Määrimatu (hooldevaba) laagri muutmine määritavaks
#21

(05-11-2012, 09:43 AM)MeelisV Kirjutas:  aga loogish, et autode tootjad kasutavad oma tegevuses tihti põhimõtet niivähe kui võimalik ja niipalju kui vajalik, et kestaks garantii aga tuleks ka tellimus varuosale seni kuni auto elab Smile
sain oma mõtted välja öelda aga samas ootan järgmist korda kui ka pilte tuleb tegevusest
Ma`i tea, kas see on habemega jutt või...aga minu kõrva on mitmeid kordi jõudnud jutt sellest, et ..näiteks ameerikamaa massinatootjatel on miskised piirangud, et "ei ole mõtekas valmistada nn.igavesi masinaid, mis kestaksid vanaisalt pojapojani Wink.. mudu läheb majandus jälle allavett, nagu kord juba juhtus Big Grin !
Nali naljaks, aga ega`s tootjadki, kes neid kokku klopsivad, enne laagri sisse vaata. Laagri tootja kindlustab teatud aja vastupidamise ja sellest peab siis piisama. Vahel on lihtsalt mõistmatu, kuidas saab toota masinat nii, et ei ole läbi mõeldud remondivõimalused. Kokku võib ju panna iga`st geniaalsusi, aga minu meelest on hea tootja see, kes on osanud mõelda ka kasutaja/hooldaja peale - ma ei pea silmas rösterit, vaid ikka suuremaid aparaate. Mu meelest ongi kõige eredam näide see Citroen/Peugeot/Fiat kaubikute alusvankrite teema. No ei ole mõeldav, et näiteks mingi põlvkonna Berlingol vahetatakse tagasild, kui rattalaagrid , kasvõi ükski, kutu on. Või näiteks kui on kaubiku (Jumperi ja teised) esisilla õõtshoova puksid läbi - vaheta terve õõtshoob Rolleyes . Isetegijad vahetavad pukse, aga esindus saadab teid ...metsa seenele Smile. Eks neid näiteid on teistelgi ja ma ei tahtnud nüüd vallandada nende näidete siiapostitamise voogu, lihtsalt tavalise inimese mõistus on sätitud nii, et see ei taha aru saada, kas sellised teatud aja tagant lagunema määratud sõlmed ongi tõepoolest juba sisse planeeritud või see juhtub lihtsalt..nagu need asjad ikka juhtuvadSmile? Tavaliselt jääbki see küsimus õhku rippuma. Sellistes olukordades vannud tootjat ning üritad teha nii, et hiljem endal lihtsam oleks, vähendades samas väljaminekuid. On palju näiteks väikeste Berlingo-Partneri omanikke, kes on oma "nunnu" tagasilla kas ise või lasknud ümber ehitada määritavateks.
Läkski nüüd targutamiseks.. Kui Teise esisillalaagri ette võtan, siis teen seda juba sihipäraselt, koos piltidega ja puha Smile. Seda võib ka keegi teine teha, kui sellise asja ette võtab Smile .


Vasta
#22

Kuigi Estre niiduk on üks igavene nuhtlus siis prooviks esialgu uue vikati ostmist paar aastat edasi lükata. Trumlite laagreid tuleks igaastaselt vahetada, sest ikkagi läheb sinna vesi sisse (asi pole hoiustamises, vaid selles, et niitmisel ikkagi hein kuigivõrd märg).
Näeb keegi kohta kuhu määrdeniplid keerata? Kõige kergem on alumise laagriga - seal toob voolikuga nipli otsa välja ja kinnitab põõrleva trumli osa külge. Ülemine ots on minu jaoks problemaatilisem - seal on rihmaseib.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#23

Mul on sama niiduk juba 10 aastat ja pole neid laagreid kunagi olnud vaja vahetada. Paar aastat tagasi sai küll võetud lahti ja määret lisatud, aga laagritel polnud häda midagi. Minu omal on kate peal ... võimalik, et see hoiab niiskuse laagritest eemal.
Vasta
#24

(19-11-2012, 21:33 PM)hillar2 Kirjutas:  ... sest ikkagi läheb sinna vesi sisse (asi pole hoiustamises, vaid selles, et niitmisel ikkagi hein kuigivõrd märg).
...

Töötamisel ei püsi vesi trumli peal. Ainus vesi sinna satub ikka lageda taeva all hoiustamisel.

Sai ka meil mõni aasta seda niidukit "nauditud" - kuna ka meil oli niiduk väljas siis igal kevadel tööle hakates lagunesid laagrid "ootamatult"... Meilt selle niiduki ostnud mehel seisab sama asi töö vahepeal katuse all ja tema ei ole 8 aasta jooksul kordagi vahetama pidanud.

Määritavaks tegemine on paras PITA - mõlemal juhul pead viima määret toimetava vooliku läbi kogu trumli... Võlli kaudu oleks lihtsam, kuid katsu puurida seest välja.

Kuna nii vahetus kui laager ise on odavad, ei tasu ümbertegemine vist vaeva...
Vasta
#25

Kooliajast masinaehitusest on meelde jäänud, et avapostituses kirjeldatud laagrisõlm (välisvõru on paigal ja sisevõru pöörleb) tuleb koostada selliselt, et pöörlev sisevõru on pinguga ja paigalseisev välisvõru siirdeistuga. See siis selleks, et laagri välisvõru oma tööea jooksul pöörleks korpuses kaasa selleks, et ta kuluks ühtlaselt (suurusjärk mõned pöörded eluea jooksul). Võib vaid arvata, et laagri välisvõru, mis istub käändteljes kinni hirmsa pinguga, ei tee seda teps mitte. Vahest on põhjuseks ka autoehituses kehtivad suured turvalisusenõuded, mine tea (samas ei kaoks see laager sealt kuhugi, välisvõru on stoperdatud). Selliselt koostatud siirdeistuga oma pesas istuv laager kestaks kordades kauem - samas pole igikestvate asjade ehitamine tarbijaühiskonnas vast ka eesmärk nagu varasematest postitustest lugeda.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#26

(05-11-2012, 10:54 AM)Tift Kirjutas:  Nali naljaks, aga ega`s tootjadki, kes neid kokku klopsivad, enne laagri sisse vaata. Laagri tootja kindlustab teatud aja vastupidamise ja sellest peab siis piisama. Vahel on lihtsalt mõistmatu, kuidas saab toota masinat nii, et ei ole läbi mõeldud remondivõimalused. Kokku võib ju panna iga`st geniaalsusi, aga minu meelest on hea tootja see, kes on osanud mõelda ka kasutaja/hooldaja peale - ma ei pea silmas rösterit, vaid ikka suuremaid aparaate. Mu meelest ongi kõige eredam näide see Citroen/Peugeot/Fiat kaubikute alusvankrite teema. No ei ole mõeldav, et näiteks mingi põlvkonna Berlingol vahetatakse tagasild, kui rattalaagrid , kasvõi ükski, kutu on. Või näiteks kui on kaubiku (Jumperi ja teised) esisilla õõtshoova puksid läbi - vaheta terve õõtshoob Rolleyes . Isetegijad vahetavad pukse, aga esindus saadab teid ...metsa seenele Smile. Eks neid näiteid on teistelgi ja ma ei tahtnud nüüd vallandada nende näidete siiapostitamise voogu, lihtsalt tavalise inimese mõistus on sätitud nii, et see ei taha aru saada, kas sellised teatud aja tagant lagunema määratud sõlmed ongi tõepoolest juba sisse planeeritud või see juhtub lihtsalt..nagu need asjad ikka juhtuvadSmile? Tavaliselt jääbki see küsimus õhku rippuma. Sellistes olukordades vannud tootjat ning üritad teha nii, et hiljem endal lihtsam oleks, vähendades samas väljaminekuid. On palju näiteks väikeste Berlingo-Partneri omanikke, kes on oma "nunnu" tagasilla kas ise või lasknud ümber ehitada määritavateks.
Läkski nüüd targutamiseks.. Kui Teise esisillalaagri ette võtan, siis teen seda juba sihipäraselt, koos piltidega ja puha Smile. Seda võib ka keegi teine teha, kui sellise asja ette võtab Smile .
Tuttava suht uus berlingo mille läbisõit alla sota käis ka sügisel pakiautos mingit rattalaagrit vahetamas.Kunagi oli süütelukuga mingi jama esinduses taheti mitu sotti ja uus lukk panna saatis põrgu,pakiautos oli mingit kruvi keeratud ja lukk taas tänaseni korras.Esindustes ongi tööl montöörid keda õpetatud polte mutreid keerama.
Vasta
#27

(21-11-2012, 20:53 PM)muska71 Kirjutas:  Esindustes ongi tööl montöörid keda õpetatud polte mutreid keerama.
Ja vahetatakse terveid sõlmi, mitte ei mõelda, et vahest saab näpuliigutusega ja soodsamalt asja korda. Nii see on.


Vasta
#28

Autoesinduste töö spetsiifika tõtte nad ei saagi kahjuks muud moodi autosid remontida kui tehase ettekirjutuste järgi ja ongi kogu asja kunst. Nemad peavad garanteerima kvaliteedi ja kvaliteeti saab garanteerida vaid vahetades välja selle ja selle asja (kui vaja siis kasvõi pool autot). Praegu digiajastul on kindlasti teisiti aga kümmekond aastat tagasi oli selleks terve seinatäis pakse raamatuid, kus vastavad instruktsioonid sees ja mida pidevalt täiendati.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#29

(05-11-2012, 10:54 AM)Tift Kirjutas:  Ma`i tea, kas see on habemega jutt või...aga minu kõrva on mitmeid kordi jõudnud jutt sellest, et ..näiteks ameerikamaa massinatootjatel on miskised piirangud, et "ei ole mõtekas valmistada nn.igavesi masinaid, mis kestaksid vanaisalt pojapojani Wink.. mudu läheb majandus jälle allavett, nagu kord juba juhtus Big Grin !
Vihje ameerikamaale ilmselt sellest siin:
http://vimeo.com/44111988 (inglisekeelne heli).

Kiidan väga heaks sellised ümbertegemised. Kõige rohkem häirivad mind isiklikult nõndanimetatud köögiseadmed, naistel alalõpmata need porgandite tükeldajad ja vahustajad õhtal.
Vasta
#30

urki, tuleb meelde et sai ka kuliibini vastulöök antud korporatsioonide iselagunevatele seadmetele. Nimelt õel on vähe uhkem, isegi raudkestaga lausa, saumikser aga tollel jooksis tuulik kokku. (otsikud on vahetatavad) Vbolla jäi pärast pesu seisma ja roostas kinni. Igatahes algul ei jäksanud isegi akutrell teda õieti ringi ajada. Jätsin silikoonõli ja mootoriõliga marineerima, siis jälle akutrelliga, pärast sai vabalt näppudega ringi kruttida. Igatahes tuulikuni õli ei jõudnud ja asi töötab.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne