K: T40AM ostmise mõttekus ja varuosade kättesaadavus
#41

(04-11-2012, 09:39 AM)mlsluik Kirjutas:  Ise olen JVV kasutanud T-40 ainult niitmisel ja kartulivõtul. Välja saab lülitada ka ilma sidurita ning vahepeal kui kiire taga siis olen mõlemad pedaalid ühe jala alla mahutanud... Algul oli küll harjumatu aga hiljem enam muud varianti ei tahagi..

Ei kahtlegi, et see on võimalik aga ikkagi on töötingimused ebainimlikud sel traktoril ja remont keeruline ja aeganõudev.Pealegi on ka käsitsi ja hobusega võimalik neid töid teha teoorias.
Võin oma kogemustest ütelda, et kes on Belarusi proovinud ei lähe enam 40 peale kuigi hea meelega.Seda enam, et need kaks traktorit on pea sama hinnaga müügis kui võrrelda võrreldavaid mitte ära ruunatud 40 mis maksab seal 2000 eur ja 2010 aasta Belarusi vaid samast ajast pärit väikse kabiiniga Mtz-82 mis jääb samasse hinnaklassi ja on võrreldamatult mugavama kabiiniga ja suurema veojõuga.Ka varuosadel on mingigi kvaliteet, kuna tegemist on ikkagi tootmises oleva asjaga mida 40 ei ole enam mitmeid aastaid ja see kajastub ka hindades.
Vasta
#42

Eks ta ole, igar pagar kiidab oma saiakest. Olen töötand uue "russi" peal rabas ning vanema 82-ga kodumajapidamises, ei ihka kummagi rooli tagasi. Müügil olevatest mtz 8? masinatest lähen mööda nagu poes "alwaysi" riiulist... Tööd võib olla küll parem teha aga samasugune saast on ta ikkagi...



ja MTZ varuosadel POLE mingit kvaliteeti...
kes vastu vaidleb pole lihtsalt ise varuosi ostnud ja neid kasutanud.

Viimane näide MTZ 820 pooltelgedega, vahet pole kust ostad ei kesta neist ükski, sai võetud teise masina küljest orginaal laenuks, vat see kestab...mõnda aega.


ja veel, ega ilmaasjata väikse kabiiniga "bellarussi" peldikuks ei kutsuta... Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#43

Kahjuks nende Belarusside osas on ksf mlsluigel õigus, suhteliselt ära pruugitud ja hooratud on enamus. T-40 võib olla kehv kabiin ja 100 muud häda aga vanemad T-40d eriti ümara kapotiga,hakkavad juba uunikumi staatusse jõudma.
Lisaks, kes on juba lääne traktorit maitsta saanud,ei taha ka enam moodsat Belarussi näha.Big Grin


Vasta
#44

Ise olen selle nn väikese kabiiniga Belarussiga oma põllutööd ära teinud alates Eesti iseseisvumisest ja ei ole häda midagi. Eks muidugi on lääne masinad mugavamad, paremad ja kõike muud aga kui jaks rahaliselt ikka peale ei hakka, siis ei ole miskit teha. Olen ka nende lääne masinatega kõvasti kokku puutunud tööjuures ja tean neid erinevusi vägagi hästi, sellegipoolest ei näe ma eriliseks virisemisks põhjust.
Asjast ka, kui lihtsalt on T-40 käivitusmootor asendatav starteriga? Ja kas need starterid on vabalt liikuv kaup?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#45

Starter käib väga lihtsalt asemele. Loobid lihtsalt kõik minema, mis kuulub käivitusmootori juurde,v.ä. aku ja monteerid eelnevalt ca 70 uue rubla eest valmisostetud reduktorstarteri asemele. Tööd koos suitsupausidega umbes tunniks ajaks.
Vasta
#46

(16-11-2012, 15:34 PM)saarrand Kirjutas:  Ise olen selle nn väikese kabiiniga Belarussiga oma põllutööd ära teinud alates Eesti iseseisvumisest ja ei ole häda midagi. Eks muidugi on lääne masinad mugavamad, paremad ja kõike muud aga kui jaks rahaliselt ikka peale ei hakka, siis ei ole miskit teha. Olen ka nende lääne masinatega kõvasti kokku puutunud tööjuures ja tean neid erinevusi vägagi hästi, sellegipoolest ei näe ma eriliseks virisemisks põhjust.
Asjast ka, kui lihtsalt on T-40 käivitusmootor asendatav starteriga? Ja kas need starterid on vabalt liikuv kaup?

Käivitusmootori asemele läheb reduktoriga starter, suuremates varuosapoodides täiesti saadaval. Poole tunniga peaks vahetatud saama Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#47

Kas hooratast vahetada ei ole vaja?
Vasta
#48

Hooratas on neil üks, pole vaja vahetada. See MTZ valdkonda kuuluv mure.
Vasta
#49

ka mtzile olemas selline starter, mis istub käivitusmootoriga variandi hooratta otsa
Vasta
#50

(16-11-2012, 23:24 PM)huvi5 Kirjutas:  ka mtzile olemas selline starter, mis istub käivitusmootoriga variandi hooratta otsa

Olemas on, kuid mitte igast poest saadaval...
Kas hind on sama tavapärasega?
Vasta
#51

hinda ei oska kommenteerida, ei mäleta
Vasta
#52

Ei tea,mis see kodanik mõtles,kui selle masina üle värvis http://www.soov.ee/tartumaa/Traktor_T_40...m?ca=1&w=3


Vasta
#53

(17-11-2012, 19:02 PM)meli666 Kirjutas:  ...
Aga kes see siis nöörist jõuab kakkuda talvel läbi õli sees ujuva siduri.
...

Kui reduktor on koostatud õigesti ja õli on vahel ikka raatsitud vahetada (ja sisse ei ole valatud TAP-i), siis ei ole probleemi. Niikuinii on paelast tõmbamine üks käe surm ja tõsine väljakutse.

Käivitusmootori pendiks surutakse peale käigukasti poolt.Rolleyes Kas see otseasenduse starter kinnitub siis kabiini poolt, et juhmkasutaja vägivalla tõttu pendiksi poolt näkitsetud hammasvöö hambaservad probleeme põhjustavad?

Startermootori puhul saavad ju vatti hammasvöö hamba esiservad, kuna starter kinnitub mootori poolt.
Vasta
#54

(17-11-2012, 19:02 PM)meli666 Kirjutas:  Läks küll teemast välja, aga eks T 40- ga sama asi, et võibolla peab pooleks kakkuma ja hammasvöö ära vahetama.

Ära ole vaja vahetada, lihtsalt teistpidi peale panna.

Meeldetuletuseks et ärge pekske haamriga, vaid ajage ikka vöö soojaks - kukub ise küljest. Rolleyes Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#55

(18-11-2012, 07:30 AM)mlsluik Kirjutas:  Meeldetuletuseks et ärge pekske haamriga, vaid ajage ikka vöö soojaks - kukub ise küljest. Rolleyes Toungue
Kunagi sai uazikul vööd vahetatud.Teadmatusest kolkisin korras vöö haamriga hoorattalt maha ja muidugi hoorattast tükid välja ja tükk kolkimist oli.Õigel hooorattal vöö mahasaamiseks panin hooratta puupliidi kuuma plaadi peale,natuke aega ja tuli ise maha,korras vöö pliidiplaadil kuumaks ja kukkus ise paikaSmile
Vasta
#56

T-40 pole vaja hammasvööd vahetada ega teisipidi pöörata kui vahetad käivitusmootori välja starteri vastu. Sellel masinal starter ja käivitusmootor hambuvad mõlemad mootori poolt ja kasutavad mõlemad ühesugust hammasvööd. Küll aga nõuab vahetust antud detail, kui eelnevalt on olnud masin "juhmkasutaja" käes, nagu V6sa tabavalt märkis. Sellisel juhul on hamba kaldus osa, mis võimaldab pendiksi parema hambumisse mineku, lihtsalt kandiliseks, ehk risti maha kulutatud.

Kui asi väga hull pole, saab asja parandada relakaga. Võtad ja käiad pisut nurka maha ja kärab küll.

Jutu jätkuks MTZ kohta. Nendel masinatel kasutavad starter ja käivitusmootor erinevaid hammasvöösid ja hambuvad ka teine teiselt poolt. Starter mootori ja käivitusmootor vahekasti poolt. Kui nüüd vahetada käivitusmootor selle spetsstarteri vastu välja , siis tekkibki probleem kus hamba kaldus ots jääb valele poole ja pendiks peab tabama hammast poolemillimeetrilisese täpsusega. Vastasel juhul hakkab ta põrkama hamba otsal ja ongi ragin taga.
Vasta
#57

(17-11-2012, 22:15 PM)MAZ Kirjutas:  Ei tea,mis see kodanik mõtles,kui selle masina üle värvis http://www.soov.ee/tartumaa/Traktor_T_40...m?ca=1&w=3

Tervist,

selline teema väline tühine värk, et äkki õpiksid ära, kuhu "koma" panna. Volga, mosse ja automoto foorumit lugedes on näha, et sellega on sul raskusi.
Algatuseks on kirjapildis "koma" sõna lõpus ja siis on "tühik" ning siis hakkab järgime sõna. Nagu näiteks- "Läksin poodi, aga raha polnud."
Vale variant1- "Läksin poodi ,aga raha polnud."
Vale variant2- "Läksin poodi,aga raha polnud."
Panid tähele "koma"?
Samuti (mitte praegusel juhul) on oluline, millise sõna ette see "koma" panna. 100%-line korrektsus on ülimalt raske, aga üldiselt leiab reeglite kohta infot raamatutest ja google.com.
Üldine soovitus on see, et näiteks sinna, kus sa kirjutatut mõttes läbi lugedes hingad, ei maksa seda koma toppida, vaata parem reegleid.

Minu arust võiks natukene austust olla eesti keele vastu, et vähemalt üritada seda õigesti kirjutada või mis sa arvad?

Madis.
Vasta
#58

(18-11-2012, 14:39 PM)sm. Eestimaa Kirjutas:  
(17-11-2012, 22:15 PM)MAZ Kirjutas:  Ei tea,mis see kodanik mõtles,kui selle masina üle värvis http://www.soov.ee/tartumaa/Traktor_T_40...m?ca=1&w=3

Tervist,

selline teema väline tühine värk, et äkki õpiksid ära, kuhu "koma" panna. Volga, mosse ja automoto foorumit lugedes on näha, et sellega on sul raskusi.
Algatuseks on kirjapildis "koma" sõna lõpus ja siis on "tühik" ning siis hakkab järgime sõna. Nagu näiteks- "Läksin poodi, aga raha polnud."
Vale variant1- "Läksin poodi ,aga raha polnud."
Vale variant2- "Läksin poodi,aga raha polnud."
Panid tähele "koma"?
Samuti (mitte praegusel juhul) on oluline, millise sõna ette see "koma" panna. 100%-line korrektsus on ülimalt raske, aga üldiselt leiab reeglite kohta infot raamatutest ja google.com.
Üldine soovitus on see, et näiteks sinna, kus sa kirjutatut mõttes läbi lugedes hingad, ei maksa seda koma toppida, vaata parem reegleid.

Minu arust võiks natukene austust olla eesti keele vastu, et vähemalt üritada seda õigesti kirjutada või mis sa arvad?

Madis.

Minu meelest on mõnes foorumis 10x hullemaid keele,mitteoskajaid(düsgraafikuid) kui mina seda olen. Isegi olen kohanud neid ,kes on küll koolis käinud(räägime meie moodsast haridussüsteemist) aga ei oska mitte ainsatki sõna kirjutada,lugemisest rääkimata. Nende näidete taustal on minu probleem vaid tühine nähtus.


Vasta
#59

Ma ka üldiselt olen nõus, et õigekirjast tuleb kinni pidada jne., aga sellist tähenärimist ja iseenesest suht tühise eksimuse pärast turjakargamist, nagu siin sm. Eestimaa praktiseerib, vihkan isegi mina. Muide, kui minu kõige esimesi postitusi siin foorumis lugeda, siis võib märgata, et neis on koma nn. vale variandi nr. 1 kohaseltSmileSmileSmile Aga eks ma siis ühel hetkel jagasin matsu välja, kuidas õige on.

Samas olen nõus, et kirjavahemärke ja suurt algustähte TULEB KINDLASTI ka Internetis sarnaselt tavakirjale kasutada ja ärgu tulgu keegi siin seletama, et nn. netikeeles võiks suhtumine selles osas leebem olla.
(18-11-2012, 14:39 PM)sm. Eestimaa Kirjutas:  
(17-11-2012, 22:15 PM)MAZ Kirjutas:  Ei tea,mis see kodanik mõtles,kui selle masina üle värvis http://www.soov.ee/tartumaa/Traktor_T_40...m?ca=1&w=3

Tervist,

selline teema väline tühine värk, et äkki õpiksid ära, kuhu "koma" panna. Volga, mosse ja automoto foorumit lugedes on näha, et sellega on sul raskusi.
Algatuseks on kirjapildis "koma" sõna lõpus ja siis on "tühik" ning siis hakkab järgime sõna. Nagu näiteks- "Läksin poodi, aga raha polnud."
Vale variant1- "Läksin poodi ,aga raha polnud."
Vale variant2- "Läksin poodi,aga raha polnud."
Panid tähele "koma"?
Samuti (mitte praegusel juhul) on oluline, millise sõna ette see "koma" panna. 100%-line korrektsus on ülimalt raske, aga üldiselt leiab reeglite kohta infot raamatutest ja google.com.
Üldine soovitus on see, et näiteks sinna, kus sa kirjutatut mõttes läbi lugedes hingad, ei maksa seda koma toppida, vaata parem reegleid.

Minu arust võiks natukene austust olla eesti keele vastu, et vähemalt üritada seda õigesti kirjutada või mis sa arvad?

Madis.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#60

Selge, pidasingi seda silmas, kas on vaja ka hooratta jms vahetusega tegeleda või ei. Siis peaks üsna lihtne olema ja kuna eelmine omanik on selles suhtes asju normaalselt hoidnud, siis usun, et ka hamasvöö väga hullus seisus ei ole.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne