Tere,
Väga palju lumevett on sel kevadel merre voolanud ajast, mil tekkis Univeri remondimõte.
Nüüd siis sai traktor pika köiega läbi teise kuuriukse Jeebuga kuurialla tõmmatud ja siinkirjutaja keeras käised üles, et "Tavottiööbiku" auväärt ametinimetust taaskord auga väljateenima hakata.
Esimese hooga sai maha võetud hüdropump ja remonti viidud, paari päevaga tehti ära, vahetati otsatihendid ja öeldi, et käib küll, aga mitte väga kaua.
Puhastatud sai ka hüdroõli metallfilter ja magnet, mis seal see metalliudu püüab. Filter oli must küll ja ega ka magnet puhas polnud. Õli tuli masinas sellise kange kakao värvi, ilmselt on vett saanud.
Kütusepumpa maha võttes tuli ajamikorpusest sorakas kütust, eks oli sealt ka midagi karterisse imbunud. VAZ 2101 bensupumba membraanid olid kellegi poolt valesti kokku pandud. Kõik kolm kihti olid kokku pandud ja vahetükk, kust peaks ülemiste membraanide lekke puhul tilkuma hakkama oma funktsiooni ei täitnud.
Mõõdetud sai ka kompressioon. Tänud siinkohal Matile ühest vahvast autoremondiettevõttest, kellelt sain testrikomplekti kasutada.
Tulemused; 1. sil - 25,5; 2. sil - 23,9; ja 3. sil - 27,2 kg/cm2
Ega ta ideaalne pole, aga hetkel langes otsus, et plokikaant kiskuma ei hakka, kuni pole teist tihendit varuks leitud.
Pihustid ja kõrgsurvepump sai ka spezialistide juured viidud. Oota põnevusega defekteerimise diagnoosi ja remondikalkulatsiooni
Kahjuks ei maldanud eelkõneletule fotosid juurde teha, sest käed olid VÄGA mustad. Algul tõmbad ikka kummeeritud kindad kätte, aga seda kuni esimese pisividinani, siis juba ilma edasi. Head kirurgi poleks minust saanud.
Händsfrii oli kõrvas ja vajalikud kõned said vastu võetud, kuid telefoni pildistamiseks kätte võtta ei tihanud. Püüan ses suhtes edaspidi püüdlikum olla.
Siin on väike seeria Univerist seisus, millisena ta eile õhtul peale osalist desintegreerimist jäi.
Tervitades; IP