Postitused: 3,664
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
03-03-2012, 13:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2012, 13:07 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(02-03-2012, 19:19 PM)stern100 Kirjutas: Kui praegu õigesti aru sain, siis võitsin oma "kollase rally mossega" turisti kiiruskatse ära Ekipaaz nr 45, päris meeldiv uudis
mitte päris - kui Sa oleks 0,1sek aeglasem olnud, oleksid saanud olla aja osas solidaarne '66a põrnikaga. See jagamine oleks ju veel meeldivam olnud - jagamisrõõm pidi kõikse suurem rõõm olema
Teet,
"sigarahul" lisakatsega ning "väga rahul" üldtulemusega
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,155
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
62
Tervitan kahel käel suunda rohkema spordi poole. Suund spetsiaalvõistlustele ja -autodele on pikemas perspektiivis ainuke viis ala arendada.
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(07-03-2012, 04:31 AM)PlyVal64 Kirjutas: Ütleme nii, et seal on siis hetkel Eesti off-road spordi absoluutne algus ja nüüd äkki ka regulaarsusralli absoluutne algus?
Oli vist 1957 -8 aasta kui minu isa kukkus mootorrattalt kuklaga vastu munakiviteed Saaremaal Pöide lähedal. See oli regulaarsusralli kus kella ei tohtinud kasutada. Rohkemat ei mäleta, sest olin 2 või 3 kl õpilane.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Hea lõpptulemus umbes aega sõites üllatas ennastki.Aga sorry mehed kuidas saab sõita uaz 452-ga Lk aega 01:09,8?????????
Kui kõvemad mehed sõiduautoga panid ikka halvemaid aegu.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
07-03-2012, 14:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2012, 14:48 PM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Tommike, pulli peab saama aga lisaktse ajad said siiski täpselt need, mis välja sõideti. Ja MacRaiveti suutlikuses Sojuzmultfilmi UAZ'iga ulmesõitu teha - selles ärge kahelge! See mees on naturaalse Nõukogude raskemootorattaga "Emm" (kes on täheldanud, siis on kogu see punt Emm-Klubi) väga keerulisel paarisrajal Kuusalu Autobaasi õuel tulnud läbi mees-mehe vastu superfinaali absoluutvõiduni! Ja seda autode vastu, kus hard-core LC60 roolis oli "Vilukas" ehk siis vist esimest korda Veiko oma "Stig", MosseLiiga tippsõitjad omadel masinatel jne.
MacRaivet ja kogu Emm-Klubi on olnud üks "probleem" peaaegu kõik need Talverallid! Nad on lihtsalt liiga head ja sõitnud klubina kõik 9 organiseeritumat ehk Ristsõna ja Legendiga Talverallit. Kuniks nad sõitsid 4-5 tsikli ja Kaire musta Volgaga "tehnitškana", oli veel teistel ka "võimalust". Mõni tsikkel lagunes, mõni keerati üle kurgi, Ristsõna oli raskem lahendada jne. On ikka ka paljud teised saanud võitu maitsta.
Vanadus teeb oma töö ja kui 4X4 bussi satub kokku nii kogenud kaader, kus on kõige tipuks täiesti kreizi kiire ja täpne juht... Mis ma pean ütlema neile, et "Ärge tulge, Te olete kokku klubina liiga head ja teistele ei jää peaaegu võimalustki!"??? Nemad pole ju süüdi, et nende pundil on kümneid tuhandeid matkakilomeetreid tsiklitel seljataga ja üksteist mõistetakse "une pealt".
Ja see on ka üks nendest punktidest, miks ma tahan jõuga uued ja absoluutse enamuse 4X4 tehnikast ära killida. Ma julgen suisa nimeliselt "Probleemid" välja tuua: Raivet Aru, Erlend Kotkas, Jüri Hinsberg, Andre Luman jne, jne. Seekord oli veel lisaks selgelt historicu ideest ja mõttest liiga kaugel olevat tehnikat, Sailing.ee UAZ ja üldse kõik 80'te UAZ'id, VAZ 2108 jpm.
Piiripealne on tänu tema tähtsusele kogu maailma autonduses, eriti rallispordis, aga ka Eesti Kaitseväe ülesehituses ei saa ühtegi paha sõna öelda liikuva legendi Iltise kohta. Niva ja G-Wagen on täpselt sama klass, 70'te GAZ'id ja UAZ'id - siiski ~35 aastat ilmas olemas olnud masinad a'la mõlemad "Nuia"d. Eraldi luba oli XR4i. Ja tegelikult käib siia alla ka absoluutselt selgelt Audi Coupe ka. Kuigi see võiks olla Quattro, oleks asi õigem aga koos Iltisega lihtsalt peab seda autot austama. Aga et konkurents oleks juba tehnilise poole pealt ausam, on plaanis tõesti radikaalsemad muudatused. Alustame juba sellega, et vanade 4X4 autode rehvimõõt hakkab olema vaid ja ainult "originaal". 16 tolli ja kitsas, mingit 15 tolli ulmerehvi, rääkimata balloonidest ja spetsrehvidest ma enam näha ei taha. Vana UAZ all kas päris originaal 15 tolli või täpselt samas mõõdus uus rehv jne. Eks sellega saab ka Martin Branno Wagoneer laksu ära - aga mis teha?
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
07-03-2012, 15:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2012, 15:10 PM ja muutjaks oli
hundu615.)
(07-03-2012, 10:49 AM)Tommike Kirjutas: (07-03-2012, 09:38 AM)hundu615 Kirjutas: Hea lõpptulemus umbes aega sõites üllatas ennastki.Aga sorry mehed kuidas saab sõita uaz 452-ga Lk aega 01:09,8?????????
Kui kõvemad mehed sõiduautoga panid ikka halvemaid aegu.
Asi väga lihtne. Ka minule pakuti LK stardis võimalust omale näiteks õlle eest paremat aega osta. Mina keeldusin. Veel paari kaasvõistleja käest kuulsin sama juttu. Süüdistama ka kedagi ei hakka. Aga siuke värk seal oli. Minule kirjutati ajakaardile 1.10.92.
Seda pakuti paljudele,1 gin maksis 2 sekundit.Seda mitte minu ekipaazil vaid kaasvõistlejal.
Fun meeldib mulle ka ja seda see üritus puhtalt on,aga fun-i saab ka ausalt teha ja see paneb kahtlema kohtunike aususes.Milleks siis üldse kohtasid välja loosida,võiks ju niisama aega ja KP sõites lõpus ilma pingereata pidu panna.
Kuid kokkuvõttes tönud Priit ja ootame juba 2013 Uunikute Talverallit kus osaleme juba ca viie vanemat sorti originaalkorras jõuvankriga.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 131
Teemad: 8
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
nõus PlyVal64-ga, milleks vinguda mingite aegade pärast! ega võit pole oluline vaid osavõtt. Ma ise ka omast arust sõitsin päris kiiresti seda lisakatset aga võtta näppust. Klubikaaslane kes sõitis rada rahulikult läbi, sai vägagi hea tulemuse ja seega maandus minust ettepoole.
igatahes, minge tehke jäässe auk ja pistke pea sinna, jahtute natuke maha.
Minu moto taolise ürituse juures on "persse võit, tähtis on osavõtt!"
Postitused: 773
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
(07-03-2012, 18:03 PM)moskiito Kirjutas: Ma ise ka omast arust sõitsin päris kiiresti seda lisakatset aga võtta näppust. Klubikaaslane kes sõitis rada rahulikult läbi, sai vägagi hea tulemuse ja seega maandus minust ettepoole.
Vot täpselt, fun ja kiiresti sõitmine on erinevad asjad... aga see Märjamaa lisakatse mulle meeldis. Pole just vägapalju kohti, kus saab oma lõbuks bussiga kässariga 180 kraadi pöördeid teha ning sel juhul pole absoluutselt oluline, mida see stopper lõpuks näitab.
`73 Hanomag-Henschel F46KA