Gaz 51le diisel? Rida5-6?
#1

Kuulaks ära mõningad kogemused inimesetelt kes on mõne ümberehitatud vene veokiga kokkupuutunud. Muu müra ja häma võiks välja jätta.

On olemas potensiaalne klient kes on huvitatud sarnase lahenduse loomisest.

Mis kõige hullem. ta soovib ka sina automaatkasti saada, seega arvesse tulevad vaid US tüüpi käigukastid ala VAN, Econoline, F350 , sinnakanti.

Cumminsi juttu ei ole mõtet ajada, selle eest küsitakse liiga hästi( okei asi on hea küll aga jäägem reaalsusesse)

On küll ja küll läbi käinud teemadest et : näe seal tehti ja ala iveco ja ala mersu mootor jne. Mind huvitab reaalne kogemus antud tehnikaga.
Kas kestis? Kas sillaülekanne kestis, palju jõudlus muutus jne. Tarbimisel kulud jne.

Seda loota et automaadikogemust kellegil oleks , seda on vist palju tahetud. Ma pean silmas et mõne ala iveco diisli ristamist US tüüpi automaatkastiga.


Seda et Uazidele on diiseleid siinamail siirdatud seda on ennegi nähtud. Kuigi ise pole ühegiga kokku puutunud.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#2

BMW 525 TDS peaks jaksama küll 51 liigutada, automaat ka olemas.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#3

Auto kujul olen omanud. Liiga probleemne ja liiga vähe heas korras mootoreid järel. Lisaks ka veel et elektroonikaga diisel juba seega on mõttetu.

Tartus ühe diisliremondimehe aastatepikkuse kogemuse järel kokkuvõetud üldistus: Seal kus diisel kohtub elektroonikaga algavad vaid peavalud...

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#4

Täitsa kogemata komistasin sellise video otsa. Ehk saab ehitajaga ühendust? http://www.youtube.com/watch?v=FOfI3NB0li0
Vasta
#5

TDSe on ka tavapumbale ümber ehitatud, samas selle aretise tööhind peaks ju nii kõrge tulema et kapremont ei tohiks hinda lõhki lüüa? BMW puhul on vähemalt toimiv automaat olemas kuigi ka see elektrooniline. Ei tea kas saab toda 'ajuvabaks' teha?
Japsi maasturite mehh pumbaga diislid peaks töökindlaimad olema aga kas neid ka automaadiga oli ei tea.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#6

Rootsi post kasutas tehases ümberehitatud iveco busse, millele oli paigaldatud mopari 727 tomatkast. Aastatest 89-92, ilmselt daily 35-10 vms.
Kestvuse kohta vöiks vast öelda et kastide taha asi ei jäänud, enne kukkus ikka muu kraam tänavaleSmile
A ise ei hakkaks tolle iveco mootoriga ilmselt jamama, jääks niikuinii nörgaks ja mitteökonoomseks.
Ainus endale pähetulev loogiline ja töötav lahendus on ilmselt volvo veoka mootor koos tomatkastiga, neid tehti piisavalt palju. Möne vanema f4 vöi f6 küljest, peaks igati pädev saama,r6 ja kolmekäiguline tomat, allison vöi borg-warner, kuidas parajasti kätte satub.
Söiduka ülekanded enivei nii valed et kütuse kokkuhoiust vöib vaid unistada, pigem läheb söitmine kallimaks kui orginaaliga.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7

http://kaliningrad.kln.slando.ru/obyavle...6FaWb.html
Kangi nupp vale, võibolla kast teine.

Üks õige käigukangi nupp, see kast pole elektrooniline, sinna läheb kangilt üks tross ja gaasipedaalilt teine. Ühtki juhet külge ei lähe peale armatuuris kasutuseloleva kangiasendi näitaja.
http://www.auto24.ee/used/315984
Hea tööloom oleks selline.
Veel üks: http://www.auto24.ee/used/316029

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

Siin peab nähtavasti panema paika selle mõtte, mis on kogu projekti sisuks. Siis saab edasi rääkida, millised kombinatsioonid on võimalikud.

