02-07-2012, 21:46 PM
Ega selle aparaadiga igav t6esti pole.
Kas raisata aega ja raha, et masin arvele v6tta v6i kylavahel ns t6ristada??
Kas peale registreerimist peab ylevaatus punkti ka kylastama ja kui peab siis mida seal vaadatakse???
Juhul kui keegi peaks 6iendama tulema siis kas annaks vaielda, et "ma kasutan seda jalgrattana" ja jalgrattad ei pea olema registreeritud ning sellega s6itmiseks pole kiivrit vaja ??? (Ega kellelgi yleliigset vanakooli kiivrit ole??)
Masinast ka, tippkiirus mis sain oli 35.Niipalju kui uurind olen peaks 40 ikka v2lja jooksma nii et peab midagi veel kruttima. Gaas millegi p2rast jamab algul ei l2he peale siis s6idu ajal hakkab kiirendama ja gaas maha enam ei tule, kui sidurit vajutada l66b mootor p66rded p6hja ja siis hakkab jama otsast peale. Kuidas sellest ebameeldivast olukorrast vabaneda???
Kas raisata aega ja raha, et masin arvele v6tta v6i kylavahel ns t6ristada??
Kas peale registreerimist peab ylevaatus punkti ka kylastama ja kui peab siis mida seal vaadatakse???
Juhul kui keegi peaks 6iendama tulema siis kas annaks vaielda, et "ma kasutan seda jalgrattana" ja jalgrattad ei pea olema registreeritud ning sellega s6itmiseks pole kiivrit vaja ??? (Ega kellelgi yleliigset vanakooli kiivrit ole??)
Masinast ka, tippkiirus mis sain oli 35.Niipalju kui uurind olen peaks 40 ikka v2lja jooksma nii et peab midagi veel kruttima. Gaas millegi p2rast jamab algul ei l2he peale siis s6idu ajal hakkab kiirendama ja gaas maha enam ei tule, kui sidurit vajutada l66b mootor p66rded p6hja ja siis hakkab jama otsast peale. Kuidas sellest ebameeldivast olukorrast vabaneda???