27-06-2012, 21:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2012, 21:28 PM ja muutjaks oli cesium.)
minumeelest siin samas foorumis rääkis keegi kunagi kuidas poeuuel karburaatoril polnud düüse läbi puuritud.
(27-06-2012, 17:16 PM)Martti Kirjutas: Kas koostekvaliteedi alla kvalifitseeruvad poes müüdavad varuosad ka? Eriti kereplekid. Kindlasti oskate öelda kuidas neid külge saadi ja kui hästi need üldse sobisid. Olen kuulnud et varuosedeks läks kõik mis tehases külge ei sobinud. Ei tea kas jutul võib tõepõhi all olla?Kereplekkide teema pole ainult nõukogude autode teema. See on sama ka lääne autodel. Aja jooksul lihtsalt stantsid väsivad ja kandid ei tule enam nii teravad. Samuti ei olnud venelastel plekk alati vormi sisse õigesti paigaldatud. Plekud on näidanud, milline on vahe näiteks Golf-i kere küljes oleval originaaltiival ja aastaid hiljem tehtud tehase varuosal. Sama on ka Ziguli ja Moskvitsi kereplekkide puhul nähtud. Aga see, et varuosadena ostetud kereplekid venelastel paika ei läinud ega sobinud, oli pigem reegel kui erand.
(30-06-2012, 17:27 PM)oltsberg Kirjutas: ...enamik käigukasti detailidest läksid vahetusse ja pooleks oli keps. Ei teagi, kust häda alguse sai, kas alguses juhtus midagi käigukastiga ja seetõttu lõi kepsu puruks või vastupidi...Kohvipaksu pealt raske öelda, aga olen ka ise Delta käigukastiga tee peale jäänud. Kett tuli maha võtta, et käe kõrval lükata saaks.
(01-07-2012, 05:40 AM)miilits Kirjutas: ... NL aegsete õlide kvaliteet oli vilets, ega muidu teadjamad ei oleks lisanud mootoriõlile ca. 10% lennukites kasutatavat õli ...suvel sai sõidetud puhta MS-20'ga, talvel ei jõudnud starter sellega mootorit ringi ajada, nii paks oli. Lennukeid hakati ju käivitamiseks välise eelsoojendiga ette soojendama alates +5 kraadist. Aga määrimisomadused olid sel head, bensiin kah ei pesnud kuidagi kätelt maha ...
(30-06-2012, 14:36 PM)Tegelane5 Kirjutas: Ladaklubis ladafanaatikud selgeks teinud, et nõukaaegse viletsa õli tõttu nukad kulusid. Mingi hetk lahendati see sellega, et nukkasi hakati kõvemast materjalist tegema. Tänapäevase õliga käivat ka nood "nõrgad" nukid. Väidetavalt olla alguses ka Ziguli õli palju parem olnud, ju siis tehti algul sellist nagu Fiat ette kirjutas.Nüüd võib vast rääkida miks õlid kehvad olid... Kõige puhtam õli oli naftabaasis suurtes mahutites, kust veeti autodega mööda eestit laiali.Aga oh häda, kuna oli plaanimajandus siis ei olnud kellelgi mahti tsisterni filtreid ja torustikku tühjaks lasta kui uut marki õli tuli vedada. TAP-TEP- ja muid pakse õlisi vedanud mahuti läks kohe ziguli õli alla, ja see edasi siis vaz servicesse mustamäel või järvel. Olen oma silmaga näinud kui naftabaasist tulnud ziguli õliga tsistern sõitis TO-2 kanalile ja töökoja uksed kinni pandi. Siis pumbati 400 liitrit puhast õli endale vaatidesse ja tavalist puhastatud õl itsisterni tagasi, et kogus oleks sama.Selline õli läks ka garantii masinatesse
Samas tundub et Ford ja VAG ka AutoVazis koolitusel käinud.
Esimene oma A1/B1 sodi õliga, teine oma legendaarse 2,5 se diisliga millele uued kõvemad nukad mõeldud.
(01-07-2012, 14:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mäletan,et mingeid ventika rihmu müüdi. Peale 100 km sõitu muutusid nööriks.....jäin teele.Sain ka ühe sellise oma esimesele autole(Datsun) peale. Pärnust sai sõita Tõrvasse(umbes 115 km), siis läks laadimise tuli põlema. Rihm lõtv nagu soolikas. Peale pingutamist sain Otepääle sugulaste juurde, kuhu oligi vaja.
(01-07-2012, 22:29 PM)Basilio Kirjutas:(01-07-2012, 14:07 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Mäletan,et mingeid ventika rihmu müüdi. Peale 100 km sõitu muutusid nööriks.....jäin teele.Sain ka ühe sellise oma esimesele autole(Datsun) peale. Pärnust sai sõita Tõrvasse(umbes 115 km), siis läks laadimise tuli põlema. Rihm lõtv nagu soolikas. Peale pingutamist sain Otepääle sugulaste juurde, kuhu oligi vaja.
Kojusõiduks andis tädipoeg vana, aga toimiva rihma, sest uut enam pingutada ei andnud, pinguti oli peale kahte pingutamist põhjas ja rihm "nööristunud".
Rihm läks minu mäletamist mööda sama mis Ladale. Räägiti et neid "nööre" vorbiti kuskil kooperatiivis. Polnud vist teisel õiget armatuuri sees. Tehaserihm oli korralik, aga defitsiitne.