Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
16-02-2012, 00:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2012, 00:20 AM ja muutjaks oli
agdam.)
See on nüüd küll karm diagnoos.Pool ringi valesti ,väljalaske lõpus pritsib või?Kas vana russ siis üldse käima läheks?Ma ei oska ööd ega mütsi selle kohta arvata.Pumpa ei anna valesti keerata nii palju ,siis peaks jaotuskarbist vale olema ,seda ma pole aga puutunud.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mis mõttes töötas viletsamalt?240 mootor teeb võrreldes d50 hoopis teravamat häält,ei tasu seda karta.Keera veel varasemaks,vaata mis teeb.Ei mäleta enam aga äkki oli d50pumbal nukkvõll lamedam.
Postitused: 48
Teemad: 1
Liitus: May 2009
Maine:
0
MTZ-l ei saa pumpa pool tuuri valesti panna, pump läheb peale ühes asendis nn. pimeda nuudiga. Ebaühtlane töötamine suurtel pööretel võib olla tingitud ka vähesest kütusest, st., et ei saa kütust mingil põhjusel piisavalt kätte. Tihti on süüdi ülevooluklapp ehk tempriklapp, mis ei hoia pumba peas vajalikku kütuse survet. Settepott, filtrid ja torud tuleks ka puhastada, kontrollida.
Haukumine on tihti ikkagi regulaatori viga, tuleks üle vaadata vihid ja laagrid ning reguleerida korrektori vedru pingsust. Haukuma hakkab ka siis, kui pumba latt raskelt liigub, siis on viga plunsrites, millede pinnad on muutunud karedaks.
Süüdi kehva kütus või vanadus. Pump tuleks ära stendida, samuti peaks kontrollima, kas on üldse õige pump traktorile peale pandud.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Klapp on pumbast väljatulevas stutsis,tunned ära ,kui stuts on 19 võti ja stutsil on veel kas 14 või 12 võtmega keeratav punn.Punni all vedru ja kuul.Etteande pumbaga pumbates peaks mingil hetkel kui surve üleval klapi avanemine lausa kuulda olema.Peaks hoidma kuni 1,5at survet see klapp.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Lõpuks asi lahendatud.Tegin kõik võimatud ja võimalikud imetrikid mis siit kuulsin ja mis omal pähe tulid-reguleerisin pihusti 300 peale,kontrollisin,kõik sektsioonid toimivad,surve kõigis sil.24-25,küttevoolikud ja filtrid panin uued,surveklapi ja etteandepumba klapi panin uued,d-240 pumba panin peale ja siis lõpuks kadus haukumine ära ,aga suitses endistviisi.Lõpuks naabrivanamehel tuli meelde ,et kellelgi kunagi mtz-5-l või vana tüübi 52-l või jumz-il oli ka sarnane jama olnud ja viga leiti plokikaanes.Paningi teise kaane ja asi kombes!240-e pumbaga käivitub ja töötab ideaalselt ,aktseleraatori stopperist keerasin pöörded maha ,et laiali ei lendaks ja korras.Vana pumbaga käivitub aga endiselt viletsalt, ju ikka küttekogused ja surved lahjad.Tänud kõigile nõuandjatele igal juhul!Kevadtööd võivad tulla!