iž-49 süütekontaktid
#1

Tervitus härrased!
Mure järgmine: sooviks mõnda joonist või pilti iž-49 süüte kontaktidest kus nad on nn. töö asendis, generaatori küljes ja muidugi oleks soov neid detaile osta kui kellelgi peaks pakuda olema.
Kas iž-56 süsteem ka sobib?? või mõne muu iž-tüüpi ratta oma?
Igatahes tungiv vajadus oleks eelnimetatud osade järele.

Ettetänades

Lauri
Vasta
#2

(15-06-2012, 09:02 AM)lenx Kirjutas:  Tervitus härrased!
Mure järgmine: sooviks mõnda joonist või pilti iž-49 süüte kontaktidest kus nad on nn. töö asendis, generaatori küljes ja muidugi oleks soov neid detaile osta kui kellelgi peaks pakuda olema.
Kas iž-56 süsteem ka sobib?? või mõne muu iž-tüüpi ratta oma?
Igatahes tungiv vajadus oleks eelnimetatud osade järele.

Ettetänades

Lauri


49 genekas (G36 45W 6V) koos kontaktidega http://www.jogevamc.ee/pictures/izh/diff/gene0.jpg
IZ-56 geneka (G36M 45W 6V) kontaktid sellele genekale ei sobi. Vajadusel võid välja vahetada terve geneka, kuid arvesta, et IZ 56 genekale ei saa paigaldada tsentrifugaalregulaatorit.
Kus neid kontakte leida, ei oska sulle öelda - võid küsida tondi/kloostrimetsa motopoodidest ja võid üles panna ka kuulutuse selle foorumi turuplatsile.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#3

Mul IZ 56 G36M pakkuda, kui soovi on kuid kahjuks ilma kontaktideta
[Pilt: large_26829217_WKrY.jpg]
Vasta
#4

IZ-56 genel on ka tsenrifugaal küljes.Kuid pead laskma lahti ühe takistusmähise otsa,kui kasutad muid releesid.
Vasta
#5

(15-06-2012, 10:02 AM)uko Kirjutas:  IZ-56 genel on ka tsenrifugaal küljes.Kuid pead laskma lahti ühe takistusmähise otsa,kui kasutad muid releesid.

Paar esimest väljalaskeaastat kasutati IZ-56-tel vana IZ-49 genekat (G36 45W 6V) koos tsentrifugaalregulaatoriga. Mis sel regulaatoril mähistega pistmist on, ei saa ma hetkel aru. Kui üritad tsentrifugaalregulaatorit paigaldada G36M genekale, siis hakkab see kontaktidele vastu käima, kuna selle kontaktid on kõrgemad.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#6

(15-06-2012, 12:04 PM)kradmelder Kirjutas:  
(15-06-2012, 11:08 AM)isandpauk Kirjutas:  Kui üritad tsentrifugaalregulaatorit paigaldada G36M genekale, siis hakkab see kontaktidele vastu käima, kuna selle kontaktid on kõrgemad.

G36M genekat tehti päris jupp aega veel vanade kontaktidega(ja süüteregulaatoriga).

Täitsa võimalik, mul omal ei ole selliseid kunagi ette tulnud - kõik G36M-id olid juba uute kontaktidega, kuhu regulaatorit enam paigaldada ei saanud.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#7

piltide põhjal võib aimata, et hetkel antud isendiga on kaasas see iz-56 genekas (G36M). Arvestades tsikli tootmisaastat ja mootori iseärasusi siis kui suurt rolli see süüte regulaator mängib?? Vanal jawal pole sellist atrebuutikat peal ja ei ütleks, et pööret ei kannata. Seega peaks iz-56 genekas tavaliste kontaktidega toimima laitmatult?? Aga kas antud genekaga ka see eboniitkarbi relee toimib või on vaja relee ka välja vahetada? Piinlik on olla nii loll aga iz-49 esmakordne kogemus - vana jawade ja uralitega pole probleemi.

Head nokitsemist

Lauri
Vasta
#8

Regulaator aitab ainult käivitamisel,ei löö nii julmalt tagasi.Kui mootor juba käib ei reguleeri see enam midagi.
Vasta
#9

(17-06-2012, 23:09 PM)uko Kirjutas:  Regulaator aitab ainult käivitamisel,ei löö nii julmalt tagasi.Kui mootor juba käib ei reguleeri see enam midagi.

Selge... regulaatori kohta vastus ammendav- tänud UKO!

Vasta
#10

Nii- nüüd on soetatud G36M ja peagi peaks saabuma tõehetk- st. kas toimib, kas musta karbi sisu ( süütepool ja relee) toimib. Tänud tegelastele kes mõttekäigus ja jupi-otsingul kaasa lõid!

Hääd nokitsemist

Lauri
Vasta
#11

Aga kas antud genekaga ka see eboniitkarbi relee toimib või on vaja relee ka välja vahetada?

