit.. Balkankari-mehed Tartus Tõrvandis peaksid asjast rohkem teadma, Balkancar Tartus
Helista julgelt ja uuri, sõbralikud mehed on.
Manuaalide koha pealt..mul oli mõni hea aeg tagasi üks kontakt Austraaliast, seal üks asjapulk tegeleb kõige muu kõrvalt igasuguste manuaalidega, ostsin ta käest mõned oma erilise Fordson Major Diesel`i jaoks. Kvaliteet oli korralik ja hindki mitte mäekõrgune. Otsin igatahes selle aadressi üles, vahest läheb teistelegi tarvis.


Vasta
#5

Mul mingi selline asjandus kapi taga vedelemas:


[Pilt: IMGP5394.jpg]


Mootor, millel ta peal oli, käivitus pärast umbes aastast seismist ja miinuskraadiga koheselt. Vaid aku oli eelnevalt laetud.
Ei leki, ei haise, ei tee peale töötamise midagi imelikku.
Aga hämmastavalt sarnane joonistel olevaga.

Mõistliku pakkumise puhul vahetab vabalt asukohta.
Vasta
#6

Nelja silindriga pumba külge ikka kolme ei ühenda, kuid muud saab ikka varuosadeks.
Pigem võtta lammutusest mõni 6 sil. pump ja jätta 3 toru tagasivoolu.
Üldiselt see pump on väga õnnetu asi omadustelt.
Nimelt on tühikäigul koguaeg sine üleval pane sa süüde kui varaseks tahad.
Nimelt sel ei reguleerita mitte blunsri tootlikust vaid piiratakse kütte andmist blunsrile ja seega oleks nagu filter umbes ja kuna blunser käib tühja on pritsenurk ettearvamatu.
Tööl oli tõstuk sellisega ja pidevalt suits taga kuigi panime uue pumba ja pihustid.
Nagu tiiru sees käis olid silmad ja nina vingu täis ja panin siis Vw pealt Boschi pumba asemele ja tõstuk võis sees käia kasvõi pool tundi ja ei mingit suitsu enam.Küttekulu läks muidugi ka pool vähemalt alla ja pump istus ilusti ainult üht kinnitusauku viilisin.
Vasta
#7

(11-02-2012, 21:38 PM)2715 Kirjutas:  ... panime uue pumba ja pihustid ja panin siis Vw pealt Boschi pumba asemele...

Kas ma saan siit õigesti aru, et Sul on kõnealune TUTTUUS CAV-i pump üle, kuna nüüd on bosch`i pump peal ja töötab lõpuks ilusasti?
Muutusin tähelepanelikuks...Rolleyes




Vasta
#8

Tere,

To ksf! Tift: Võib ka nii öelda, et uus projekt, aga see lekkimise ja käivitamise mure on vast juba paariaastane. Kuna traktorit kasutame harva, suvel paar korda 3 ha niitmiseks, siis oleme siiani hakkama saanud, aga see pole mõistagi õige. Tilgub ka starteri peale, leotab seda, igavene jama muidugi. Remondi- ja kasutusmanuaalid huvitavad endiselt, kui just mitte rumeeniakeelsed pole, vene ja inglise on OK. Ehk leidub see allikas.

To ksf! Stihl: Ega 4-sil. pumpa vast 3-sele peale pane, on ikka 4-ne?

To ksf! 2715: Mõte 6-silindilise pump peale aretada on päris hea, samas, kui 3-sil traktormootor on 2,5l töömahuga, siis see kuuesilindriline peaks olema mingi 5l vast, et kütusekogus pritse kohta vajalikku võimu välja annaks. Võimalik, et panen selle jutuga kõvasti vastu puud. Samas, ma ei kujuta ette, millise mootori pealt ta peaks tulema, et kinnitused ja kõik muu ka veel sobiks.
See, et tühikäigul suitseb, on sulatõsi.

Tervitades, IP
Vasta
#9

Ega ma ei teagi palju on Bulgaaria tõstukil töömaht aga peale istus ta ilusti.
Keerata ainult ei saanud ja seepärast tuli auke viilida.
Hammasratta koonus ei ole päris see aga otsa ta sai et pärast teeb vahepuksi kui tööle hakkab aga jäi tegemata ja käib senini vast.
kes pumpa tahtis siis see viidi Tartusse tagasi kuna me tingimus oligi et tehke nii, et ei suitseks mootor ja seda nad ei suutnud.
Igatahes tõstukile sai kogusekruvi keeratud jupp maad sissepoole et jõudu saada.
Seega kui ehitada BMW pumbale tuleb esimene jama sellega, et seal kinnitus 2 auguga ja Kolkswagenil 3 auguga.
Pritsekoguse ehk annaks välja kui lõpuni keerata kruvi isegi aga siis ei pruugi pöörded maha tulla enam.
Oleks sel loomal 2 või 4 silindrit oleks lihtne aga nüüd ei jää muud üle kui teha BMW pumba pea Vw pumba korpuse külge või remontida oma ära.
Iseenesest see pump lihtne ja võta kaas maha kui hoova vahelt lekib ja pane uus rõngas ilma pumpa maha võtmata.
Seda porri stendida pole mõtet, sest on ta nagunii ühe blunsriga ja isegi kui seal on kogused erinevad ei saa muud teha kui selle tagumise otsa välja vahetada mida vaevalt tehakse.
Suitsemisest nagunii lahti ei saa nagu tõstukil ja Avialgi mil ka selline nurisünnitus peal.
Kui on ruumi võiks kaaluda t-150k blunsri panemist T-40 või 25 pumpa aga seal on teadmata kas on torud jagatud võrdsete vahedega.
Vasta
#10

V-kujulise mootori pump on kahtlane, pealegi venelast raske külge sobitada.
Kunagi olid olemas järelveetavad teerullid - muldkeha tihendamiseks, nel oli peal kolme potiga õhkjahutusega diisel, võimalik, et samast regioonist pärit. Selliseid rulle oli ikka päris palju, ehk on mõne mootor või vähemalt pump säilunud. pealegi vedas rulli tavaliselt 700 ja seda abimootorit ei käivitatudki.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#11

Tere,

Ei kujuta ette, kust leiaks sellise järelveetava teerulli vibrot käitava diisli või selle pumba.

Hea uudis on see, et pumba kaan käib tõepoolest maha (uurisin ka sarnase FIATi remondimanuaali) ja hoova võllide kummirõngaste vahetamisega saaksin vabalt hakkama. Seal oli huvitav näide kuidas pumbast lekkeid otsida. Tuleb pump maha võtta, ajamipoolne stuts sulgeda korgiga, diisli ämbrisse panna ja anda peapoolsest ülevooluotsast suruõhku.

Küsin kas pihustite kontrolliks on vajalik mudelispetsiifiline andmetabel ja veel, kas pumpa saab kontrollida seda maha võtmata. Näiteks, kui keeran pihustid maha ja ühendan toru külge, annan starterit. Ühe plunsriga pump peaks teoreetiliselt andma sama surve ja koguse kõigile silindritele.

Võimalik, et mõni pihusti tilgub ja ei pihusta, mispärast käivitub raskelt.

Tervitades, IP
Vasta
#12

Raske käivitumine on minu arvates siiski etteandepumba madalast rõhust tulenev.
Nimelt pildil olevad kolvid nr 13 surutakse küll sisse välise lainelise rõnga poolt
aga välja surub neid ainult kütte rõhk ja esiteks sellest kraanist ei pääse küte vabalt sinna sisse ja teiseks võib üks neist käia veidi raskemalt ja enne teatud pöördeid ei hakkagi liikuma.
Samuti kui on õhku kuskil mida saab kokku suruda.
Pihustirõhul polegi nii suurt tähtsust vaid need peavad olema võrdsed sest sel pumbal ei jagune veel eriti muidu küte võrdselt.
Samuti peavad torud olema ühepikkused ja ühe läbimõõduga.
Ma võtaks kõigi pihustite keskmise rõhu ja reguleeriks kõik sellele.
Vasta
#13

Ookei, tänu ksf! 2715 kogemustejagamisele hakkab mul selle pumba hingeelu selgemaks saama. Aitüma! Küsin, kas etteandepumbakse peetakse seda välist küttepumpa, mis filtritest tuleva kütte kõrgsurvepumpa ajab, või on ks-pumbas veel mõni etteandepump.

See väline pump meenutab Zigulli bensupumpa, on membraanidega. Mine tea, võib-olla on seal need samad membraanid või klapid ebatihedad, ning ei tekita piisavat survet, et plunsreid laiali lükata. Või panen jälle oma teooriaga võssa?

Tervitades, IP
Vasta
#14

See pumba otsas nr 49 vist.
Membraanpump ainult hoiab kütte tagasivajumise ära ja see sisene pump on liiga vale ehitusega et paagist ise imeda suudaks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne