Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
eriti julge tegu on taldlihvijaga kaant hakata lihvima. kui üldse tahab keegi seda käsitsi teha, siis ikka liivapaber liikumatule sirgele alusele ja lihva-lihva. taldlihvijaga ei jää uus pind mitte väga sirge.
aga mitteteemasse pannes tuleb mainida, et omal ajal võeti ribisid küll vähemaks. kuna vanasti olid ribid liiga lähestikku, siis said nad kiiresti mustaks ja mitte kuidagi ei pääsenud neid puhastama. siis eemaldati üle ühe ribi (eriti krossisiklitel).
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Huvitav, kas sa lihvisid siis tõesti kõigepealt 3-4mm ümberolevat silindripea äärt maha? (Kuna \"tööpind\" asub ju niipalju sügavamal ja ennem ei saa sinna ju ligi) ja siis veel paar millimeetrit tööpinda ka, et surveaste tõuseks? Kokku siis 5-6mm alumiiniumi taldlihvijaga maha?
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Konkreetelt võrril on seda kõige mugavam teha treipingis - võrril on küünlaauk kekel ja ei ole mingit tsentreerimisprobleemi... ja siis saab treida ka uue tihendisoone.
Niimoodi kogu pinda maha lihvides saavutad sa selle, et silindripea alumine pind, kuhu kinnituvad jahutusribid, jääb liiga õhukeseks ja võib murduma hakata...
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
Ei,niipalju ma ka ei vötnud,mõõdukalt ikka.
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
aga seda ma ju üritasingi seletada...
et tõsta võrril surveastet tuleb vähendada ju põlemiskambri mahtu st. tuleb \"maha võtta\" sealt tööpinnast, kus asub silinripea tihend. Aga kuna see tööpind ei asu taspinnas vaid tunduvalt sügavamal tuleb selleks et sinna lihvmasinaga ligi pääseda kõigepealt ümbert maha lihvida kogu see tugevdusrant ja siis veel ka koos selle tööpinna \"maha võtmisega\"... ja nii ei jäägi midagi alles. Treipingis saad sa ilusti \"maha võtta\" proportsionaalselt - treid selle tööpinna ülespoole ja siis võtad ümbert parasjagu maha, et silindripea ümbritseva randi peale kandma ei jääks...
Sellega, et lihvid ainult maha ümbritsevat tugevdusranti ei saavuta surveastmes mittemingisugust muutust...
osta kiirem ratas siis juba
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Lihtsalt veidi surveastet tõsta ehk pole hullu, aga liiale ka ei tasu minna. Kõrgema surveastmega teeb mootor pumpetööd ka rohkem. Parim oleks suht stock surveastmega, aga ülihoolikalt õigete toleransside ja lõtkudega mootor kokku komplekteerida. Siis on loota, et kaod on väiksemad ja ka liigub paremini. Lihtsalt \"bolt on\" jupiks oleks arvestatav mingi kavalam kolb, rõngaga...
räägite siin igasugusest treimisest ja keemiast, aga kas uued raamlaagrid ei parandaks asja? Mingid SKF\'id sisse.
Kas mopi mootoril on kasulik väntvõll laagrite peale liikuma lasta? St. et väntvõll hakkaks sees liikuma, mitte ei oleks tuugalt.
Kolvi sõrmele õlitusauke tohib teha?