T25 kütus kaob küttetorust
#1

Poole päevaga valgub kütus paagi ja settefiltri vahelisest torus etteande pumpa. Toru on läbipaistev ja on selgesti näha, kuidas seisval mootoril õhumullid tulevad filtri poolt ja lliguvad üles paagi poole kuni toru on täiesti tühi. Kuhu kaob kütus? Kas see on jama nähtus? Saan aru, et ideaalsel juhul peaks toru täis püsima? Mida soovitate? Kõik vasktihendid on korras ja igavesti kuivad. Muidu mootor käivitub hästi ja minu arvates töötab normaalselt.
Vasta
#2

Õhuleke süsteemi raskendab käivitumist. Kui praegu pole lugu, siis külmaga võib huvitavaks minna.

Kui filtrid on originaalid, siis tasub üle kaeda, kas filtrikopsikud ikka on sirged ja serv mõlkideta. Ning kopsiku tihend tasuks kah uus panna. O-rõngas sobi täiesti.

Üheks kahtlaseks kohaks on ka peenfiltri polti tihendav profiilne kummiseib. Vananedes hakkab see õhku läbi andma...

Üldiselt ei aita muu, kui hakata uurima. Aidata võib ka see, kui paaki suruõhuga surve tekitada - kusagilt peaks nüüd niiskeks minema. Aga sellega tasub ettevaatlik olla - 1 bar ülerõhku on enam, kui küll!
Vasta
#3

Tänud kiire reageerimise eest!
Settepotile panin just uueks tihendiks 60x3 rõnga. Kõige segasem on see, et kusagilt ei võta niiskeks. Kuhu see kütus kaob? Tagasi paaki ei saa ta puht-füüsikaliselt minna (sisseviik ju kõrgemal). Kas võib nii olla, et etteandepumba klapid ei pea? Kas selline jama võib õhu kõrgsurve poolele edasi anda? Kuidas ma selle ära tunnen?
Vasta
#4

Tere,

Meie rumeenia päritolu Univeril oli analoogne probleem. Ja päris jaole ei saanudki, sest kõrgsurvepump ise tilkus ja etteandepumba membraanid (kopika bensupumpWink) olid läbi ning ehmatus oli suur, kui leidsin, et mootoris on pea poolteist normi õli sees. Kahtlustan, et surnud tihenditega kõrgsurvepumbast võis ka kütus karterisse imbuda. Muu ei aidanud, kui kõrgsurvepumbale, etteandepumbale ja ka hüdropumbale uued tihendid sisse. Nüüd peab korras olema.

Jälgi õli taset, sest kuhugi peab ju kütus voolama, kui ta maha ei tilgu.

Tervitades, IP
Vasta
#5

Kui korralik käsipumbas olev rõngastihend on?Mul mullu uus lääne tihend pidas vastu pool aastat ja niipoea kui see lekkima hakkas valgus küte paaki tagasi mingi 15 minutiga oli plastfiltri kopsik tühi.Kevadel panin uue vene oma ja siiani peab.Pildil minu põka küttesüsteem ja minu masinal tuleb käsipuma peetis tihendi vahelt õhk sisse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#6

Tere.

Lugesin siin seda foorumit ja meenutasin aega mil sellise aparaadiga tihedamalt kokku puutusin. Meil oli ka jama selle käsipumbaga. Võttis sealtkaudu õhu sisse. Iga kord enne käivitamist oli vaja kütus üles pumbata. Kui õigesti mäletan siis vahetasime selle käsipumba välja kuna sisepind oli vigane.

Lugupidamisega
Marko

Lõplike olenditena võime me olla eksituses ka siis kui me oleme endas täiesti kindlad ning meie mõistmisvõimaluste avardumine sõltub sellest, kuivõrd avatud me oleme teiste vaatekohtadele.
Vasta
#7

Tere
Mul umbes sarnane viga,kütus vajub paaki tagasi
paagipoolsest pihustist kuni paagini on läbipaistev voolik,sealt kenasti näha,kuidas mullid paagist tagasi liiguvad.
Olen proovinud vahetada seibe,voolikuid,torusid jne.Ühel heal päeval sain käima ka.Kuid siis oli ikka korralik valge suits taga.Endal juba mõistus otsas,ei oska enam midagi teha.Äkki asi mõnes pumba klapis?
Vasta
#8

Ka kunagi samamoodi hädas olnud. Kuna oli käepärast uus etteandepump, sai see vana asemele kruvitud ja häda möödas. Seda mitte omal initsiatiivil, vaid üks vana tark traktorist andis vihje. T-25 olevat selles mõttes kapriisne, kui klapp pisut ebatihe, siis kütus tõmbab paaki tagasi mis vuhin, kuna kütusevõtmine ülaltkaudu.
Vasta
#9

Minu põkal küll paagi põhjas kraan ja kütus imetakse paagi põhjast,tagasivool läks ülalt sisse.
Vasta
#10

Jah,kütuse võtt käib ikka paagi põhjast,vähemalt siinsel põkal on nii
Vasta
#11

Ei oska vaielda, võib olla mõnedel on alt võtmine tehase poolt. Seda tean küll, et paljud on ise ringi teinud selle võtturi toru ja just samal põhjusel, et küte ei püsi üleval.Kui toru all, siis vabavoolu teel hoiab pumba kütet täis, olgu need klapid millised tahavad. Omal 90 aasta masin ja võttur ülevalt. Naabrimehel veel XTZ toode ja ka ülevalt võttmisega.
Vasta
#12

ahsoo,ei teadnudki.
Mure järgmine,vaja õhk välja saada,kuid kui keeran kõrgsurvepumba pealt selle poldi lahti,annan starterit,ja kütust sülitab kenasti,aga kui keeran pihustite juurest torud lahti,mitte grammigi.Milles viga olla võiks?
Vasta
#13

Jaa,gaas on peal.
See täispaagi jutt on huvitav,tõesti olen korra käima saanud,valge suits oli taga,ja kui seisma jätsin,enam ei käivitunud,ja nyyd jupsin siiani
Vasta
#14

Mul pidevalt miski veerand või pool paaki kütet sees ja unustan tankida,poole töö pealt saab paak tühjaks ja minestab.Siva küte paaki käsipumbast küte üles,settepoti pealt õhk välja ja tuld,käivitub kohe.Tavaliselt hakkab mootor enne kütuse lõppemist teistsugust häält tegema ja kui õigel ajal seiskan mootori siis polegi vaja käsitsi pumbata,käivitub kohe ja alul teeb imelikku häält kuni minuti ja siis käib normaalselt.Orginaalpaagil läks põhi keevitusest katki ja lihtsam oli omatehtu paak peale panna,ja imeb paagi põhjast.
Vasta
#15

Me r22gime siiski paarikymne aasta vanustest masinatest, mida on korduvalt remonditud ja "t2iendatud". Tehasest on T-25 uuemad isendid ylaltimemisega.

KAhtlusalused on K6IK yhendused (seibid, otsikud, klambrid), etteandepumba kolb ja klapid, juba mainitud k2sipumba klapid ja ei tasu unustada ka pihustite ja pumpade kestades olevate pragudega...

Ysna halb lahendus on ka peenfiltri tihendus - kummir6ngas on nelikantprofiiliga ja tihtipeale on alumiiniumkopsiku serv k6veraks v22natud. Sama teema on settepotiga.
Ka peenfiltri kinnituspoldi ymber olev eriprofiiliga kummitihend kipub v2sima.
Yldiselt on m6istlik panna peale kas universaalfilter v6i m6ni levinud automootori komplekt. Vaeva v2hem ja t88kindlus suurem.

6hutamiseks KSP peal oleva poldi lahtikeeramine on lollus - niimoodi on suurep2rane v6imalus t2ppispaar p88rdumatult rikkuda mingi juhusliku liivateraga...

6hu saab kenasti k2tte, kui anda maksimaalne etteanne, avada m6lemad pihustitorud PIHUSTITE juurest ja lihtsalt kerida. K2sipumba tootlikkus, muide, on nigelam, kui etteandepumbal.

Seega, torud lahti, gaas p6hja ja 30 sekundi kaupa starterit. Minul pole yhegi masina korral kulunud KSP ja pihustite t2itmiseks yle kahe-kolme tsykli.
Vasta
#16

Aga mul ei tule pihustitorude juurest mitte sittagi
Vasta
#17

(18-08-2012, 11:20 AM)Kaido15 Kirjutas:  Aga mul ei tule pihustitorude juurest mitte sittagi
Mullu kevadel kui sõidu ajal ära koolas ei tulnud pihustitorudest midagi.Vedasin paela otsas miski kilomeetri,aga ei miskit,vahetasin käsipumba kulunud tihendi uue vastu(imes õhu sisse).Olen tähele pannud,et kui pumba kolb ülevalt poolt juba naftast märg siis tihend peetis.Settepottide peal keerasin peenfiltrist väljuva toru veits lahti,käsipumbaga pumpasin kütte üles ja lasin õhu välja.Peale seda kompressjoon maha ja starterit pihustitoru lahti ja õige pea küte tuli pihustitorust ja käivitus.Minu põkal enamus tihendseibe alumiiniumist ja korduvalt olen toda väljundtoru lahti kruvinud,aga seni on nood seibid pidama jäänud.
Vasta
#18

Jess,korda sain
Poest sai ostetud,uus käsipump nats läbipaistvat voolikut,vaskseibid ja üks klapp,peenfiltri ja etteande pumba vahele.Asi töötab kenasti
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne