19-12-2012, 23:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-12-2012, 01:26 AM ja muutjaks oli Illimar.)
(20-12-2012, 00:55 AM)pen.skar Kirjutas: Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.http://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_2
(21-12-2012, 19:49 PM)kalacompany Kirjutas: Armee lugu,10 punkti armeeloole !!! Teadsin seda ja kordi varem kuuldud aga sihukese videona mitte Vene kroonu läbinutele hea nostalgialaks !!!
http://www.youtube.com/watch?v=0aDqH4eBA3c
(22-12-2012, 02:27 AM)Maamees Kirjutas: See laul mul plaadil ja vahest ikka kuulan, väga hea! Tuleb küll kroonu meelde, vägagi.....Mnjah kroonulugusi siin loetud küll aga eraldi teemat kui sellist pole... Mis kaasfoorumlased arvavad - kas tekitada sihuke teema ?
Tegelikult siin omajagu vana kooli mehi, peaks vist teema tegema vene kroonust, et kus kes oli ja mis muljed-mälestused. Või äkki olemas juba teema.....
(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas: Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?
(22-12-2012, 13:13 PM)Tom Kirjutas:See Tsiklitalli üritusel esinenud NSU kettenkrad on lätlaste oma, eestis pole minu teada tänaseni ainsatki komplektset Kettenkradi enam säilinud. Paar komplektset olid väidetavalt veel 80date alguses aga need on kadunud teadmata suunas. Üksikuid detaile võib veel leiduda aga tervet isendit sealt kokku ikkagi ei saa.(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas: Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?
Wana-Kolga tsiklitall (Moto- ja vanavara päev 2011):
http://www.galerii.tsiklitall.org/displa...m=lasthits&cat=14&pos=1
(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas:(20-12-2012, 00:55 AM)pen.skar Kirjutas: Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.http://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_2
Pole teda eriti varem uurinudki, aga vot on ikka naljakas küll. 70km/h võtab välja! Kes sõita julgeb?
Aga pole ka päris niisama tsikkel, ikkagi reasneljane Opeli mootor ja vesijahutus. 1,5 tonni kaalu.
Kahtlemata ülbe kann oleks ATV-de kõrval.
Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?
(22-12-2012, 18:26 PM)hulgus Kirjutas:(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas:(20-12-2012, 00:55 AM)pen.skar Kirjutas: Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.http://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_2
Pole teda eriti varem uurinudki, aga vot on ikka naljakas küll. 70km/h võtab välja! Kes sõita julgeb?
Aga pole ka päris niisama tsikkel, ikkagi reasneljane Opeli mootor ja vesijahutus. 1,5 tonni kaalu.
Kahtlemata ülbe kann oleks ATV-de kõrval.
Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?
OT jatkuu...
Tea kas nüüd Eestis on, aga "Päikeselinnas" (aegumatu klassika N.Nossov "Totu ja ta sõprade seiklused...) liiklesid kaks marakanni (nimed jään võlgu) selliste sõiduriistadega ringi. Väga loodussõbralikult muuseas, jõuvedelikuks pruugiti gaseeritud vett... Kes nüüd kelle pealt jälle maha joonistas?
Sai kunagi käidud Sinsheimi muuseumis, kus ned roomikrattaid mitmes eksemplaris oli ja ... no ei saanud tõsiseks jääda.
(23-12-2012, 17:36 PM)Basilio Kirjutas: Selle peale tekkis minul küsimus, et nahujaa seda ratast siis üldse vaja oli? Kas tõesti ei olnud terast ja kummi kuhugi panna, samal ajal kui miinikesti tehti puust, klaasist ja tsemendist!No mis küsimus see selline on? Ega natsid lollid polnud. Asi siililegi selge. Mootorratta ratas ees, sest mootorrataste kindlustus on oluliselt odavam
Esimene (võibolla loll) mõte tekkis seda videot vaadates. Kraavist läbi sõites keeras riist oma tagumendi püsti ja esiratas justkui toetas seda, nii et päris üle nipli ei käinud.
Teine võimalus oleks parem juhitavus suurel kiirusel. Ehk on külgsiduritega suunamuutmine sellise kitsa sõiduki jaoks liiga äkiline? Pakun puusalt, et maanteel juhiti sirgematel lõikudel rohkem esirattaga, manööverdamisel aga roomikutega.
(22-12-2012, 02:08 AM)krossifänn Kirjutas:(21-12-2012, 19:49 PM)kalacompany Kirjutas: Armee lugu,10 punkti armeeloole !!! Teadsin seda ja kordi varem kuuldud aga sihukese videona mitte Vene kroonu läbinutele hea nostalgialaks !!!
http://www.youtube.com/watch?v=0aDqH4eBA3c
orig.Status Quo "In The Army Now"(1986) sai siis ju kõigi kroonuminejate poiste "hümniks".