03-06-2012, 12:53 PM
7 aasta tagune pilt arvatavasti samast autost:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP0386
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP0386
(13-05-2012, 21:23 PM)Regardman Kirjutas: Ja avalikusele valmis ta ongi!
http://www.upload.ee/image/2339446/12052012254_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339453/12052012256_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339460/12052012252_1_.jpg
(09-06-2012, 01:33 AM)Assere Kirjutas:(13-05-2012, 21:23 PM)Regardman Kirjutas: Ja avalikusele valmis ta ongi!
http://www.upload.ee/image/2339446/12052012254_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339453/12052012256_1_.jpg
http://www.upload.ee/image/2339460/12052012252_1_.jpg
Kas seda ehitati "Helme kutseka "garaazis ???
(09-06-2012, 16:38 PM)CORRADOg60 Kirjutas:(09-06-2012, 14:47 PM)Autorehv Kirjutas: Mis esku on CORRADOq60 esimesel pildil?
Talvel renoveeritud ja saksa E liikurniiduki "tuunitud" kabiiniga varustatud ЭО-3322 või selle modifikatsioon, julgeks pakkuda...
(11-06-2012, 23:39 PM)Inc1 Kirjutas: ...see isend on nüüd siis kah müüki pandud - näib et tehnilise probleemi tõttu, muidu oli veel hiljuti täiesti norm töökorras masin : http://www.auto24.ee/used/1036054
(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas: Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.
(12-06-2012, 14:30 PM)valdo Kirjutas:Laias laastus on asi nii:(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas: Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.Huvitav, palju selle 9,2 tonni eest vanarauas tegelikult saab? Ma ei usu, et 3000 EUR...
(12-06-2012, 15:21 PM)Mufff Kirjutas:Väike parandus - ka "gabariit" raud ei maksa enam 280€/tonn, pigem jääb hind ~250€/t suurusjärku, ka tuleb selle hinna saamiseks masin tükeldada ja eraldada mitte-metallilised komponendid (hüdrovoolikud, kummid jms).(12-06-2012, 14:30 PM)valdo Kirjutas:Laias laastus on asi nii:(12-06-2012, 14:03 PM)Sillu Kirjutas: Oleks väga kahju, kui see D-512 tõepoolest vanarauas oma lõpu leiaks (nagu omanik huviliste puudumise korral ähvardab...), aga ma ei kujuta ette, kas Eestis võiks leiduda vanatehnikahuvilist, kel oleks huvi ja võimalusi endale ehedat Eestis toodetud teehöövlit soetada.Huvitav, palju selle 9,2 tonni eest vanarauas tegelikult saab? Ma ei usu, et 3000 EUR...
9,2 tonni x 280 EUR = 2576 EUR. Vedu maha ja jääb umbes 2500 EUR. Võib-olla ka natuke vähem, kuid sellesse suurusjärku see hind jääb.
Reaalne ostuhind võiks jääda 2000 ja 2500 EUR vahele.