Teema on suletud

naljanurk 2

Rehv tundub selle velje tarvis küll liiga kitsas olevat.

(03-08-2012, 12:45 PM)giordanobruno Kirjutas:  Lisaks paugutamisele on rehvimeestel spets tihendusrõngad, millega eriti madala profiiliga rehve monteerida.

http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/88589861 Sellised näevad välja.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...

Põhimõte on selles kas tasuta liiga kitsad rehvid saadud või spetsiomm tellitud, et koopasse mahuks ära, Ise endal 165 6'' peal, ilusti sain käsi pumbaga peale ja isutub ilusti peal.

Mõned head ideed leiutajatele.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad". [Pilt: 1]

Kus kohas saab kasutada Moskvitši tuliuut kepsu:

[Pilt: 212248173e1a42_l.jpg]

Jumal auta! Rotid viivad sul sellegi talvel ära! Big GrinBig Grin
Video 

http://www.avariilised-autod.ee/vehicles...e_id=15608&p=7

Üks põhjus, miks mulle meeldib külastada regulaarselt hambaarsti.
Pilt pärit sealt:
http://fishki.net/comment.php?id=120388


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!

Sai loetud kaasfoorumlaste eriti Basilio mälestusi, tuli endalegi meelde üht teist eelnevatest töökohtadest.
Lugu nr 1
Viinavabrikust üks hea meenutus! Meil olid sellised tünnid nii 2 kandised kus tehti siirupit ja aeg ajalt tuli ette võtta suur puhastus. Ronisid ise tünni sisse ja harjasid segaja puhtaks. Nii ka mina sain seda korduvalt teha ja vana segumeister hüüdnimega Nännu, igavene krutski mees, ütles et sa oled minust noorem, mine sina täna. No miskit teha ka too päev polnud ja ma läksingi. Naised kes villimisliini puhastasid said siis tsirkust näha. Nännu sunnik, lõi just siis tünnikaane kinni kui olin tünni sisse jõudnud ja hõikas üle tsehhi et meil on tankist nüüd ja lasi korraks segaja käima. Kui ma lõpuks välja tulin olin ma puhastusaine ja siirupi jäänusega koos. Rahval nalja kui palju.
Lugu nr 2
Samas kohast ka praegu veel jutu jätkuks. Viinakas (viinavabrikus) oli meil valvur hüüdnimega Röga, sellest mehest ei saanud keegi kunagi aru mida ta rääkis ja magada ta armastas tööpostil. Nii kibekiiremal ajal kus tellimusi oli rohkem kui oleks osanud oodata põõnas Isand Röga oma õndsat und aimamata et värava taha tuututab 3 rekkat + tootmisjuht ning peavahetuse ülem on ootamas ja lõpuks helistati et minge vaatama äkki Röga on surnud ei reageeri. Ajasin siis Röga ülesse ja kus kukkus sõimama, et kurat ma ei maganud vaid lahendasin ristsõna. Jäeti see vend veel tööle paariks kuuks et saab rahulikult pensile minna aga sinna ta ei jõudnud Liiva-Hannus võttis ta ennem ära

Veel pole maha löödud

                               

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.


Vii Jürgen Veberi juurde Big Grin. Teeb hetkega korda.
(06-08-2012, 22:53 PM)pen.skar Kirjutas:  Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad". [Pilt: 1]


/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/

(06-08-2012, 22:53 PM)pen.skar Kirjutas:  Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad". [Pilt: 1]

Reeverskastiga tsikli saab siitBig Grin Kett kulub ka mõlemalt poolt ühtlaselt Big Grin

Krt siiani tuleb selline naer peale et pisar silmasWink Eks isegi mõnikord trehvab nii et saad suure hurraaga asja kokku ja siis avastad et ohh bl...äd...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

Kett niisugusest asendist normaalsesse tagasi panna on kökimöki, hullem mis mul vahel juhtub on näiteks iž-i või minski mootorit kokku pannes. Nimelt vahel paned juba siduri ja pudinad külge hakkad keerama kaant peale (tihendid juba muidugi hermeetikuga koos) ja avastad, et siduri alla on seen panemata jäänud. Siis tuleb sealt suust ka ikka kõike.Big Grin

Seletad ehk seda "kõkimõki" ka teistele.

(23-08-2012, 09:32 AM)umm Kirjutas:  Seletad ehk seda "kõkimõki" ka teistele.

Selles mõttes,et keti lukku või neeti lahti uuesti lüüa on lihtne kui katkuda hulk mootorit uuesti lahti.

(06-08-2012, 22:53 PM)pen.skar Kirjutas:  Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad".
Tsiklil tagasikäiku ei ole? Kui oleks, saaks ju sõita küll.

6 käiku peaksid nüüd tagasi viima. Kaelavõll ei paindu taha vaatama ja peegliga sõidus pole ma autogagi eriti tugev...

(24-08-2012, 21:53 PM)pen.skar Kirjutas:  6 käiku peaksid nüüd tagasi viima. Kaelavõll ei paindu taha vaatama ja peegliga sõidus pole ma autogagi eriti tugev...
No aga keera ennat lihtsalt teist pidi sadulasse istuma. Saad ainulaadse esiveolise ja tagarattajuhtimisega tsikli. Lihtsalt lenksu pead aparaadi teise otsa panema ja juhitava rattaga nt. trosside või varrastega ühendama. Pedaalid pead ehk ka teist pidi pöörama. Või tegelikult, kui saabastele uhked kannused külge panna, siis ei peagi. Ühe kannaga vahetad käiku, teisega pidurdad... Igati vinge oleks ju.


Puruks ja pool pööret tagasi!

Mehed, lakke p...d, sõidan igati õigetpidi jälle.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 32 külali(st)ne