Varsti juba 10 aastat jahutakse mingist autost, mida mitte keegi pole kunagi näinud, tänaseks on 99% ulatuses surnud ka need, kes teoreetiliselt võinuks mäletada mingeidki täpsemaid detaile autost jne aga ikka räägitakse sildade laiusest, raamide erinevast ehitusest etc??? Mitu samal platformil aga väidetavalt massiliselt (3901 tk) toodetud BA-64 Venemal alles on? Kui GAZ 64 tootmisarvuks väidetakse 646 tk, siis 4547 šassiist võiks midagi alles olla küll... isegi peale Isamaasõda.
Teine pool asjast: tänaste tehniliste võimaluste juures ei ole mingit probleemi juhul, kui on olemas TÄPSED joonised,
reprodutseerida täiesti autentne auto. Tuhandiku pealt täpne, kuigi polnud need käsitööna ja "baaba" kasabil ehitatud masinad ka omal ajal sellises täpsuses. Miskipärast pole seda tehtud, kuigi pildilt on täpselt näha isegi šassii number...
Kui auto näeb välja äravahetamiseni sarnane selle hüpoteetilise "originaaliga", siis ta ongi "originaal". Võtad samas mõõdus Fordi sillad, millest ka see "original" ehitati, esisillale kummalegi poole 1 toll rööbet juurde, nende m/v piltidelt nähtavad mõned eristuvad detailid ka ning ongi olemas. Värvid ramile peale 72694 ning täitsa õige asi kohe
Mõnikord tekitab selline "hullus" mulle küll nalja aga teatud maalt peaks olema jällegi mõistlikuse piirid. Ju siis ei ole GAZ-64 piisavalt edev ega hinnatud kollektsiooniauto, et seda oleks reprodutseeritud. Nii nagu ta kunagi ehitati "iz podrutšnih materjal", nii võib selle ka täne ehitada.