On see kiiksuga hobiauto, veel suurema kiiksuga plaan 51 ökonoomsemaks muuta või hoopis midagi kolmandat? Või on hoopis point automaatkastis ehk omanik ei suuda/oska/taha sünkroniseerimata manuaaliga sõita?

Meeles tasub muidugi pidada ka üldisi ARK tehnonõudeid, sest asendusmootori erinevused töömahus ja võimsuses on ju reglementeeritud. Pluss sillakoormused ja täismassid. Number/ämber tüüpi lahenduse korral on muidugi ükskõik.

Igatahes on Eestis olemas üks 51, millel on peal Mersu neljasilindriline diiselmootor. See oli küll seotud manuaaliga. Mina nägin seda kaks aastat tagasi Mäos, vanade veoautode kokkutulekul.

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#9

Tere.
Kuskilt nagu meeldejäenud,et ralli kiisudele ka diisleid peale pandud,või siis pandi ikka ainult 5 käigulisi käimakotte...Sad
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#10

Off-road võistlustel käib 1 lätlane GAZ 63-ga, millel on peal 3,0 Nissani diisel.
Seda saab küll automaatkastiga kombineerida.

Ja kindlasti on igasuguseid Mercedes G modifikatsioonid automaatkastiga kombineeritud.
Vasta
#11

Esmaküsimus on ikkagi, et milleks seda on vaja. Kui koormaga sõitu ei tule, siis kõlbab maasturi/sõiduauto mootor suurepärastelt. Kindlasti ei tasuks unustada seda, et diiselmootor reeglina kaalub oluliselt rohkem. Volvo fl seeria mootorid on ilmselgelt liiga suured ja kaaluvad oluliselt rohkem originaalmootorist. Teemaalgataja võiks algsoovi lahti kirjutada ja siis juba kergem soovitada midagi.
Vasta
#12

Fl on hoopis teine asi muidugi.
A mis ma siin ikka jahun, rootsis pannakse toda f4 peal asuvat td40 nimelist mootorit tihti usakatele asenduseks, niiet ma ei näe mingit pöhjust miks see ei peaks 51 istuma.
Ülekannete all pean silmas seda et söiduka käigukast on ju arvestatud ligi 3x väiksemate rataste jaoks kui 51 on.

Linki kah
http://www.asfaltseliten.com/freddy.htm

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#13

Mul oli kunagi Jeep Wagoneer mingi Valmeti traktori R4 mootoriga jeebu originaal aut. kasti otsas.
Vasta
#14

(20-10-2012, 19:28 PM)90Deville Kirjutas:  Ülekannete all pean silmas seda et söiduka käigukast on ju arvestatud ligi 3x väiksemate rataste jaoks kui 51 on.

No aga 51 4jas käik on ju otsekäik, ning palju tal üldse väänet on? Maks vääne on ka vast samas kus sõiduauto diislil.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

(20-10-2012, 19:28 PM)90Deville Kirjutas:  Fl on hoopis teine asi muidugi.
A mis ma siin ikka jahun, rootsis pannakse toda f4 peal asuvat td40 nimelist mootorit tihti usakatele asenduseks, niiet ma ei näe mingit pöhjust miks see ei peaks 51 istuma.
Ülekannete all pean silmas seda et söiduka käigukast on ju arvestatud ligi 3x väiksemate rataste jaoks kui 51 on.

Linki kah
http://www.asfaltseliten.com/freddy.htm

See link on huvitav.

Kuigi ma ei suuda aru saada(seda keelt ei jaga) miks nad fordi puhul kohe 7,3 liitri peale ei läinud. See on ju kõigest ford.

Kas see td40 oli siis mingis mõttes parem? : Küttekulu? Vääne? Töökindlus? Huvitav miks seda tehti?

Samas tekib kohe ka küsimus et kas see td40 pole mitte raskem kui fordi enda 7,3D ? Mis tema töömahu ja Kw vahe on võrreldes fordi endaga?

Teoreetika kas mitte ntx mõne ala 3,3L Nissan Patroli mootor kombona Th700 käigukastiga ei võiks hästi töötada. Nissanil ju väänet altotsa pöördest kohe võtta. Th700 on ju vist stockis suht uimane kast ja ei lase eriti bensukat pöördessegi.

NB! Kliendi huvi ei ole seotud tööloomaga ega EW teedel liiklemisega seega ARK ja muud jutud ei puutu asjasse. 51 tagasilla ülekanne huvitab ka.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#16

Ma jään kaalude ja hj suhtes vastuse völgu, ilmselt pead ise guugeldama.
On endal kogemusi tolle mootori ja tomatkastiga veokaga, mingi 80 alguse pill oli, furgoon. Ütleme nii, et kui 51 ka poole sellest minekust omaks mis volvo siis oleks asi väga heaSmile
Väänet on tal persedüno järgi piisavalt ja söita oli väga mugav, volvo kaalub vist rohkem ka kui 51.
Rootsis paigaldatakse seda kuna siis üldine kütusekulu jääb igas reziimis juttude pöhjal alla 15l/100km, ja kuna on tegu igiliikuriga.
Veoka mootor siiski on möeldud teisiti toimima ja vastu pidama erinevalt vordi 7.3 ja chevy 6.2, mis on pmtselt remondimehe unelmad, ja seejuures sugugi mitte ökonoomsed. Pole vaja vaielda selle üle et möni neist toimib igavesti-jah, erandeid on alati, a see ei muuda fakti et mingite eriliselt lilleliste konedega tegu pole.

Td 40l on tehasepoolt 3käiguline tomat vahel, tollel lingil oli chevy th700 otsa poogitud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#17

Kuulge, see "polutorka" ei ole ju veoauto...Big Grin Originaalmootor on lahjem, kui keskmine tänane sõiduautomootor ükskõik, kas võimsuse või pöördemomendi järgi.

Suvaline diiselmootor, mis suudab toimida 3 krpm pikemalt elab seal igavesti. Kui käigukast panna kiirendava ülekandega, siis pole sedagi piirangut.

Näiteks MB R6 diisel. Ning selle automaatkast peab mootori pakutava ka kenasti vastu. 4. käik on otseülekanne. Oskused ja vajalik raud täna letikaup pea iga külasepa juures.

NB 4-käigulise automaatkasti plussiks on väga aeglane 1. käikCool

Mul on kahtlus, et pakutud alternatiivid lähevad lõhki nii võimsuse (elik tagasilda lammutava pöördemomendi) kui eluskaalu poolest. Oli seal ju originaalis üsna õbluke R6, alukaanega pealegi.

Ning väga ägeda südame korral jäävad pidurid ju endiselt alamõõdulisteks...Rolleyes
Vasta
#18

(21-10-2012, 15:45 PM)v6sa Kirjutas:  Ning väga ägeda südame korral jäävad pidurid ju endiselt alamõõdulisteks...Rolleyes

Ähh, pidurid ju nagunii kiiruse surm......Toungue

loll on loll olla.
Vasta
#19

(21-10-2012, 16:04 PM)IIIFFFAR Kirjutas:  
(21-10-2012, 15:45 PM)v6sa Kirjutas:  Ning väga ägeda südame korral jäävad pidurid ju endiselt alamõõdulisteks...Rolleyes

Ähh, pidurid ju nagunii kiiruse surm......Toungue

"Õiged" ässad seda pedaali ei kasutagi Big Grin

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#20

Gaz 51 tehnilised andmed:
Võimsus 70 hj
Max väändemoment 20,5 kg/m
Tagasilla ülekandearv 6,67.
Tühimass 2710 kg
Täismass 5350 kg.
Allikas Vene paberkataloog.
Seega suvaline japsi maasturi turbodiisel on enam kui küll sellise masina
liigutamiseks.
Isiklik kogemus Nissan Terrano 2,7 TDI mootoriga 3,5 tonnise tühikaaluga Gaz 66 sildadega maasturi peal.
Jõudu on küll igas olukorras,suudab rabas sõita , 3,5 meetrise sahaga lund lükata jne.
Auto ise siis selline:
[Pilt: 19480695b6e77a_l.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne