22-05-2012, 17:45 PM
Natuke vähe on seda 5sajandiku, aga kuna jawa kipub veidikenegi suurema loksu korral kolisema,siis ära tee nüüd enam midagi.Sõidatki niimoodi vaikselt asja sisse ja peaks väga hea saama.
(22-05-2012, 16:48 PM)taros Kirjutas: Praegune segu on 1:50, bensiin 95 ja täissünt 2 takti mootoriõli(Agip)1:50-le ?
Nii küünlad kui ka isolaatorid on ilusad pruunid.
Pole aru saanud, et tagasi taoks. Selleks peaks süüde vale olema.
(15-07-2012, 16:12 PM)Indy Kirjutas:(22-05-2012, 16:48 PM)taros Kirjutas: Praegune segu on 1:50, bensiin 95 ja täissünt 2 takti mootoriõli(Agip)1:50-le ?
Nii küünlad kui ka isolaatorid on ilusad pruunid.
Pole aru saanud, et tagasi taoks. Selleks peaks süüde vale olema.
Tee bensiinisegu 1:25-le või 1:30-le
Omasin aastaid tagasi JAWA 634 -ja, tol ajal muidugi lääne õli saada polnud, aga ikkagi, parem olgu õli bensiinis pisut rohkem kui vähem.
Eks mul tekkis ka probleeme (hakkas kinni jooksma) aga alles siis kui sai 3-5 kilomeetrit kiirusega 130 läbitud
(aasta oli siis 1982 -83)
Sel vanema põlvkonna JAWA- l polnud probleemiks 140 km/h kätte saada
Mõned lingid lugemiseks
http://www.hot.ee/nowhere/tehno.html
http://www.ekspressauto.ee/est/forum/sho...read=68272
http://www.ekspressauto.ee/est/forum/sho...e=1#476866
P.S. foorumite arutelus ei tasu kõike tõena võtta, seal on "naljamehi/pullimehi" ka
Edu ja sõidurõõmu JAWA -ga
(27-07-2012, 23:07 PM)Erik Kirjutas: Vägev teema see õli ju! Mis neil jawameestel muud ikka arutada kui seda, et mis õli kasutavad. Ülejäänud aja sõidavad.
(01-08-2012, 08:26 AM)taros Kirjutas:(27-07-2012, 23:07 PM)Erik Kirjutas: Vägev teema see õli ju! Mis neil jawameestel muud ikka arutada kui seda, et mis õli kasutavad. Ülejäänud aja sõidavad.
Hästi öeldud! Samas mainiks, et 9€/l ei tohiks enam mingi suvaline õli olla.
Üks mure tekkis, siduritross läks katki. Kui kellegil on vana jawa siduritrossi, siis võib kuulutada. Eelmine tross ei olnud originaal ja seda taastama ei hakkaks.