Puurpingi hammasratas
#1

soetasin turu pealt antud isendi aga keegi spetsialist oli sealt seest hammasratta ja vedru ära virutanud niiet pukki pole võimalik liigutada kangist üles-alla

[Pilt: 2615000212.GIF]

[Pilt: 212.jpg]

äkki kellegil on midagi pakkuda või ideed mida sinna kompunnida

priboorist siis momendil puudu positsioonid 12 ja 8 (seal joonise peal nagu hammasratas võlliga 1 tükkis , minul on sees ainult võll)

et asi selgem oleks tegin ka mõned pildid isendist ja probleemsest kohast

http://www.sendpix.com/albums/12072214/1...e63ef0ca4/

[Pilt: 1487486.jpg]
Vasta
#2

See pole mingi eriti suurt täpsust ja tugevust nõudev ülekanne. Kui aega ja viitsimist on, siis teeb sellise hammasratta koduste vahenditega valmis. Olen sarnaseid ise ka teinud. Põhiline töö relakaga. Muidugi oleks väga hea, kui saaksid puurpingis hammastele augud ette lasta. Aga sellega Sul praegu tuuga vist. Big Grin
Vasta
#3

vaatab võibolla mõni treial võtab selle valmistamise ette , natuke jääb selgusetuks milleks nood 3 nukki seal võlli küljes on , usun et mingi sidur äkki

see spiraalvedru ilmselt aitab hooba tagasi tõmmata algasendisse
Vasta
#4

Ei usu, et seal mingi sidur peaks olema. Joonisel on hammasratas ja võll üks detail. Need kolm nukki oleks pidanud ilmselt seda hammasratast seal võlli otsas kinni hoidma. Ma arvan, et see juba tehasest ilma hammakata tulnud.
Vasta
#5

jah ilmselt siduri kohapealt on sul õigus

siin mingi manuaal ka http://stevespages.com/pdf/dremel_drill_press_stand.pdf
Vasta
#6

Detailidel on koodid olemas, Eestis on edasimüüjad ka. Võib-olla oleks mõttekam uus hammakas tellida? Kui muidugi õnnestub tellida. Ega treial ilmselt odavam ei tule.
Vasta
#7

jah vaatasin dremeli lehel see võimalik , hammasratas oli vist midagi 4 euroga aga veebist Eestisse tellida ei lasnud , mingi kohaliku agendi number oli ka tegelikult , peaks proovima uurida kas ja kuidas saab

http://www.powertools-aftersalesservice....ation=true
Vasta
#8

Tundub, et neil edasimüüjaid siin hulgim. Aga kui tellides selle hind ka 3-4 korda kallimaks läheb, siis tuleb vist ikka odavam kui lasta teha.
Vasta
#9

eks vaatame mida räägivad
Vasta
#10

väga hullu midagi polnud , hammasratta hinna ajas 5 peale ja ka muud ümardas , kesklaost pidi kättetoimetamise aeg olema 3-4 nädalat, ilmselt toovad meerikamaalt praamiga , aga eks näeb
Vasta
#11

helistas kohaliku Dremeli esindaja (remondimees ) ja ütles et neil oli Läti laost vastus tulnud et see on tootmisest mahavõetud toode ja tagavaraosasid pole , ütles et ei saa aidata
Vasta
#12

Proovi starteri pendiksi hammasratastest mõni sobiv leida.
Vasta
#13

kahjuks pole endal ilmselt selliseid asju , mismoodi too vigur välja näeb ?
Vasta
#14

http://www.2carpros.com/articles/how-a-s...noid-works
Midagi sellist.
Vedru vaata mõne äravisatud vändaga grammofoni seest, seina- või äratuskella seest või kõige nõrgem on mõõdulindi sees. Enne elektrimänguasjade levikut olid paljud mängud üleskeeratavad.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#15

no vedru vast ikka leiab , hammasratas on suurem probleem

panen siia ka mõõdud et äkki kellegil vedeleb mõni sarnane isend mis võiks sobida

maksimum läbimõõt -475mm
augu läbimõõt -105mm
hammasratta võimalik paksus 185mm (mõõdetus august hammaste lõpuni)
hammaste harja vaheline kaugus 7mm
hamba hambuvussügavus latil 2.75mm
hammaste arv 18 tk

ei ole kodus pendiksite hammasrataste suuruse ja hammaste arvuga . äkki keegi valgustab


muidugi osa hammarattaid olid ka getinaksist , äkki saaks sellest valmistada , toda kergem töödelda

[Pilt: 1496763.jpg]

[Pilt: 1496764.jpg]
Vasta
#16

keegi arvas et võib minna mingisugune VOSHODI hammasratas , läbimõõt umbes 40 mm
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne