(03-08-2012, 12:45 PM)giordanobruno Kirjutas: Lisaks paugutamisele on rehvimeestel spets tihendusrõngad, millega eriti madala profiiliga rehve monteerida.
Põhimõte on selles kas tasuta liiga kitsad rehvid saadud või spetsiomm tellitud, et koopasse mahuks ära, Ise endal 165 6'' peal, ilusti sain käsi pumbaga peale ja isutub ilusti peal.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2012, 10:05 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad".
Sai loetud kaasfoorumlaste eriti Basilio mälestusi, tuli endalegi meelde üht teist eelnevatest töökohtadest.
Lugu nr 1
Viinavabrikust üks hea meenutus! Meil olid sellised tünnid nii 2 kandised kus tehti siirupit ja aeg ajalt tuli ette võtta suur puhastus. Ronisid ise tünni sisse ja harjasid segaja puhtaks. Nii ka mina sain seda korduvalt teha ja vana segumeister hüüdnimega Nännu, igavene krutski mees, ütles et sa oled minust noorem, mine sina täna. No miskit teha ka too päev polnud ja ma läksingi. Naised kes villimisliini puhastasid said siis tsirkust näha. Nännu sunnik, lõi just siis tünnikaane kinni kui olin tünni sisse jõudnud ja hõikas üle tsehhi et meil on tankist nüüd ja lasi korraks segaja käima. Kui ma lõpuks välja tulin olin ma puhastusaine ja siirupi jäänusega koos. Rahval nalja kui palju.
Lugu nr 2
Samas kohast ka praegu veel jutu jätkuks. Viinakas (viinavabrikus) oli meil valvur hüüdnimega Röga, sellest mehest ei saanud keegi kunagi aru mida ta rääkis ja magada ta armastas tööpostil. Nii kibekiiremal ajal kus tellimusi oli rohkem kui oleks osanud oodata põõnas Isand Röga oma õndsat und aimamata et värava taha tuututab 3 rekkat + tootmisjuht ning peavahetuse ülem on ootamas ja lõpuks helistati et minge vaatama äkki Röga on surnud ei reageeri. Ajasin siis Röga ülesse ja kus kukkus sõimama, et kurat ma ei maganud vaid lahendasin ristsõna. Jäeti see vend veel tööle paariks kuuks et saab rahulikult pensile minna aga sinna ta ei jõudnud Liiva-Hannus võttis ta ennem ära
(06-08-2012, 22:53 PM)pen.skar Kirjutas: Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad".
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2012, 21:15 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(06-08-2012, 22:53 PM)pen.skar Kirjutas: Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad".
Reeverskastiga tsikli saab siit Kett kulub ka mõlemalt poolt ühtlaselt
Krt siiani tuleb selline naer peale et pisar silmas Eks isegi mõnikord trehvab nii et saad suure hurraaga asja kokku ja siis avastad et ohh bl...äd...
Kett niisugusest asendist normaalsesse tagasi panna on kökimöki, hullem mis mul vahel juhtub on näiteks iž-i või minski mootorit kokku pannes. Nimelt vahel paned juba siduri ja pudinad külge hakkad keerama kaant peale (tihendid juba muidugi hermeetikuga koos) ja avastad, et siduri alla on seen panemata jäänud. Siis tuleb sealt suust ka ikka kõike.
(06-08-2012, 22:53 PM)pen.skar Kirjutas: Hästi neetisin uue keti kokku ja ... oh õnnetust- Möbiuse kett... Ei aita Jürgen Vebergi. Uskumatu, kui hästi tulid meelde kõik 40 aasta tagused sõjaväes kuuldud "head sõnad".
Tsiklil tagasikäiku ei ole? Kui oleks, saaks ju sõita küll.
(24-08-2012, 21:53 PM)pen.skar Kirjutas: 6 käiku peaksid nüüd tagasi viima. Kaelavõll ei paindu taha vaatama ja peegliga sõidus pole ma autogagi eriti tugev...
No aga keera ennat lihtsalt teist pidi sadulasse istuma. Saad ainulaadse esiveolise ja tagarattajuhtimisega tsikli. Lihtsalt lenksu pead aparaadi teise otsa panema ja juhitava rattaga nt. trosside või varrastega ühendama. Pedaalid pead ehk ka teist pidi pöörama. Või tegelikult, kui saabastele uhked kannused külge panna, siis ei peagi. Ühe kannaga vahetad käiku, teisega pidurdad... Igati vinge oleks ju.