(13-02-2013, 16:43 PM)Moto555 Kirjutas: Tagasivoolu toru läheb filtrisse ja sealt paaki ja õhk ei jää ringlema uuri natuke
filtreid.
Kui tekib soov ja vajadus filter asendada siis võib asendada.
Soe küte üldiselt ja soe mootor käivitub paremini aga kardan, et igalühel ei ole sooja ruumi ja võimalust ka seda traktori jaoks ehitada.See on piisavalt suur, et seda kütta ja kui varju all on abiks seegi.
Samas ööseks välja jätta ei saa küttega nõus on kratid kallal isegi metsa tulevad pärap ja viivad lagedaks.
Kui paljud lumelükkajad soolalahust kasutavad tagumistes lohvides?On siin selliseid ka?
OT: Kui jääb kripeldama!!
Ise räägid endale ju täpselt vastu - kui palju sul on praktikat diisel pillidega? Mina olen nu..inud nende filtritega millel pumba tagasivool otse filtrisse - ei tule see õhk sealt välja nii lihtsalt.
Kui on juttu 1998+ aastast pillidega siis neil on kõigil elektrooniline lisa etteande pump mis ka aitab kaasa, et õhk süsteemist kaoks.
Kui ikka tahad edasi vaielda - siis ma võin sulle praktika päeva korraldada nende filtritega. Võimalik, et siis saad tööpõhimõttele pihta!
Tehasest mõteldi, et filtri eluiga pikeneks, suunatakse pumbast ülejäänud küte filtri sellese osasse mis ei filtreeri enam ehk ei tõmmata paagist kütet juurde, vaid kasutatakse kõik see ära mis etteande pumbast ja pihustitest üle jääb.
Selles mõttes on see hea - hooldus välp on pikem, aga nu..i on ka rohkem -kui peaks küte vahepeal otsa saama + jällegi ühendus kohti on rohkem mis võivad lekkida ja tekitada väikse pea valu.
Minule ei ole probleemiks vahetada filtrit tihedamalt, kui ma tean, et ma ei pea järgnevat päeva pühendama õhu välja saamiseks.
Teemasse ka natuke!
Kui mootor ja küttesüsteem on TEHNILISELT KORRAS siis ei ole mingi -20 kraadine külm takistuseks käivitusel. Tuleb lihtsalt kallim õli mootorisse panna. (pole otsest katset teinud, kuid eeldan, et mineraal on sellisel temperatuuril solidooliks muutunud)
Aga kui asjad on natuke vanaks jäänud ja hõredamaks kulunud, siis kõige parema efekti käivitusel annab mootori soojendamine (eel soojendus, leek lamp jpm.)
Diisli soojendamine annab ainult sellel momendil efekti, kui diisel on ära hangunud - kui sellest momendist edasi soojendad siis hakkab diisli tihedus muutuma mis ei mõju plunserile hästi (kui on kulunud). Silindris peab õhk ikka soojaks minema siis tuleb tuli ka kolvile.
Kuidas seda õhku soojaks ajatakse, on iga inimese/meistri/tehniku otsustada!