Postitused: 911
Teemad: 169
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
08-06-2012, 12:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-06-2012, 00:24 AM ja muutjaks oli
aksel73.)
Tere bussihuvilised.
Osta.ee s müüa TA-6 1962a.
Müüa autobuss TA-6, 1962. aasta väljalase. Puukerega ja ENSV Liidu passiga. Pildil asuvale kohale sõitis 10 aastat tagasi omal jõul.
Alghind 100-,ostakohe 500-
Oksjon algab 10,06,2012a.
http://www.osta.ee/autobuss-ta-6-27264052.html
100- euri oksjon suletud nüüd alghind 300-
http://www.osta.ee/autobuss-ta-6-27316790.html
Ei ole minu oma,lihtsalt leidsin selle kuulutuse ja äkki pakub kellelegi huvi.
Allan.
Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Postitused: 654
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
toetaksin isegi korjanduse ideed. Ja ka korjanduskarpi...
Muidu on juba ammu ette teada see, kuhu buss läheb kui ostjat ei leita.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Andke mulle andeks, aga mina võtaks ja viiks valdava osa sellest bussist Kuusakoskisse ja teise osa paneks põlema...
Alles jätaks pisividinad, embleemid, luugid, spetsiifilised detailid ja siis teeks jooniste järgi uue bussi. Sest ärge mulle pahaks pange, aga seda bussi ei ole võimalik restaureerida. Sellest on võimalik valmistada ainult koopia, mille tegemise juures kasutatakse originaaldetaile.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 203
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
Taastamise täpset tehnoloogiat ja hinda kõrvale jättes jääb siiski küsimus, kas see konkreetne eksemplar vääriks päästmist? Korüfeed teavad kindlasti paremini, kuipalju neid algseid puitkarkassiga TA6-sid säilinud on, aga karta võib, et vist mitte väga palju (võrreldes TA6-1-dega). Tõsi on, et palju sealt vist võtta pole ja ostuhind moodustab tühise osa taastamise eelarvest. Aga identiteedi ja erividinate doonorina on mingi toorik siiki hädavajalik. Järva-Jaanis üks sarnane juba on, nii et pole kindel, kas varjupaik on huvitatud varisemisohtliku ja vaid koormarihma abil koospüsiva vraki hoiustamisest. Samas oleks ikka jube äge, kui keegi sellise puu-ikaruse kunagi päriselt ära taastaks. Kuusalu kompanii "TA6-1 '92 eriseeria" on muidugi omaette friik asi, aga algupärast disaini oma eesmiste tiivakoopa laiendite ja kumerate nurgaakendega ei ületa miski... Ühesõnaga, võimalikus pääste-korjanduses lööksin kaasa.
When I die, I want to go peacefully sleeping, like my grandfather did. Not screaming, like the passengers in his car.
Postitused: 865
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
27
Jättes kõrvale teemaalgatuse põhjuseks oleva isendi, oleks äärmiselt tänuväärne ja lahe, kui keegi säärase aparaadi ehitamise ette võtaks. Veerevaid "kuus üksi" on meil päris palju, aga puhast "kuut" nagu ei tea. Selline vana versioon on palju stiilsem ja harmoonilisema disainiga (jah, patrioodina näen ma kodumaises toodangus tõesti teatud ilu!), moodsamaks pilastatud 6-1 on küll sohvrile mugavam, aga jätab umbes sellise mulje nagu oleks 6xx PAZile uuema 3205 esiots külge pandud. Kui keegi plaanib 6-1 kapitaalima hakata, võiks kaaluda "ümberlõikamist" algseks versiooniks.
Väga hea on see, et isand Väravamehaanik ka mingeid summasid on nimetanud. See peaks kõigile praegustele ja tulevastele bussiomanikele-ajaloopäästjatele-säilitajatele õpetlik olema, iseasi kas sellest õppust võetakse. Ja nagu eespool juba öeldi, ei oma tooriku alghind sarnasel juhul mingit erilist tähtsust. Tooriku võib saada ka tasuta, aga kui molekuleerides selgub, et näiteks 80% sellest on kõlbamatu, siis...
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Juba logisin ennast sinna keskkonda sisse ja mõtlesin et ostan selle bussikese ära. Siis aga tekkis mul palju parem idee - tahaks näha, kes selle päriselt ära ostab, kes leiab algse 100 euro asemel 300 eurot, või mõne aja pärast 500 eurot, et see buss endale koju vedada ja harrastama hakata. Vaataks selle inimese ära ja ongi vanatehnikaga kaasnev emotsioon minu poolt kätte saadud. Ise osta oleks liiga lihtne ja nalja ei saaks üldse niipalju kui teiste üle naerdes.
Eelnev lõik sisaldas allegooriat ja muid keerulisi asju.
Mulle muidugi meeldib ka puhas 6 rohkem, kui 6-1. Aga samas meeldivad mulle veel mitmed asjad, inimesed, olukorrad ja situatsioonikoomika. Olgem ausad, Tartu buss on ikka tõsine ühissõidukihuumor ja arutleda, selle üle kas 100 või 300 on esimese pileti hinnaks, näitab, et meelejahutaja on juba sisselülitatud. Et siis kas paak on täis või tühi ja kas tšeki ka saab.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 24
Teemad: 6
Liitus: Jun 2004
Maine:
0
Ei mõsta, mis probleem bussi hinnaga on? 100€ oksjon tühistati enne selle aktiveerimist, sest sisestati omaniku jaoks valesti.
Omanik, kes pole vanatehnikahuviline soovib vraki eest saada tõenäoliselt kilohinna ja tal pole vahet, kes selle maksab. Kuulutuse soovitasin tal üles panna mina, et kõrval teemas 10 venda ei kuseks verd fotode peale, kus EMEX-i hoovi peal bussi mõõtu lõigatakse.
parimat
Kaarel
Postitused: 865
Teemad: 14
Liitus: Sep 2008
Maine:
27
Paistab, et kõnealune omnibuss on endale uue (ja loodetavasti hea) omaniku leidnud. Kas uus omanik on keegi siinsete foorumlaste hulgast? Ilmselt tuleks herr Väravamehaanikul sekkuda. Seda nii juhul, kui bussi taastama hakatakse, kui ka siis, kui on plaanis asi "keskkonnasõbralikku taaskasutusse" suunata (et spetsiifilised osad ikka tegelikku ja väärilist taaskasutust leiaksid).
Kas ma eksin, kui väidan, et konkreetne isend ei kajastu isand TARi vrakigaleriis?
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Ma ei tunne vahel iseennastki ära, ja internetis leiduvate kasutajanimede vahel ei suuda ma kuidagi orienteeruda. Loomulikult ostis selle inimene, kes soovib seda taastada või kasutada samasuguse eksemplari taastamise juures maksimaalselt ära kasutada. Samas on muidugi tulemas Jaanipäev ja keegi ilusate välismaaautode klubi liige võis selle soetada ka selleks, et üks suur lõke teha ja sellega oma suhtumist sotsiaalselt nõrgemate ja tasuta ühistranspordi vastu välja näidata. Loodame, et see siiski nii ei ole.
Igastahes palju õnne ja jõudu tööle!
Tõnu Piibur
5116265