Head nokitsemist

Lauri
[/quote]


Infoks,võib olla abiks ühendamisel.
Г-36(G-36) generaator/П-35(P-35) must karp(takisti relee all)
Г-36M(G-36M) generaator/П-37(P-37) must karp(takisti genekas)

Stream
Vasta
#12

(19-06-2012, 11:58 AM)Stream Kirjutas:  Aga kas antud genekaga ka see eboniitkarbi relee toimib või on vaja relee ka välja vahetada?

Head nokitsemist

Lauri


Infoks,võib olla abiks ühendamisel.
Г-36(G-36) generaator/П-35(P-35) must karp(takisti relee all)
Г-36M(G-36M) generaator/П-37(P-37) must karp(takisti genekas)

Stream

Rumal küsimus -aga kas on sellel miskit erilist vahet? Ega erinevaid skeeme pole kuskil rippumas, et visuaalselt seda vahet näeks?
Tänud ette!

Vasta
#13

(20-06-2012, 12:29 PM)lenx Kirjutas:  
(19-06-2012, 11:58 AM)Stream Kirjutas:  Aga kas antud genekaga ka see eboniitkarbi relee toimib või on vaja relee ka välja vahetada?

Head nokitsemist

Lauri


Infoks,võib olla abiks ühendamisel.
Г-36(G-36) generaator/П-35(P-35) must karp(takisti relee all)
Г-36M(G-36M) generaator/П-37(P-37) must karp(takisti genekas)

Stream

Rumal küsimus -aga kas on sellel miskit erilist vahet? Ega erinevaid skeeme pole kuskil rippumas, et visuaalselt seda vahet näeks?
Tänud ette!

Lühidalt toon tõlke IZ-49 passis olevast tekstist :
Erinevalt varasematest IZ-49-test on antud mudelil muudetud elektriseadmed.Niinimetatud must karp P-37 on kaheastmelise relee-regulaatoriga ja moderniseeritud generaatoriga -G-36M.Vastavalt sellele on ka muudetud elektriskeem.Vahetada eraldi üht ülaltoodud toodetest varasema musta karbi P-35 või G-36 generaatoriga,on lubamatu!Vahetada võib siis ainul vana-vanaga või uut-uuega.Nii nagu ülalpool sai juba kirja .

Olemas on ka skeemid.Kui huvi siis saan saata.

Stream
Vasta
#14

Sai juba räägitud lase sellel genel mähise ots lahti poldi alt,saad 49-l siis kasutada.Mähis on näha kui natuke uurid,keritud ühe pooluse peale.[/i]
Vasta
#15

Ok Härrased! Sain viiele! Tänud kannatlikuse eest!
Vasta
#16

Probleem sellega, et ei lae.
Käima läheb ilusti.

Tükid sellised:
Ühe pütane IZ mootor
Genekas G36M 6V, mähise takistus 2,6 oomi
Relee PP-1, relee mähiste otsad on veel mõõtmata
Süütepool IZ56, takistus ka mingi 2-3 oomi vahel

Rootori otsad puhastatud
Kontaktid parajad ja liiguvad
Relee kontaktide vahed parajad

Küsimused:
1) Kas rootoriga võib olla probleeme kui ei tule laadimise pinget aga säde on OK?
2) Kui panen mootori tööle siis kas peaks ja kui palju pinget tulema geneka mähise otstelt kui relee on küljes; 7V? Kui releed pole küljes
siis peaks genekas ikka pritsima töötamise ajal mähise otstelt üle 6 voldi?
3) Kuidas kõige lihtsamini teha mõõtmisega selgeks kas geneka mähis on korras?

Vasta
#17

Vajutad tagasivoolurelee kontaktid kokku,kui küünal pealt maas ja mootor kergelt pöörleb peaks tekkima olukord ,et generaator püüab mootorit ringi ajada .Mootori töötamise ajal vajuta samuti tagasivoolu kontakt kokku,tuli peaks kustuma.Kui nii toimib on viga relee mähises.
Vasta
#18

Rootor oli katki, panin uue rootori nüüd on juba lõbusam aga ikka ei lae.
Vasakul vana rootor: Rootorite pilt
Kumb on tagasivoolu relee, see ühe või kahe kontaktiga?
Proovisin sinu soovitatut nii ja naa aga genekas ei püüdnud mootorit ringi ajada.
Kui panen süüte sisse siis harjastele tekib ainult 0,14V peaks vist
ikka enam vähem akupinge tekkima aga kust tuleb harjastele + ?

(03-07-2012, 13:17 PM)uko Kirjutas:  Vajutad tagasivoolurelee kontaktid kokku,kui küünal pealt maas ja mootor kergelt pöörleb peaks tekkima olukord ,et generaator püüab mootorit ringi ajada .Mootori töötamise ajal vajuta samuti tagasivoolu kontakt kokku,tuli peaks kustuma.Kui nii toimib on viga relee mähises.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne