20-11-2012, 10:59 AM
St siis, et vahetati ära Jumzi siduri võll ja ketas Zil-i siduri võlli ja ketta vastu justnimelt ketta/võlli omavahelise ühenduse nõrkuse tõttu?
(19-12-2012, 09:30 AM)saarrand Kirjutas: Olen seda teemat koguaeg jälginud, aga ei ole meeles, kas mainisid ka, palju see nn algtoorik sul maksis? Ning on meeles, et varem oli juttu, et Belarussi hülsid ootavad kapipeal, kuna ise pole mootoriremonti sellele kunagi teinud, kas sobivad samad hülsid?
(19-12-2012, 11:03 AM)saarrand Kirjutas: Olen isegi paar kuud neid kopa hindu jälginud ja küsitakse lausa isegi 5,5k€, mis tundub lausa müstiline. Teil ikka hea kauplemisoskus, kui endale sobiva kandidaadi välja vaatan, peaks Teid kaasa võtma.
Kuna oled asjaga rohkem kursis, siis ehk tead ka öelda, miks osadel kiiremad käigud "ära on kadunud"?
Vabandust sinu masina teema risustamise pärast...
(19-12-2012, 11:03 AM)saarrand Kirjutas: Olen isegi paar kuud neid kopa hindu jälginud ja küsitakse lausa isegi 5,5k€, mis tundub lausa müstiline. Teil ikka hea kauplemisoskus, kui endale sobiva kandidaadi välja vaatan, peaks Teid kaasa võtma.
...
(19-12-2012, 20:09 PM)meli666 Kirjutas: Eks müüjale ole alati odav ja ostjale kallis.
...
(19-12-2012, 20:09 PM)meli666 Kirjutas: ...
Eelnevaga tahan seda öelda, et kui majapidamises on ikka sellisele masinale tööd pakkuda, siis tuleb see väljakäidud summa ruttu tagasi. Ja ei ütleks, et see 3500.- või siis 2000.- on nüüd nii õhku täis hind.
...
(19-12-2012, 20:09 PM)meli666 Kirjutas: ...
Midagi vaja, lähed muuses üle tee poodi ja olemas.
...
(19-12-2012, 20:09 PM)meli666 Kirjutas: Need eespool toodud Soome ekskavaatorite hinnad tunduvad head küll. Aga, esiteks on vaja selline Eestisse saada. Palju see maksab?
Teiseks, vaevalt et need pooluued masinad on. Kui midagi strateegiliselt tähtsat läheb (hüdropump, mootor, kõrgsurvepump, hüdroülekanne jne), siis kui vabalt neid liigub kasutatult? Sest ilmselt mingi uus eelpool toodud jubin maksab samapalju, kui Jumz tervikuna? Samuti peab seda jälle minema piiritaha otsima, mis maksab ka midagi.
(21-12-2012, 01:22 AM)meli666 Kirjutas: Nagu aru saan, siis neid EO Jumze kahte moodi mastipööramis süsteemiga. Ksf mlsluigel sambaga kettpööramine ja allpool pildil ilma sambata otse silindritega lahendus.
Huvitav, kas see asi muutus mingist aastast alates või on mingil põhjusel neid kahte tüüpi tehtud?
Viimast varianti liigub vaadates kuulutusi ikka tunduvalt vähem.
Kumb nagu töökindlam lahendus on? See pildil olev vast mõnevõrra ehituselt tugevam, kuna pööramissüsteem niiöelda mõlemalt poolt toestatud. Lääne JCB vist analoogse lahendusega.
Sammaspööramisega ainult ühelt poolt toestatud.
Kunagi ammu selle ketiga variandi masti samba võll suudeti läheduses asuvas katlamajas millegi kangutamisega pooleks murda. Ega ta väga jäme polnudki, kuskil vast 150-200mm kanti laagri juurest. Kui mast kaugele küünitada, siis käivad sealt pöörlevast võllist ikka suht suured jõud läbi.