Küsimused t-25A-1 kohta

Põkal hüdropumba taga mingi plekist kaan,kaane taga mingi võllide jätk.Võllide liitekohal kahest poolest koosnev muhvi moodi asi mis stoperdatud poldiga koos.Hetkel too too ühendusmuhv lahti ja loksub.Kas see peabki loksuma?Ise arvan,et mitte,aga oma peaga ei julge näppima hakata.
Vasta

(02-12-2012, 12:42 PM)muska71 Kirjutas:  Põkal hüdropumba taga mingi plekist kaan,kaane taga mingi võllide jätk.Võllide liitekohal kahest poolest koosnev muhvi moodi asi mis stoperdatud poldiga koos.Hetkel too too ühendusmuhv lahti ja loksub.Kas see peabki loksuma?Ise arvan,et mitte,aga oma peaga ei julge näppima hakata.

Ei tohi loksuda. Proovid stopertatud polti, nii kõvasti kui suudad, kinni keerata ja kui loksub siis vahetad välja muhvi. 25 euri maksis vist.
Vasta

Kui loksus, siis võlliotstesse uued kiilud (4 tk) ka- need nagunii loksuma peksnud. Kui on hea käsi, siis võib traadikeevitusega kohapeal kiilud kapitaalselt võlli külge kinni lasta. Kaotada pole nagunii enam midagi. Poolmete ühenduspoldi mutrit mitte ülijõuga kinni tõmmata- paindub keskelt kokku ja kiilude kohalt tõuseb hoopis üles siis. Raamat pakub 8-9 kgm ehk u 40 cm võtmesaba tõmmata 20 kg jõuga. Ja ümarast traadist stopperrõngad mõlema võlli otsa tagasi- hoiab sidurivõlli pikinihkumisest.
Vasta

Homme lähen tutvun lähemalt selle asutusega.Mis ülesanne sellel muhvil üldse on?
Vasta

Koukisin muhvi lahti,võlli soontel polnud väga viga,panin kokku tagasi ja pingutasin muhvi kooshoidva poldi ära.Kas siduri võll peabki korpuses rippuma?Lisaks osakonna põhjas natuke õli,tõmbasin peoga tühjaks.All kuskil tühjendusava pole ja ka peal ei hakanud pingit punni silma siis järelikult õli läheb ise käigukastist mingite salakäike pidi sinna osakonda?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Too muhvi kinnituspolt on splinditudmingi 3 mm splindiga ja see ju peaks välistama ise lahtituleku.Järelikult on see juba viimasel montaazil x ajal pohuilt kokku laotud,pole siis ime kui masinad lagunevad.
Vasta

(08-12-2012, 19:56 PM)meli666 Kirjutas:  Muidugi, kas selline lahendus just parim üldse on mootori jõu ülekandmiseks. Nuutidega oleks asi vast lollikindlam.
Mul juba ka käinud igasugu mõtted peast läbi alates klambrid ümber muhvi panna just kiilude pealt.Kui juba peab masina pooleks võtma siis too orginaalmuhv minema ja treida korralik ühes tükis muhv kiilusooned sisse ja üks mure peaks ju vähem olema.
Vasta

(08-12-2012, 15:54 PM)muska71 Kirjutas:  Kas siduri võll peabki korpuses rippuma?

Lisaks osakonna põhjas natuke õli,tõmbasin peoga tühjaks.All kuskil tühjendusava pole ja ka peal ei hakanud pingit punni silma siis järelikult õli läheb ise käigukastist mingite salakäike pidi sinna osakonda?

Sidurivõll peabki loksuma, sest muidu ragistaks ta ühest otsast siduriketast, teisalt käigukasti esiotsa laagrit.

Probleem mis mulle hoopis silma jääb on teistsugune. Nimelt su käigukasti otsa laagri korpuse kinnituspolte on puudu!!!!! LIsaks tundub, et keegi amatöör on traadiga poltide kinnituse ära unustanud.

Ise oleks kontrollinud veel lisaks 2 asja selle käigukasti mineva võlli osas.
1) Kui suur on laagrikulumine paremale vasakule.
2) Kui palju see võll käigukasti sisse annab suruda ja välja tõmmata.

See võll peab olema väga tihkelt sees. Väga väikse loksuga, et ta reevershammakaid ära ei jahvataks.


Sellel mudelil oli ju see roolikarbi õlitus ka altpoolt ehk pronkspuksi õlitati altpoolt üles surutav õli (sidurikojas on roolikarbi all üks ca 30mm läbimõõduga auk.
Sidurikoja all peaks jälle üks koonusegamutter (22mm võtmega keeratav) Kust sai ka õli välja lasta. Kuid see võis ka hüdroajami all olla - pole ammu sealt alt kaenudBig GrinBig Grin

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

meli666 Kirjutas:Eeldusel, et see materjal on keevitatav.

Eeldus peab paika, materjal on hästi keevitatav. ja oma põkal täpselt nii tehtud ongi. Aga... keevitamisel kuigi palju muhvi geomeetria läheb paigast ära, deformeerub. Selle lahendasin nii, et kõigepealt lihvisin poolte istupinnad sirgeks. Edasi treisin sobiva läbimõõduga punni ja selle otsa kruvisin muhvi uute poltidega tugevalt kinni. Ajasin siis ühe otsa mõõtu ja tegin uue sõrme, juba treitud muhviotsa järgi. Asetasin muhvi sellele ja treisin ka teise otsa üle. Nii jäi vähemalt muhv seest sirge ja enamus istupinnast liibub tihedalt võlli ümber.
Vasta

(08-12-2012, 21:48 PM)unimüts Kirjutas:  Probleem mis mulle hoopis silma jääb on teistsugune. Nimelt su käigukasti otsa laagri korpuse kinnituspolte on puudu!!!!! LIsaks tundub, et keegi amatöör on traadiga poltide kinnituse ära unustanud.

Ise oleks kontrollinud veel lisaks 2 asja selle käigukasti mineva võlli osas.
1) Kui suur on laagrikulumine paremale vasakule.
2) Kui palju see võll käigukasti sisse annab suruda ja välja tõmmata.

See võll peab olema väga tihkelt sees. Väga väikse loksuga, et ta reevershammakaid ära ei jahvataks.


Sellel mudelil oli ju see roolikarbi õlitus ka altpoolt ehk pronkspuksi õlitati altpoolt üles surutav õli (sidurikojas on roolikarbi all üks ca 30mm läbimõõduga auk.
Sidurikoja all peaks jälle üks koonusegamutter (22mm võtmega keeratav) Kust sai ka õli välja lasta. Kuid see võis ka hüdroajami all olla - pole ammu sealt alt kaenudBig GrinBig Grin
Traadiga on poldid kinni küll tõmmatud.
Käigukasti mineva võlli laagri külgloks on täitsa olemas vast mill kindlasti,sisse välja nagu ei loksunud,liikus kenasti sidurivõll.
Siduriokja all on küll üks punn,keerasin ära ja jää vaatas vastu,torkasin traadiga läbi ja tuli tilk õli.
Vahetasin just õlisi ja ka hüdrapumba tihendid lekkisid siis tõmbasin tolle külje pealt platsi puhtaks ja mõtlesin,et piilun ka sinna kaane alla äkki midagi huvitavat ja üllatus kena.
Vasta

Põkal jagaja parempoolne sektsjoon teeb vigureid.Tõstes lükkan kangi tõsteasendisse kus kang fikseerub,siis vaevalt venib või ei liigu üldse,aeg ajalt töötab ka korralikult.Tõmbad kangi tagasi otsides üles koha kust hakkab silinder tõstma ja hoiad selle asendi peal siis tõstab nii kui peab,aga nii kui üle lükkad ja kangi fikseerib siis taas ei muffigi.Milles võiks viga olla?Vasak sektsjoon sellist pulli ei tee.
Leidsin kuurist posu hüdrovoolikuid ja seismisest kindlasti tolmu ja võiv olla ka muud sodi sees.Enne masinale panekut vaja ära puhastada,aga kas piisab kui ainult suruõhuga puhuda või tuleks läbi pesta?
Vasta

(21-02-2013, 19:20 PM)muska71 Kirjutas:  sektsjoon
sektsi.oon <20:-ooni, -.ooni> osakond, eriharu; MED lahang, lahkamine; TEHN, EH üks kanalite, torude süsteemi, masina, ehitise vm (ühetaolistest) osadest ▪. Konverentsi töö jätkus sektsioonides. Sektsiooni+ettekanne. Sektsioon+elamu, sektsioon+kapp ‹-kapi›, sektsioon+mööbel, sektsioon+riiul, sektsioon+katel TEHN (aurukatel). Vivi+sektsioon ZOOL, MED
Vasta

