04-04-2011, 19:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2011, 19:23 PM ja muutjaks oli muska71.)
2007 sügisel sai ostetud uaz 469ast tehtud 4x4 traktor,gas 24 mootoriga.Algselt tagavedrustus puudus ja oli ainult juhiiste.Kuna lapsed tahtsid kangesti sõita siis installisin prügimäelt leitud kaubiku kahekohaline esiiste.Tagavedrustuseta oli ka nati nigel sõita siis leidsin vanarauahunnikust vanad talboti tagavedrud mis sobisid suurepäraselt,lõikasin pisut lühemaks.Tollisest veetorust vajalikud vardad mis silda paigal hoiavad.Pildike veel sellest ajast kui bensumootor peal oli,pildil veel omavalmistatud haagise proovisõit enne tsinki viimist
Kuna ma karburaatoritega läbi ei saa siis volga mootoriga sõitmine oli rist ja viletsus siis 2009 sügisel läks volga mootor turgu ja asemele izusu 2,2d.Paar päeva ehitamist ja oligi aiste vahel masuudipress.Sidurikoja tegin ise plekist.Izusu siduriketas väga väikse läbimõõduga,uazi ketas hoorattasse ei mahtunud siis valikuid polnud,vanaraua laost talboti ketta läbimõõt sobis,sisu välja.Uazi kettal sisenuudiga südamik mida pisut treisin ja sobis kenasti talboti ketta sisse,paari korraliku punktiga lasin nad omavahel kokku ja oligi mure murtud,sidurikorv izusu ja gazi survelaager.Pildike sidurikettast,algul oli hirm,et kaua see lahendus kestab,aga elu näitab,et väga hea
Diisli eelsüüteküünlade puuduvat releed asendab vana gazi starteri tõmbrelee.Küünalde juhtplokki(aju)asendab nn viies küünal,küünaldele lasen voolu peale seni kui väljapool mootorit olev küünal punane.
Izusu starteril tõmbrelee oli katki,uus starter maksab mingi 4kiloeeku,sellist raha magama panna ei raatsinud panna siis tuli starter käpäraste vahenditega ära parandada ja asi toimib
Läinud sügisel vedasin selle aparaadiga metsast otse raielangilt kütet mis harvesterist maha jäi,kokku vast mingi 40 rm.
Kuna ma karburaatoritega läbi ei saa siis volga mootoriga sõitmine oli rist ja viletsus siis 2009 sügisel läks volga mootor turgu ja asemele izusu 2,2d.Paar päeva ehitamist ja oligi aiste vahel masuudipress.Sidurikoja tegin ise plekist.Izusu siduriketas väga väikse läbimõõduga,uazi ketas hoorattasse ei mahtunud siis valikuid polnud,vanaraua laost talboti ketta läbimõõt sobis,sisu välja.Uazi kettal sisenuudiga südamik mida pisut treisin ja sobis kenasti talboti ketta sisse,paari korraliku punktiga lasin nad omavahel kokku ja oligi mure murtud,sidurikorv izusu ja gazi survelaager.Pildike sidurikettast,algul oli hirm,et kaua see lahendus kestab,aga elu näitab,et väga hea
Diisli eelsüüteküünlade puuduvat releed asendab vana gazi starteri tõmbrelee.Küünalde juhtplokki(aju)asendab nn viies küünal,küünaldele lasen voolu peale seni kui väljapool mootorit olev küünal punane.
Izusu starteril tõmbrelee oli katki,uus starter maksab mingi 4kiloeeku,sellist raha magama panna ei raatsinud panna siis tuli starter käpäraste vahenditega ära parandada ja asi toimib
Läinud sügisel vedasin selle aparaadiga metsast otse raielangilt kütet mis harvesterist maha jäi,kokku vast mingi 40 rm.