Postitused: 1,409
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Minusilmis on talveka põhi probleem erinevalt "slikist" suverehvist just kuiva asfaldi pidurdusvõime vähesus. Keegi ju ei eelda et kuival kuumal asfaldil pidamist pole, aga kui vihma sajab siis sõidetakse aeglasemalt, lumest rääkimata. Selle talverehvi jutu peale, tuli lihtsalt meelde üks kevad hommik kui just sai suvekad alla pandud. Ja järgmine hommik kohe "pidurdustest" läbitud.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 2,770
Teemad: 115
Liitus: May 2004
Maine:
24
Talverehvid on veidi häälekamad ka, st. tekitavad rohkem müra.
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
üldiselt kohalt minnes hakkavad rattad kergema autoga kregemini ringi käima aga muud muret pole naastid naelteta välja toonud, kuid mul tekkis küsimus kas on ka ok sõita talvel naastidega millel pole naelu, muster ise ~1-1.5 cm ?
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
gjemp, ehk paned oma mõtte maakeelde, et minusugune loll ka aru saaks.
Postitused: 26
Teemad: 0
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Kood 503. Rehvi kulumine ja mustri jääksügavus
Nõuded: 1) mustri jääksügavus peab olema vähemalt:
a) L kategooria sõidukil ≥ 1,0 mm;
b) M ja N kategooria sõidukil ≥ 1,6 mm;
c) koodi 501 nõudes 3 kehtestatud ajavahemikul M1, N1 ja O2 kategooria sõiduki
talverehvil ≥ 3,0 mm;
Kood 501. Üldnõuded sõiduki rehvile
3) M1, N1 ja O2 kategooria sõidukil peab alates 1. detsembrist kuni 1. märtsini kasutama talverehve (M+S, MS, M.S. või M&S tähistusega);
Seega suvel vana talverehviga sõites peab mustri jääksügavus olema minimaalselt 1,6 mm. Täpselt sama nagu suverehvilgi.