(21-02-2013, 19:25 PM)Etsike Kirjutas:  
(21-02-2013, 19:20 PM)muska71 Kirjutas:  sektsjoon
sektsi.oon <20:-ooni, -.ooni> osakond, eriharu; MED lahang, lahkamine; TEHN, EH üks kanalite, torude süsteemi, masina, ehitise vm (ühetaolistest) osadest ▪. Konverentsi töö jätkus sektsioonides. Sektsiooni+ettekanne. Sektsioon+elamu, sektsioon+kapp ‹-kapi›, sektsioon+mööbel, sektsioon+riiul, sektsioon+katel TEHN (aurukatel). Vivi+sektsioon ZOOL, MED

Valus ka oli kui ära läks?
Vasta

Kuule mees, me oleme siin rauatöömehed, mitte mingid lingvistid. Paar näpukat võib ju andeks anda.
Vasta

(21-02-2013, 22:20 PM)Daff Kirjutas:  Kuule mees, me oleme siin rauatöömehed, mitte mingid lingvistid. Paar näpukat võib ju andeks anda.

Mina nii rauast, et ei tea selle "lingvisti" tähendustkiSmile
Vasta

Kui teise kangi alt toimetama ei hakka siis on jagaja klapi vahel fekaal.
Paremalt jagaja küljelt kaan maha (vist kahe poldiga) ja seal on klapp. Klapi peal on auk, sinna torkad poldi sisse ja tõmbad jõuga välja. Klapi vahel on vedru ja seda ei tohi ära kaotada. Kaltsuga teed puhtaks ja paned tagasi kokku. Sitatükk on tavaliselt nii väike, et sa ei näegi seda.
Vasta

Kas käigukasti kõige tagumise fiksaatorvõlli peal olevat kahvlit (mis opereerib kiirendit ja aeglustit) on võimalik võlli peal ristisuunas liigutada ja erinevates asendites kinnitada? Kiirendi hammasratta hambumine on mittetäielik, seega äkki saab kahvli asetusega parandada?
Käigukasti kaane sees on väike kontroll-luuk. Sealt näeb seda hambumist, aga kahvlit lahti keerama vist ei mahu ja tuleb kogu suur kaas maha võtta?

Ise vastan: Kahvel ongi selline, et selle asendit saab võlli suhtes muuta. Kokku pannes peabki kahvlit nii reguleerima, et kiirendi hambuks maksimaalselt. Samavõrra jääb aeglusti hambumine kehvemaks, aga seal on maad kokku 30mm ja mõne millimeetri saab sealt hammustada vabalt.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

Põka tagarehv läks lõhki,ajutiselt koormarihmaga kokku ja kannatas lund tõrjuda küll,kuu vast kestis ja siis uue kohapealt lõhki.        
lõpuks sain ka ühe poole käändtelje puksid vahetatud.Olid vist tehase puksid sees,nii kõva materjal,et ei puur ega meisel peale ei hakanud,kuvaldaga välja tagumisele ei reageerinud üldse.Lõpuks lõikasin plasmaga lahti ja siis tulid välja,uued läksid rusikaga lüües sisse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(03-03-2013, 18:48 PM)muska71 Kirjutas:  Põka tagarehv läks lõhki,ajutiselt koormarihmaga kokku ja kannatas lund tõrjuda küll,kuu vast kestis ja siis uue kohapealt lõhki.
...

Heheh, kaksühes - rehviremont ja lumeketiaseaine.Cool

Kas tõmbasid rihma peale tühjale rehvile?
Üsna kenasti on pingutunud, tavaliselt kipub mähkimisel jääma rihma algus lõdvaks ja pinge ainult pingutipoolsele paarile keerule...
Vasta

Tühjale ikka,seda sai ikka mitmed korrad paigaldatud.Algul hõredalt hakkas lindi vahelt punnitama,uuesti maha ja tihedalt jõuga pingul ümber rehvi keerates.Garaazis seismise ajal tõstsin selle poole tungiga üles.
Teise poole rehvil katusekruvid sisse kruvitud,külglibisemisel vast hoiab natuke,aga kallakul ülesmäge kohaltvõtt kohati võimatu,tuhk ka ei aidanud.Sõiduautole veniv köis konksu ja siis suure hooga tõmbab põksu liikuma.Peab hakkama kette aretama,mul värava tagant pea 10m allamäge ja tagurpidi üles tagasi tuleb ainult 2-3 käik ja hooga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne