Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
28-02-2012, 18:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2012, 18:28 PM ja muutjaks oli
Mossemees.)
Rääkides veel ZIS 154 ja 155 erinevustest, eriti rattapoltide arvust, siis kas 154-l äkki hoopis MAZ 200 sildu ei kasutatud? Mootor on igatahes küll vana MAZ'i oma. Ja samas, ZIS 155 on hoopis ZIS 150 mootoriga ja vastavalt ka -sildadega.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 1,214
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(28-02-2012, 18:40 PM)Mufff Kirjutas: (28-02-2012, 18:22 PM)Mossemees Kirjutas: Rääkides veel ZIS 154 ja 155 erinevustest, eriti rattapoltide arvust, siis kas 154-l äkki hoopis MAZ 200 sildu ei kasutatud? Mootor on igatahes küll vana MAZ'i oma. Ja samas, ZIS 155 on hoopis ZIS 150 mootoriga ja vastavalt ka -sildadega.
Vastavalt kirjandusele ja kataloogidele on sillad Zis 150-lt. Kui jõuan, siis panen siia lähiajal pildid ka üles.
Tsitaat:"Отдельные узлы, оборудование и агрегаты будущих отечественных автобусов в целях облегчения их производства и взаимозаменяемости были унифицированы с грузовыми автомобилями ЗИС-150."
Sel juhul on veljed ilmselt samad mis MAZ-il (20 tolli ja 10 auguga) ehk nagu juba siin teemas mainitud, ZIS 150 sild teistsuguste piduritrumlitega. Kuigi kummide mõõdud näikse olevat tiba erinevad: Maz 200-l 12,00X20 tolli, ZIS 154-l 10,50X20 tolli. Hästi ei tahaks nagu uskuda, et ekstra bussi tarbeks mingeid erivelgi hakati tootma. Andmed mõõtude kohta pärit siit:
http://www.autogallery.org.ru/gal.htm
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 863
Teemad: 7
Liitus: Mar 2004
Maine:
17
Jah, seesama PC 74-28 ,ehk siis veel Tartus ja paistab päris uus, kuivõrd kaitseraud on täiesti sirge ja särab. Ju ta siis Tartu - Võru liini sõitis. Võrus selliseid polnud, peale Tallinna ja Tartu neid mujal Eestis polnudki. Ja ka need kaks Tartu oma anti 1952 üle Tallinna.
Njah, poleks uskunud, et Tartustki veel pildi leiab! Tundub, et garaažinumbreid siis Tartus veel polnudki.
helista bussi infosse TEL. 6631
Postitused: 863
Teemad: 7
Liitus: Mar 2004
Maine:
17
Teine oli PC 75-01, pärast Tallinnas PP 99-91, gar. nr. 73.
helista bussi infosse TEL. 6631
Postitused: 254
Teemad: 23
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Selgituseks võin lisada ,et leidsin mõlemad fotod Võrust. Kuna ühe bussi küljel oli ka nr 3 mis viitab Võru Autobaasile tegin ennatliku järelduse ,et mõlemad bussid olid Võrust.
Tuleb meelde ,et kaks bussi läksid vanarauaks veel 90 aastate algul .
Bussid oli kasutusel teedemeeste soojakutena ja seisid Lehmjal . Üks oli ZIL158 ja teine ZIS 155/154
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
Muide, olen lugenud mälestused, et ZIS-154 probleemiks oli veel see, et see 4-sil diisel kogu aeg pidi töötama maksimumpööretega. Ei tea - kas vastab tõele.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.