22-09-2012, 23:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2013, 09:53 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Sai hiljuti üks Jumz lisaks toodud, olukord oli tal selline... "sissetöötand".
Üldised andmed nagu ikka, kaal ca 6t, mootor D-65, 45kw, 65hj, max kaevesügavus 4.15m, kaeveraadius 5,3m, kopamaht ca 0.25 m3, töötsükkel ca 16s. Pikkus 7000, laius 2500, kõrgus 3800
Ehk töötab ja toimib kuid alustuseks sai siiski pulkadeks võetud osa masinast.
Seda mitte küll päris vabatahtlikult, sest plokikaane sees oleb külmapunn hüppas eest ja karter täitus vesiemultsiooniga.
SIIN KAANE KESKEL PEAKS SIIS PRONKSIST KORK OLEMA...
Aga sellest pole midagi, nagunii oli plaanis pihustid üle käia ja jõuallikat vähe värskendada. Kui klapikambrikaan maas ja viga leitud siis ei suutnud kiusatusele vastu panna ja veel mõned poldid lahti keerata ning sisemusega tutvuda. Olukord üllatavalt hea, peaaegu 5000-nde töötunni kohta näevad kolvid-hülsid välja nagu uued, rant hülsilt praktiliselt puudub.
Niisiis, uued hülsid jäävad veel kapiotsa oma aega ootama. Plokikaan läheb tagasi varumootori pealt, see kaan läheb lihvi ja survetestile...
Mast on enamvähem ok, enamus pukse olid uued tehtud, mõned jäänud veel mullegi treida.
Suht ok Voltyre rehvid on küll alla pandud aga keegi kurat on need kitsaste velgede peale tõmmanud, seega vaja laiadele velgedele ümber lapata. Muidu läheb rehv ümmarguseks ja kulub 2x kiiremini
Esimene jagaja sai ka kohe välja vahetatud sest "insenerid" olid sinna fiksaatoritega jagaja asetanud.... BLIN.... proovi sa siis masti sujuvalt keerata
Muidu ülejäänud tehnika ok selle vanuse kohta (1987)
Mainin kohe ära et kel mingeid JUMZ´i varuosi vedelemas ja enam neid ise ei tarvita siis võite julgelt ühendust võtta... Peale selle EO on majapidamisest veel üks 1989a soolo jumz, hea kui on varuks üht-koma-teist.
Vajaminevatest asjadest mainiks ära hoorata karteri starteriga versioonile, kapote küljeplekid, soojendus, tagaklaas(ja tagumine aknaraam). Hetkel nagu ei meenu rohkem
Lähiajal kui nö keretööd (tulede kinnitused, jne) tehtud saavad ja viimased õlilekked peatatud siis prooviks enne suuremaid külmasid veel masina üle värvida ja uue elektrisüsteemi peale vedada. Siis võib julgelt talvele vastu astuda.
Lisadest ja modivitseeringutest tuleb lähiajal kindlasti veel juttu, seniks jõudu tööle!
Üldised andmed nagu ikka, kaal ca 6t, mootor D-65, 45kw, 65hj, max kaevesügavus 4.15m, kaeveraadius 5,3m, kopamaht ca 0.25 m3, töötsükkel ca 16s. Pikkus 7000, laius 2500, kõrgus 3800
Ehk töötab ja toimib kuid alustuseks sai siiski pulkadeks võetud osa masinast.
Seda mitte küll päris vabatahtlikult, sest plokikaane sees oleb külmapunn hüppas eest ja karter täitus vesiemultsiooniga.
SIIN KAANE KESKEL PEAKS SIIS PRONKSIST KORK OLEMA...
Aga sellest pole midagi, nagunii oli plaanis pihustid üle käia ja jõuallikat vähe värskendada. Kui klapikambrikaan maas ja viga leitud siis ei suutnud kiusatusele vastu panna ja veel mõned poldid lahti keerata ning sisemusega tutvuda. Olukord üllatavalt hea, peaaegu 5000-nde töötunni kohta näevad kolvid-hülsid välja nagu uued, rant hülsilt praktiliselt puudub.
Niisiis, uued hülsid jäävad veel kapiotsa oma aega ootama. Plokikaan läheb tagasi varumootori pealt, see kaan läheb lihvi ja survetestile...
Mast on enamvähem ok, enamus pukse olid uued tehtud, mõned jäänud veel mullegi treida.
Suht ok Voltyre rehvid on küll alla pandud aga keegi kurat on need kitsaste velgede peale tõmmanud, seega vaja laiadele velgedele ümber lapata. Muidu läheb rehv ümmarguseks ja kulub 2x kiiremini
Esimene jagaja sai ka kohe välja vahetatud sest "insenerid" olid sinna fiksaatoritega jagaja asetanud.... BLIN.... proovi sa siis masti sujuvalt keerata
Muidu ülejäänud tehnika ok selle vanuse kohta (1987)
Mainin kohe ära et kel mingeid JUMZ´i varuosi vedelemas ja enam neid ise ei tarvita siis võite julgelt ühendust võtta... Peale selle EO on majapidamisest veel üks 1989a soolo jumz, hea kui on varuks üht-koma-teist.
Vajaminevatest asjadest mainiks ära hoorata karteri starteriga versioonile, kapote küljeplekid, soojendus, tagaklaas(ja tagumine aknaraam). Hetkel nagu ei meenu rohkem
Lähiajal kui nö keretööd (tulede kinnitused, jne) tehtud saavad ja viimased õlilekked peatatud siis prooviks enne suuremaid külmasid veel masina üle värvida ja uue elektrisüsteemi peale vedada. Siis võib julgelt talvele vastu astuda.
Lisadest ja modivitseeringutest tuleb lähiajal kindlasti veel juttu, seniks jõudu tööle!
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB