O:M:V:Talveralli tehnika/varustus
#21

M: Vaz 21013
Panen müüki oma 013, mis on vanamemme auto olnud.
Salong on 5+
Kere tahab iluravi
Kellal on 20t km ilmselt 120t
Aku peale, bensiin sisse ja keera võtit, liigub ja kõik viled mis küljes töötavad.
Kindlustus ja TÜV puuduvad, kuna pole kasutuses peale suve olnud.

Müün kuna plaan soetada DATSUN aga autode arv läheks suureks ja peaks loobuma millestki.

PILDID

Hinnaks panen ntx 350.-
Vahetust võib pakkuda ainult kas Datsuni Cherry, 120Y või maasturile vintsi, 32" R16 mudarehvide vastu. Muul juhul ainult krabisev.

tel 56 357 444
Vasta
#22

Teeks reklaami Võru linnas müüdavale (vaata turuplati alla) Skodale, mis on vägagi ehe Talveralli sõiduk aga aastal 2013 IGAPÄEVA autoks kindlasti enam ei kõlba. Samas on väga vinge talveauto oma tagamootori/tagaveoga ja absoluutselt ehe autoralli kunagine tegija. Pisut kleeps-disaini, kõrgendatud antitiib/õhuvõtt plastist vormida, sport-peegleid saab ka osta, õiged veljed ja rõõmu jagub kauemaks. Samas ei ole laada... ja autot ei pea "ära rikkuma või lõhkuma".

Lihsalt teostatav Rally-Skoda ja ka - "õige" aga pisut keerulisem ehitada.

Ahjah, siia võiks igaüks panna ka leitud hääd pakkumised, mis oleks täpselt õige Talveralli "ralli" poolega seotud: näiteks täitsa õige stiiliga 4X100 14 tolli veljed, mis kaunistaks iga pisemat Opelit. Väikese RWD kaateti alla suisa ideaalsed. Sellist õiget 80'te alguse disaini leiab juba harva.
Vasta
#23

Vanakooli velgedest rääkides.

Mul on üleliigseid Alpina BMW velgi 4tk. 16" 2tk 7" lai ja 2tk 8" lai.
Nad on ratsitud( minuni jõudsidki sellisena). Välja näevad nii: http://static1.album.ee/files/1101/71/la...7_6nze.jpg

Omale pole vaja.

peaks sobima enamikule vanadele 5 poldiga beemaritele.

Talveoludes paras nendega lammutada.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#24

Ai kuidas need Ply poolt välja toodud Opeli veljed võtsid tati ripakile. Kahjuks need Golfile niisama alla ei lähe, vajaksid flantse ja keskava suurendamist.

Aga midagi sarnast (soovitavalt küll 13'') mul vaja lähekski. Õnneks on veel natuke aega otsida ja validaToungue
Vasta
#25

Ply, oled sa sellise skoodaga ise kunagi söitnud?
Mul pörssapölves söbra vanematel oli, hästi hoitud-lakutud prillikivi.
Väga suur jahmatus oli, kui selle ükskord pätsasime et minna vähe jäärada söitma, nimelt oli see esimene auto millel ei suutnudki jääpeal teise käiguga ratast all ringi saada, ja löpuks pärast mitmeid aastaid hoo kogumist tömbasin enne kurvi käigu alla-midagi ei muutunud, nagu oleks vabakäigule lülitanudBig GrinBig Grin
Positiivsest küljest, ei logisenud ega kolisenud kuskilt salongist.
Ja noh, eeskujulikult kole on ka muidugiWink

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#26

(05-12-2012, 18:07 PM)90Deville Kirjutas:  Ply, oled sa sellise skoodaga ise kunagi söitnud?
Mul pörssapölves söbra vanematel oli, hästi hoitud-lakutud prillikivi.
Väga suur jahmatus oli, kui selle ükskord pätsasime et minna vähe jäärada söitma, nimelt oli see esimene auto millel ei suutnudki jääpeal teise käiguga ratast all ringi saada, ja löpuks pärast mitmeid aastaid hoo kogumist tömbasin enne kurvi käigu alla-midagi ei muutunud, nagu oleks vabakäigule lülitanudBig GrinBig Grin
Positiivsest küljest, ei logisenud ega kolisenud kuskilt salongist.
Ja noh, eeskujulikult kole on ka muidugiWink

Perses oli Su vanemate auto... Toungue Mul on neid peetud õige mitu tükki - tavalise naastu ringisaamine teisel käigul oli küll vaid gaasivajutuse taga. Aga keerata, sunnik, küll ei tahtnud.

Krt, pani juba enne kripeldama, nüüd veel enam... Mul ju veel paari auto jagu juppe kuuseheki all...
Vasta
#27

120 pole muidugi 135, millega Euroopa Meister vanaauto-sportrallis elik Alar Hermanson on nii Talverallidel paugutanud kui niisama rahvarallisid ja jääradasid paugutanud.
Keerab "Sooda" ülihästi aga vajab absoluutselt õiget rehvirõhku ja talvel ka kerget lisaraskust ette. Britid on väitnud mudeli 135Rapid ehk siis kupee suisa tava-911'ga täiesti samaväärse dünaamika ja juhitavusega autoks. Aga ka rõhutasid: nagu Porsche vajab ka Škoda õiget rehvi ja rõhku.

Pisut olen sõitnud kõigi kolme põhimudeliga ehk nii 105, 120 kui 135. Minu arust väga-väga alahinnatud auto omalajal! Üks neist oli too Soome juubeli-erimudel Saabi plüüžsisu, Mangelsi velgede ja 5-käiguse käimaga. See ol isuisa mõnus masin sõita aga see oli ka 135. Kahjuks on vanad hääd Škodad juba ammu Eestist otsa saanud, juba palju-palju aastaid tagasi ehk 2006 Koeru "Sõpruse" Rahvaralliks otsisin kas "Soodat" või "Warret" aga mitte midagi enam ei olnud. Alari oma ongi samal ajal "Kusagilt juure alt" välja kougitud, korra püüti veel ühte vanema disainiga kollast isendit 33K eegu eest müüa, korra oli üks helesinine 105 ka veel saadaval ja suures piires kõik Škoda pakkumised viiamse 6 aasta jooksul. Ehk need masinad, mida ei peaks täies mahus uuesti üles ehitama.
Vasta
#28

Vastuseks ksf Vösale-ju siis oli töesti perses see auto, samas inimesed söitsid aastaid önnelike nägudega edasi.
Miks ma sellest jöuetusest räägin, et endal oli veidi enne seda fiat 133, see siis ka tagamootoriga väike punn. Ja edasi kiskus ikka mehiselt, kui skoodaga vörrelda, ja keeramisele libedal ja kruusal aitas kaasa käigu alla lülitamine ja väike kontra(kui nüüd ikka rallitamisest räägimeSmile)
Keeramisega seoses oli fiatiga vaid üks väike vahejuhtum suvel, mis hölmas endas päevläbi mereääres tulutult vene paadimootori käivitamist, ja siis viha ja täisgaasiga baasi naastes oli üks traktorikäru väliskurvis veits valesti pargitudSmile

A ralliskooda vöiks popikas olla hoopis sellisest teha:
http://www.blocket.se/blekinge/Veteran_s...?ca=11&w=3

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#29

(05-12-2012, 21:01 PM)90Deville Kirjutas:  keeramisele libedal ja kruusal aitas kaasa käigu alla lülitamine ja väike kontra(kui nüüd ikka rallitamisest räägimeSmile)

Jaah, kurvi läbides tuli muidugi mootoriga pidurdada, selleks ka allavahetus. Vähemalt Sapaka sõiduvõtted olid sellised, tavalise tagaveolise taktikaga polnud seal midagi peale hakata.

Oh seda tagamootori nostalgiat.
Kusjuures umbes 2002.-2003. aastal oli Eestis üks punane väga viisaka välimusega kupee isegi müüa. See vist oli siis enne seda kui Ply taolist otsima hakkas.
Vasta
#30

jah ca 2002a paiku pakuti mulle ideaalses korras rapidi ca 5k eeguga müüa, ei tea mis värvi oli aga millegipärast ei viitsind vaatama minna, kuigi teatsin juba selle mudeli haruldusest
Vasta
#31

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t=41047

Kellelgi mureks kaelas vana Rekord, tegelikult peaks olema juba automotokoski teemas, sest ähvardab utiiliks müüa.

muudetud: Hoiatus, arvelt maas.

edit: Nu näedsa, täitsa omanik leitav ja puha. Enne maailma kuulsat talverallit, sellist limusiini varjul hoida...? aiai


Vasta
#32

(10-12-2012, 12:25 PM)hulgus Kirjutas:  http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t=41047

Kellelgi mureks kaelas vana Rekord, tegelikult peaks olema juba automotokoski teemas, sest ähvardab utiiliks müüa.

muudetud. Hoiatus, arvelt maas.

Tüüpiline maasse vajuv teisejärguline vanake mida tihti õnnistatakse hellitusnimega: Sara, Roigas jne...

Saan paberid ka juurde sebida kui vaja. Ärge hakake küsima miks ja kuidas.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#33

(10-12-2012, 12:25 PM)hulgus Kirjutas:  http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t=41047

Kellelgi mureks kaelas vana Rekord, tegelikult peaks olema juba automotokoski teemas, sest ähvardab utiiliks müüa.

muudetud. Hoiatus, arvelt maas.
Raadiku garaažide ees seisis samat värvi Opel paar päeva tagasi.Võis olla sama masin.Nüüdseks pole seal teda enam.
Vasta
#34

Üks kobe rallikas jäi silma, peaks kvalifitseeruma küll.
http://www.soov.ee/harjumaa/Honda_Civic_...m?ca=1&w=3


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Turbonegro
Vasta
#35

OSTAN Sigullile tagaklaasile Kapsariivi e. võre

Lisan netist laenatud pildi
[Pilt: kapsariiv.jpg]

imre @ muhuklubi.ee
56357444
Vasta
#36

Teen enda pakutavale ka reklaami.
81 aasta Opel Senator
http://www.auto24.ee/used/1075044

Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Vasta
#37

Militaartehnika juhtidele on pakkumine.
Rootsi sõjaväe uus puffaika. Peaks oma sõjaväerohelisega väga hästi sobima militaarsete sõidukitega liiklemisel ja teiste aitamise operatsioonidel. Vähemasti 25 kraadise miinuse juures ei tohiks külm küll hakata.

NR50 ja uus. omale on see väike. Kui on huvi siis privasse.

Siksi, mosse ja muudele 13" veljega sõidukitele on mul pakkuda 3 talverehvi 175/70/13 Mustrit ca 8mm , naelu ei ole enam( omanik läks uute rehvidega ülevaatuspunkti ja sinna need naelad kadusid) . Muster V kujuline ja rehvid on ostetud eelmine talv, ei ole vanad kõvakskuivanud käkid. Kel vaja hea mustriga rehve ralliks siis pane oma soov privasse. Annan märksa soodsamalt kui suvalisele uksest sisse astuvale kliendile.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#38

Kui juba, siis veel velgesid õigete rallimasinate ehitamiseks:
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=716516
[Pilt: 29292406.jpg]
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=748881
[Pilt: 31376502.jpg]
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=209399
[Pilt: 10097933.jpg]
http://www.auto24.ee/products/detail_pro...?id=576031
[Pilt: 23878444.jpg]

Kiirustage, seltsimehed sest eelmised Opeli superveljed on juba läinud... Peaks vist vahendustasu küsima hakkama Wink
Samas midagi ikka veel leiab ka Opelitele/Volkkaritele ehk 4X100 auguga õiget ja ilusat vanakooli kuid üldiselt on tänaseks juba tõsine ikaldus nendega. Kes käis ja mäletab aastad tagasi Kuusakoski külastusest Lustisõidu raames, et seal "vedelesid" siis juba rikutud ehk rellakaga rehvid maha võetud Fordide, Opelite jne tõelised rariteedid-valukad. Sinna nad kahjuks on enamuses juba jõudnud...
http://www.soov.ee/harjumaa/Rehvid_velge...m?ca=1&w=3
[Pilt: 9484058135.jpg]
http://www.soov.ee/parnumaa/Valuveljed_1...m?ca=1&w=3
[Pilt: 6244987768.jpg]

4X108 ka midagi:
http://www.soov.ee/vorumaa/Veljed_4x108_...m?ca=1&w=3
[Pilt: 4007288743.jpg]
Vasta
#39

Tea, ehk on see sobilik koht kus pakkuda ühte moskvitsi
tegu on 1982aasta isendiga, kere on suhteliselt hea, läbi kuskilt ei vaju, karbid, põhi tugevad, läbiv rooste ühes kohas
suvel värvitud, vahetatud tagumised tiivaääred.Eelmine talv vahetatud mootor(30tuh sõitnud) ja sidur.Sõidab hästi, vahetamist vajaksid käiguhoovastiku puksid, uued annan kaasa
Moskvits nagu moskvits ikka
hinda sooviksin 400 eurikut ning asub teine Kuusalus
ÜV kindlustus puudu.dokumendid uued.

http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/98977781

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta
#40

Ilus aga kallis sõiduk talverallile:
http://www.auto24.ee/used/1082654

[Pilt: 29581010.jpg]

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 19 külali(st)ne